PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از 2 باشگاه لیگ برتری و یک تیم دسته اولی طلبکار هستم ولی آنها خیلی راحت کار نقل و انتقالاتشان را انجام می‌دهند.
کیهان ورزشی-

جواد نکونام در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد قبل از سفر به عربستان اظهار داشت: آماده سفر به ریاض هستیم و در حال حاضر در فروئدگاه حضور داریم. شرایط خوبی داریم و بازیکنان همه آماده هستند. امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای کشور باشیم. خودتان می‌دانید تیم‌های عربی هزینه‌های زیادی می‌کنند و العین حتی می‌تواند مدعی قهرمانی در آسیا هم باشد. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و نماینده خوبی برای کشور باشیم.

وی در خصوص اینکه میزبانی‌ها از کشور ما گرفته شده و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد دست وی را بسته است گفت: ما هم نماینده فوتبال ایران هستیم. ما میزبان این رقابت بودیم و حتی میزبانی در اهواز به ما داده شد اما در نهایت میزبان کشوری شد که برای تیم اماراتی خوب است. بدون هیچ صحبتی میزبان عوض شد، چون اختلافاتی وجود دارد و تیم های ایرانی به عربستان نمی‌روند و برعکس و معمولا بازی ها در کشور سوم برگزار می‌شد اما شرایط به شکلی پیش رفت که مجبور هستیم راهی عربستان شود. بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هم باعث تاسف من است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد افزود: تیم‌هایی که در نیم فصل دوم موفق می‌شوند همه یارگیری می‌کنند، چون تجدید قوا می‌کنند، نقاط شعفشان را با نفرات جدید بر طرف می‌کنند ولی ما نتوانستیم یارگیری کنیم ولی به قول آقای پیروانی که برای او آرزوی سلامتی می‌کنم جنگ تفنگ بادی با ‍ژ3 است. ما باید با تفنگ بادی به مصاف ژ3 برویم.

نکونام یادآور شد: من خیلی به قانون تاکید دارم و حاضر هستم قانون اول روی من و تیم من اجرا شود اما خودم از 2 باشگاه لیگ برتری و یک تیم دسته اولی طلبکار هستم ولی آنها خیلی راحت کار نقل و انتقالاتشان را انجام می‌دهند.نمی‌خواهم این مباحث را باز کنم چون در آستانه سفر هستیم فقط امیدوار هستم اتفاقاتی بیفتد که فوتبال کشورمان رشد پیدا کند.

نکونام در خصوص شایعه دوپینگ بازیکن ژاپنی العین گفت: این شایعه بود، یک بازیکن ژاپنی گرفتند که مصدوم شده و به این مسابقات نمی‌آید. آنها یک بازیکن برزیلی دارند که پاسپورت اماراتی دارد و با تمام قوا به مصاف ما می‌آیند.

وی در خصوص شکیت العین مقابل النصر امارات و اینکه آیا این موضوع باعث تضعیف روحیه تییم اماراتی نمی‌شود گفت: من بازی با النصر را خودم دیدم. آن بازی را النصر برد چون 4 خارجی قوی و فوق العاده داشت. گل‌های زده شده در آن بازی به خاطر بازیکنان 5 میلیون دلاری النصر بود. بازیکنانی که در امارات بازی می‌کنند در لحظه بازی را عوض می‌کنند.گل اول را روی یک ضربه ایتسگاهی و گل دوم را بازیکن خارجی این تیم با ضربه سر فوق العاده زد. در مجموع ما تمرینات خوبی را انجام دادیم و آماده این مسابقه هستیم و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که موفق شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در خصوص مصدومان تیمش گفت: شرایط بازیکنان ما خوب است فقط ایوب والی کمی مشکل مصدومیت دارد که هنوز معلوم نیست شرایط این بازیکن برای مسابقه چگونه است.

وی در خصوص تاریخ و زمان برگزاری مسابقه با العین در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: در تاریخ 21 فروردین به مصاف حریف می‌رویم. از مردم می‌خواهم برای موفقیت ما دعا کنند. حضور ما به عنوان نماینده ایران است. امیدوارم هر 4 نماینده باعث سربلندی کشور ما باشد. البته یک مقدار بدشانسی هم آوردیم. رتبه ما در لیگ رتبه سوم بود و حتی رتبه ما در لیگ بالاتر از تیمی بود که در مرحله گروهی حضور دارد اما به خاطر مسابقات حذفی محکوم به حضور در پلی آف این بازی ها شدیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار