PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه پیکارهای دور نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران ، تراکتور با مس رفسنجان و استقلال با پیکان صفر - صفر شدند ، پرسپولیس در مشهد برابر تیم پدیده  تن به تساوی یک بر یک داد، ذوب آهن در اصفهان با یک گل بر صنعت نفت فائق آمد و نساجی در زمین نفت مسجد سلیمان با دو گل به پیروزی رسید ، در دو مسابقه باقی مانده از این هفته ، روز دوشنبه سپاهان با سایپا و گل گهر با ماشین سازی مصاف خواهند داد.در اولین بازی هفته نوزدهم پیکار آلومینیوم و فولاد بدون گل شده بود.
- در یکی از بازیهای پرگل لیگ برتر انگلیس تیم چلسی در لندن در میان ناباوری با نتیجه خیره کننده 5-2 مغلوب تیم وست برومویچ شد. در سایر بازیهای لیگ های اروپا این نتایج رقم خورد : آرسنال صفر - لیورپول 3 ، لایپزیگ صفر - بایرن مونیخ یک ، لیدز 2 - شیفیلد یونایتد صفر ، لستر صفر - منچستر سیتی 2 ، پاری سن ژرمن صفر - لیل یک ، لانس یک - لیون یک ، دورتموند یک - فرانکفورت 2 ، اوگسبورگ 2 - هافن هایم یک ، له ور کوزن 2 - شالکه یک ، وولفسبورگ یک -  کلن صفر ، ماینز یک - بیلفیلد یک ، گلادباخ 2 - فرایبورگ یک ، ناپولی 4 - کروتونه 3 ، جنووا یک - فیورنتینا یک ، بن ونتو 2 - پارما 2 ، ساسولو 2 - رم 2 ، لاتزیو 2 - اسپیزا یک ،آتالانتا 3 - اودینزه 2 ، کالیاری صفر - ورونا 2 ، تورینو 2 - یوونتوس 2 ، بولونیا صفر - اینترمیلان یک  
- در بازیهای هفته اخیر لالیگای اسپانیا ، تیم رئال مادرید در خانه خود با دو گل از سد تیم ایبار گذشت ، گرانادا در خانه سه بر صفر ، مغلوب تیم ویارئال شد ، مصاف اوسوسونا با ختافه بدون گل شد . در ادامه این پیکارها ّبارسلونا با وایادولید و آتلتیکو مادرید با سوسیه داد روبرو خواهند شد.
- جمشید قدیری ، بازیکن اسبق تیم ملی والیبال ایران اعزامی به مسابقات جهانی 1970 صوفیه در 67 سالگی دارفانی را وداع گفت . وی متولد تهران و در تیمهایی چون همایون ، دخانیات ، هما و بابل سابقه بازی داشت ، مصیبت درگذشت مرحوم قدیری را به خانواده معزی تسلیت می گوییم ، روحش شاد و یادش گرامی باد . 
-  جلسه معارفه محمد حبیبی نژاد مدیرعامل جدید باشگاه دسته دومی نفت و گاز گچساران در حاشیه تمرین روز شنبه این تیم با حضور تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی برگزار شد.
-  تیم فوتبال دسته دومی اسپاد تهران در دیداری دوستانه با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم ملی ناشنوایان ایران به برتری رسید. سیاوش بهرامی و امیرحسین رمضانی گلزنان شاگردان جعفری در این دیدار بودند.
- با اعلام برنامه چند هفته از پیکارهای لیگ برتر توسط سازمان لیگ ، قرار شد دیدار حساس و پربیننده پرسپولیس با استقلال روز چهارشنبه مصادف با عید سعید فطر  ، 22 اردیبهشت برگزار شود.
- سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص دیدار پلی آف تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت : طبق برنامه روز سه‌شنبه، 17 فروردین با هواپیمای چارتر از اهواز به ریاض می‌رویم. به محض رسیدن به ریاض با  رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای بازی روز 21 فروردین آماده می شویم. فولاد در این مرحله با تیم رده ششمی العین در لیگ امارات ، مصاف می دهد.
- ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اعلام کرد : مسعود کمروند کشتی‌گیر آزادکار و آرمان طهماسبی کشتی‌گیر فرنگی به دلیل مصرف ماده ممنوعه استروئید آنابولیک  به مدت چهار سال از تمامی فعالیت های ورزشی محروم شد.
- فرانک ورکوترن سرمربی تیم آنتورپ بلژیک  در نشست خبری بازی با اندرلخت در پاسخ به سوالی درباره وضعیت علیرضا بیرانوند و سایر دروازه بانان این تیم برای بازی روز دوشنبه، خبر از دور بودن بیرانوند و بوتز از ترکیب اصلی داد. وی گفت: ما سه دروازه بان خوب داریم اما در حال حاضر مجبور به انتخاب نیستم چون کار ساده ای است. کسی که خوب بازی کند در ترکیب می‌ماند.
- سایت عربی زبان «کوره» مدعی شد اعتراض فدراسیون فوتبال ایران به کنفدراسیون آسیا برای میزبانی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا رد شده است و تیم فولاد باید با العین در شهر ریاض بازی کند.
- آرش افشین که اخیرا با دعوت پایان رافت مربی تیم دسته اولی شهرداری آستارا به این تیم پیوسته بود ، قراردادش را با این تیم لغو و به تیم خیبر خرم آباد پیوست . 
- تیم رئال سوسیه داد با برتری یک بر صفر مقابل تیم بیلبائو قهرمان مسابقات جام حذفی اسپانیا یا همان کوپای دل روی شد. این سومین قهرمانی سوسیه داد در این جام بود ، بارسلونا با 30 قهرمانی پرچمدار جام حذفی است .
- داریوش یزدی سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان پس باخت خانگی مقابل نساجی (2-0) با حضور در رختکن از جمع بازیکنان و دیگر اعضای تیم خداحافظی و کناره‌گیری خودش را اعلام کرد.
-داریوش شجاعیان ، هافبک استقلال تهران با دریافت کارت زرد برابر تیم پیکان، چهار اخطاره شد و دیدار آینده تیمش  را از دست داد.
- پس از کناره گیری محمد سعید اخباری از هدایت تیم فوتبال ماشین سازی تبریز، مجتبی خورشیدی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.این برای چندین بار در این فصل است که نماینده تبریز ، سرمربی خودرا تغییر می دهد.
- دو تن از بازیکنان تیم استقلال به اسامی بابک مرادی به دلیل مشکل سربازی و متین کریم‌زاده به دلیل اینکه پاسپورت خود را گم کرده است ، هنوز نتوانسته‌اند ویزای حضور در جده عربستان را دریافت کنند. استقلال برای حضور در پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا آماده می شود.
- میلاد سرلک، هافبک پرسپولیس با دریافت کارت زرد در بازی مقابل پدیده، چهار کارته شد و دیدار بعدی سرخپوشان مقابل نساجی را از دست داد.
- در شرایطی که مطابق با اعلام  فدراسیون بیش از هزار کاراته‌کا برای حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان ثبت نام کرده بودند اما با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان و احتمال آغاز موج چهارم شیوع ویروس کرونا، مسابقات لغو و پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد. پیش از این قرار بود این رقابت‌ها از 18 تا 24 فروردین ماه به میزبانی تهران برگزار شود.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار