PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی برایتون با حضور شش دقیقه ای خود در اواخر بازی ، نتوانست مانع شکست 2-1 تیمش برابر منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس شود. برایتون در حالیکه یک بر صفر پیش بود ، 2-1 تن به شکست داد.در دیگر بازی این شب تیم آستون ویلا سه بر یک تیم فولام را مغلوب کرد.
- پیکارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران طبق این برنامه برگزار خواهدشد : پرسپولیس - نساجی (19 فروردین) ، پدیده - ذوب آهن ، مس رفسنجان - سایپا ، ماشین سازی - آلومینیوم ( 22 فروردین) ، پیکان - گل گهر و سپاهان - نفت مسجدسلیمان (23 فروردین) بازی استقلال با صنعت نفت به تعویق افتاد . 
- مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی وزنه برداری در پاسخ به سوالی مبنی بر سلب میزبانی ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی گفت: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا ناعادلانه بوده و معترض بودیم و  هر چند آنها این تصمیم را قطعی قلمداد کردند اما فدراسیون همچنان در شکایت خود پیگیر است ! 
- پادوانی مدافع مصدوم و برزیلی چند فصل پیش استقلال پس از دریافت مطالبات خود از این تیم ، حالا خواستار پرداخت غرامت  پای خودشد.گویا رقم درخواستی او 9 میلیون دلار است !
- رامین رضاییان نامزد بهترین بازیکن هفته لیگ ستارگان قطرشد.
- در مسابقه پورتو با سانتاکلارا از سری پیکارهای هفته بیست و پنجم لیگ پرتغال ، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو طی 86 دقیقه بازی برای تیمش یک پنالتی گرفت تا پورتو دو بر یک برنده شود.
- سایت فدراسیون فوتبال روز گذشته اعلام کرد تیم ملی فوتسال قرار است دو بازی دوستانه با تیم ملی ژاپن برگزار کند اما این خبر امروز به یکباره از روی خروجی سایت فدراسیون حذف شد. 
- در سوپر لیگ فوتبال یونان تیم المپیاکو بانتیجه 5-1 تیم آ.ا.ک را شکست داد ، تنها گل آ.ا.ک را کریم انصاری فرد به ثمر رساند.
- فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تصمیم گرفته برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و اینکه تردد بازیکنانش را زیر نظر داشته باشد و همچنین کنترل تمرینات و تغذیه اعضای تیم قبل از برپایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تیمش را به یک اردوی 5 روزه ببرد.
- طبق اعلام سازمان لیگ قرار است دیدار پرسپولیس - استقلال روز چهارشنبه 22 اردیبهشت و همزمان با شب عید سعید فطر برگزار شود. در حالی که با اعلام سازمان لیگ دیدار هفته بیستم استقلال مقابل صنعت نفت آبادان لغو شده، مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند تا زمانی که استقلال دیدار عقب افتاده خود را برگزار نکند، حاضر به برگزاری دربی برگشت نخواهند بود.
- خزانه دار فدراسیون فوتبال اعلام کرد : مجموع پرداختی به شرکت  شستا در خصوص پرونده ویلموتس ، 25 میلیارد تومان شد که براساس نرخ روز هنگام استقراض، دقیقا معادل 2 میلیون یورویی است که قرض گرفتیم. درخواست می‎کنیم مدیران ذیربط با تقاضای فدراسیون جهت تسویه به نرخ روز براساس نرخ نیما موافقت کنند.
-  فدراسیون فوتبال سال گذشته برای پرداخت بدهی مارک ویلموتس دست به دامن شرکت شستا شد و گفته می‌شود برای بازپرداخت این بدهی خود به شستا، سه دانگ از ساختمان پرسپولیس را به نام این شرکت کرده است.
-  امیررضا بیات مدافع سابق تیم های راه‌آهن تهران و سردار بوکان با عقد قراردادی رسمی به پاس همدان پیوست.
- یک ایرانی مقیم امارات خواستار طلب خود از استقلال تهران شد . او در زمان ریاست سعادتمند در این باشگاه مبلغ قابل توجهی را به وی پرداخت کرده بود.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار