PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
وزیر ورزش و جوانان در دیدار نوروزی با جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی گفت: کسب بهترین نتایج در جام جهانی، بازی‌های جاکارتا و المپیک جوانان حاصل اهتمام خانواده ورزش است که در سایه آرامش به دست آمد.
کیهان ورزشی-

به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در دیدار نوروزی با جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور به خاطر تحریم‌های ظالمانه، تلاش کردیم تا بهترین امکانات را برای  فدراسیون‌ها و المپیکی‌ها مهیا کنیم، در ۴ ماه آینده نیزپشتیبانی‌ها از رشته‌های المپین‌ها مضاعف می‌شود.

وی گفت: بازدیدهایی از اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های توکیو توسط مسوولان برای بررسی وضعیت ملی پوشان صورت گرفت و از نزدیک شاهد تمرینات آن‌ها بودیم، این بازدیدها تا زمان اعزام ادامه خواهد یافت.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار سال" تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها"ضمن حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی با حذف موانع شرایط بهتری را برای فعالیت آن‌ها مهیا کنیم.

وی ادامه داد: نگاه ویژه دولت دوازدهم توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در اقصی نقاط کشور است. به طوری که تعداد ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در ۴ سال گذشته به ۲ هزار زمین در مناطق محروم رسیده است.

سلطانی‌فر گفت: کسب بهترین نتایج در جام جهانی، بازی‌های جاکارتا، المپیک جوانان حاصل اهتمام خانواده ورزش است که در سایه آرامش به دست آمد.

وی در پایان افزود: همدلی میان مسوولان ورزش کشور تا پایان دولت ادامه خواهد یافت چرا که مسیرتوسعه استمرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار