ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - May 22 2024
کد خبر: ۶۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
تیم زنیت کازان در سوپر لیگ روسیه در رده پنجم قرار گرفت.
کیهان ورزشی-

تیم والیبال زنیت کازان که با دو شکست ۳ بر ۲ مقابل لوکوموتیو و کوزباس از راهیابی به نیمه‌نهایی سوپر لیگ روسیه باز مانده بود در آخرین بازی برای کسب رتبه پنجم و کسب سهمیه اروپایی به مصاف فاکل تورچ رفت.

زنیت کازان با هدایت ولادیمیر آلکنو سرمربی جدید ایران توانست در این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد. چهار ست این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۹ به سود تیم زنیت کازان به پایان رسید.

با این نتایج زنیت توانست در رده پنجم سوپر لیگ روسیه بایستد و جواز حضور در چلنج کاپ (سومین تورنمنت مهم باشگاه‌های اروپا)  را به دست آورد.

زنیت امسال نتوانست خوب عمل کند و پس از حدود پانزده سال علاوه بر اینکه در لیگ روسیه بدون مدال ماند، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست داد. عدم موفقیت زنیت کازان در لیگ امسال باعث ایجاد انتقاداتی به بازیکنان و کادر فنی شد.

با این حال دیدار خداحافظی آلکنو با زنیت کازان انجام شد و زنیت در نهایت در رده پنجم قرار گرفت. پس از این وداع تلخ، سرمربی جدید ایران باید هرچه سریع تر به اردوی تیم ملی ایران ملحق شود تا از نزدیک روند کار ملی پوشان را جلو برد.

لازم به ذکر است که آلکنو از فصل ۲۰۰۸ هدایت زنیت کازان را بر عهده داشت و این تیم تحت هدایت او ۳۱ جام کسب کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار