PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
هواپیمای اختصاصی کیش‌ایر تا پایان مرحله مقدماتی در اختیار تیم‌ملی فوتبال خواهد بود.
کیهان ورزشی- 

قرارداد همکاری فدراسیون فوتبال ایران و شرکت هواپیمایی کیش‌ایر امضا شد.  طبق این قرارداد همکاری، شرکت کیش‌ایر متعهد شد تا وظیفه خدمات کلیه پروازهای تیم‌ملی فوتبال ایران در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را انجام‌ دهد.

 شهاب الدین عزیزی خادم ،رییس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از دبیر شورای مناطق آزاد گفت: از حمایت خالصانه و عمل گرایانه تان از تیم ملی فوتبال که نماد اتحاد و همبستگی است بسیار تشکر می کنم. قرار گرفتن شما در کنار تیم ملی فوتبال، هویت بخشی و اعتبار بخشی که سمبل اتحاد است، ایجاد شده و در واقع  چشم ۸۰ میلیون ایرانی در داخل و حتی خارج از ایران به این تیم هست.

وی ادامه داد:جام جهانی در نزدیک‌ترین منطقه  یعنی قطر است که برای ما حضور در این تورنمنت بزرگ بسیار مهم هست.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: از نکته سنجی دوستان در مناطق ازاد و شرکت کیش ایر با راهبری دوستان خوبم که کمک کردند تا این اتفاق بزرگ برای تیم ملی  و فوتبال ملی بیفتد، تشکر و قدردانی می کنم.

عزیزی خادم افزود:فدراسیون  فوتبال و تیم های ملی فوتبال با تمام ظرفیتهایش در حوزه تبلغات در کنار کیش ایر است. بازهم می گویم این امر اتفاق بزرگ و مبارکی برای فوتبال و ملت ایران است. امروز یکی از شرکت های هواپیمایی در راستای منافع ملی،هویت بخشی و  اعتبار زایی،صادقانه در کنار تیم ملی فوتبال و مردم ایستادند و بدون شک جامعه و فوتبال ملی را شاد کردند.

وی افزود:اتفاقاتی که در بحث میزبانی رخ داده و بخشی ار حقوقمان تضعیف شده است. میزبانی را ناعادلانه گرفتند اما اتفاق امروز برای من به عنوان رییس فدراسیون و جامعه فوتبال در راستای منافع ملی  بسیار خوب و خبری خوش ایند در سال ۱۴۰۰ بود.

عزیزی خادم ادامه داد: یک تعامل دوگانه رخ داده که با اتحاد و همدلی کنار هم هستیم. امیدوارم مراحل را طی کنیم و پله به پله برای مردم و فوتبال ایران با صعود به جام جهانی و رد شدن از مرحله مقدماتی شادی را به ارمغان اوریم. جزیره کیش اعتباری برای کشور است که این اعتبار باید ادامه دار باشد و درکنار هم خواهیم بود تا در نهایت شادی مردم را ببینیم.
وی در پایان گفت: امروز یکی از بهترین خبرها ،همکاری ما با شما خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار