PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- به دنبال برتری منچسترسیتی و رئال مادرید در آغاز دور رفت مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا مقابل دورتموند و لیورپول ، در شب دوم بازیهای این مرحله تیمهای چلسی انگلیس و پاری سن ژرمن فرانسه نیز توانستند به ترتیب با برتری 2-0 و 3-2 برابر پورتو و بایرن به آینده امیدوارشوند.
- مصاف دور رفت بایرن با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان به میزبانی ورزشگاه آلیانز آره نای مونیخ در شرایطی برگزار شد که دوتیم زیربارش برف بازی خودرا برگزار کردند.توپ سراسر خیس شده این مسابقه باعث شد تا به دنبال عدم کنترل درست نویر سنگربان تیم بایرن ، باضربه «ام با په» ، گل اول این دیدار در همان دقایق آغاز بازی به نام پاریسی ها ثبت شود.
- قرمز شدن شهر تهران باعث گردید تمامی فعالیت های ورزشی غیر از فوتبال در پایتخت تا اطلاع ثانوی تعطیل شود ، برپایی مرحله پلی آف لیگ برتر پینگ پنگ بانوان کشور در روزهای آتی ، یکی از این مسابقات بود که به همین دلیل ، انجام آن به روزهای بعد واگذار شد.
- حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با همراهی بریمانی معاون مدیرکل، عرب رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل،خیری نیا رئیس هیات اسکیت استان، حسینی دبیر هیات تنیس روی میز استان، حبیب نژاد رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان بابل و سایر مسئولین شهرستانی ، به مناسبت کسب سهمیه المپیک توسط نیما عالمیان قهرمان بابلی ، ضمن تبریک از اهتمام و زحمات او تقدیر به عمل آوردند و همچنین از باشگاه عالمیان هم بازدید کردند.
- علی سلیمانی خزانه دار فدراسیون فوتبال ایران طی نامه ای از سوی عزیزی خادم رئیس جدید این فدراسیون ، از سمتش برکنارشد.
- در شرایطی که بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فولاد از فدراسیون فوتبال به دلیل اصرار در بسته نگه داشتن پنجره نقل و انتقالات انتقاد کرده‌اند سایت ترانسفرمارکت در تخمینش از ارزش بازیکنان حریف فولاد اعلام کرد ارزش بازیکنان این تیم چند ملیتی 24 میلیون و 250 هزار یورو است؛ رقمی معادل 727 میلیارد و 500 میلیون تومان !
- سهیل مهدی از مقامات لیگ فوتبال گفت : تا این لحظه برگزاری دیدارپلی پرسپولیس و نساجی قطعی است ، در بازی‌هایی که در تهران و دیگر شهرهای قرمز برگزار می‌شود حباب امنیتی شدیدی وجود دارد. خبرنگاران حضور نخواهند داشت، نشست خبری برگزاری نمی‌شود و تماس‌ها به حداقل می‌رسد. امیدواریم مثل بازی پدیده - پرسپولیس، دیگر شاهد حضور هواداران در ورزشگاه ‌ها نباشیم. 
- قرارداد همکاری فدراسیون فوتبال ایران و شرکت هواپیمایی کیش‌ایر امضا شد. طبق این قرارداد همکاری، شرکت کیش‌ایر متعهد شد تا وظیفه خدمات تمامی پروازهای تیم‌ ملی فوتبال ایران در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی 2022 قطر را انجام‌ دهد.
- شکوری‌سخنگوی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه با بهترین شرایط و امکانات برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راهی کشور هند خواهد شد.
- دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به اعتراض ایران به میزبانی بحرین از تیم ملی گفت : هر رایی که دادگاه بین المللی ورزش (CAS) در این مورد بدهد را می پذیریم.
- با توجه به درگیری لفظی کریم انصاری فرد با مربی خود در پی شکست سنگین تیم آ.ا.ک مقابل المپیاکو ، این فرصت نصیب وی شد که در جام حذفی فوتبال یونان ، 22 دقیقه پایانی برای تیمش به میدان برود ، این مسابقه را آ.ا.ک یک بر صفر باخت . 
- مسئولان باشگاه نساجی بخشی از مطالبات بازیکنان خود را پرداخت کردند و دریافتی آن‌ها را به 65 درصد رساندند. مسئولان نساجی قصد داشتند با این کار اعضای تیم خود را شارژ کرده و آن‌ها را با انگیزه‌های بیشتر و روحیه خوبی به مصاف پرسپولیس بروند.
 - سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد از رفتار محترمانه و مودبانه مقامات عربستانی در فرودگاه ریاض، تشکر کرد.فولاد برای برپایی مسابقه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با العین امارات به عربستان رفته است. 
- در دو بازی معوقه از لیگ فوتبال ایتالیا ، اینتر برای ادامه صدرنشینی دو بر یک بر ساسولو غلبه کرد ، یوونتوس نیز با همین نتیجه از تیم ناپولی گذشت . 
- تیم الوحده امارات با برتری دو بر یک مقابل الزورای عراق ، در مسابقه پلی آف ، با پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، همسفر شد .
- پنجشنبه و در روز پایانی مسابقات جودوی قهرمانی آسیا به میزبانی بیشکک، جودوکاهای سنگین وزن تیم ملی کشورمان به دیدار رقبای خود می روند. قاسم باغچقی در اولین دیدار با «بو هبیلیگه» از چین مبارزه می‌کند؛ علی پرهیزگار ، به مصاف «سریکبایف» از قزاقستان می‌رود و سعید کرجی نیز در دور نخست با «کیم مین جونگ» از کره جنوبی روبرو خواهد شد.
 - در لیست برترین تیم های ملی جهان و آسیا ، نام تیم ملی فوتبال ایران با 2 پله سقوط، در رده سی و یکم قرار گرفت .
- صمد مرفاوی و حنیف عمران‌زاده 2 دستیار محمود فکری در نفت مسجد سلیمان حضور خواهند داشت . حمزه حدادی و داریوش صادقی دیگر مربیان بومی هستند که فکری را در نفت مسجد سلیمان همراهی خواهند کرد.
- دربازیهای لیگ دسته اول فوتبال ایران ، این نتایج به دست آمد: هوادار تهران 2 - استقلال ملاثانی یک ، فجرسپاسی 3 - شهرداری آستارا یک ، ملوان انرلی یک - چوکا تالش صفر ، رایکای بابل یک - پارس جنوبی جم صفر ، خیبر خرم آباد یک - بادران تهران صفر و .......
- در سه بازی انجام شده از هفته چهارم لیگ برتر فوتسال این نتایج رقم خورد : فرش آرا مشهد 1 – کراپ الوند 2 ،
مس سونگون 7 – مقاومت البرز 2 ، گیتی پسند اصفهان 4 – سن ایچ ساوه 2
- میثم بائو، عضو کادرفنی تیم نساجی مازندران به ویروس کرونا مبتلا شده و در قرنطینه خانگی حضور دارد. بائو قبلا نیز یک دوره سخت ابتلا به کرونا را پشت سر گذاشته بود.
- مسابقات کشتی نوجوانان کشور در شرایطی به میزبانی تالار اردوگاه شهید چمران رامسر با حضور 370 کشتی گیر در قالب 33 تیم درحالی آغاز شد که گفته می شود تست کرونای برخی کشتی گیران و عوامل اجرایی مثبت اعلام شده است.
- طبق گزارش سایت Fourfourtwo که برگرفته از روزنامه‌ ایندیپندنت شهر برایتون است، علیرضا جهانبخش ، در کنار 8 بازیکن دیگر در لیست فروش برایتون قرار گرفته است.
- با اعلام سازمان لیگ، یحیی گل‌محمدی به دلیل دریافت 4 کارت زرد از نشست خبری و حضور در کنار زمین برابر نساجی محروم خواهد بود.
- امروز ، پنج شنبه - 19 فروردین - در آغاز بازیهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران ، تیم پرسپولیس در ساعت 18/50 به مصاف نساجی خواهد رفت . قرمزپوشان بعد از این مسابقه ، برای برپایی پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا عازم هندوستان خواهندشد. سایر بازیهای این هفته لیگ روزهای یک شنبه ، دو شنبه و پنج شنبه آینده برگزار می شود .

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار