PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
تیم شیمیدر در بازی دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال باز هم مغلوب شهرداری گرگان شد.
کیهان ورزشی-
تیم‌های شیمیدر و شهرداری گرگان در دومین بازی خود از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت 18 امروز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 95 بر 91 به سود شهرداری به پایان رسید. 

شهرداری در این بازی هم مثل دیدار نخست، با قدرت شروع کرد و مصطفی هاشمی، سرمربی شیمیدر را درحالی که تیمش عقب 10 بر یک عقب بود، مجبور به استفاده از وقت استراحت کرد. شهرداری در ادامه 16 بر یک هم پیش افتاد تا اینکه کوارتر نخست، 27 بر 16 به سود شهرداری تمام شد. مهران شاهین طبع، سرمربی گرگان در کوارتر دوم، پری پتی، گارد آمریکایی تیمش را به دلیل 3 فوله شدن، بیرون کشید و شیمیدر از این فرصت استفاده کردند و 22 بر 16 به پیروزی رسیدند. نتیجه نیمه نخست 43 بر 36 به سود شهرداری گرگان بود.

شهرداری در کوارتر سوم 27 بر 21 برنده شد تا شیمیدر تمام انرژی خود را معطوف کوارتر چهارم کند. سفیدپوشان شهر قم در کوارتر چهارم 34 بر 25 برنده شدند ولی بازی در نهایت با 4 امتیاز اختلاف به سود شهرداری گرگان به پایان رسید. شاگردان مهران شاهین طبع فقط یک پیروزی دیگر تا رسیدن به فینال فاصله دارند.

ایکه دیوگو 19 امتیاز و 13 ریباند و ارل رولند 23 امتیاز  برای شیمیدر و آمینو 20 امتیاز و 14 ریباند برای شهرداری گرگان داشتند.

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، فردا پنجشنبه با انجام بازی دوم دو تیم نفت آبادان و مهرام ادامه پیدا می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار