PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۶۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در آغاز هفته سی ام رقابتهای فوتبال لالیگای اسپانیا ، تیم رئال مادرید در نبرد ال کلاسیکو بانتیجه دو بر یک از سد بارسلونا گذشت ، رئال در مسابقه رفت نیز در نیوکمپ سه بر یک به برتری رسیده بود.درسایر بازیهای انجام شده این نتایج رقم خورد : ختافه صفر - کادیز یک ، بیلبائو صفر - آلاوز صفر ، ایبار صفر - له وانته یک 
- مبین عشایر دروازه بان جوان ملوان بندرانزلی قراردادخود با این باشگاه را به مدت دو فصل و نیم دیگر تمدید کرد.
-  پس از ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم سپیدرود رشت بنا بر تصمیم سازمان لیگ دیدار هفته چهاردهم این تیم برابر مس نوین کرمان لغو شد.
- دراواخر بازی ال کلاسیکو بین رئال و بارسلونا ، لئونل مسی ، کاپیتان بارسا به دلیل خیس شدن لباسش ،حاصل بارش شدید باران ، برای یک لحظه دچار لرز شد و به ناچار همزمان با تعمیر دستگاه الکترونیکی نصب شده به بازوی داور درکنار زمین، پیراهن زیر و اصلی تیم راعوض کرد و دوباره به میدان برگشت .
- چند نشریه چاپ اسپانیا ، به نحوه قضاوت گیل مانزانو داورتعویض شده ، پیکار بارسا و رئال به شدت انتقاد کردند و نوشتند چرا این داور برای اعلام خطای پنالتی مدافع رئال بر روی مهاجم حریف در لحظات پایانی دیدار ، از «ویدئو چک» بهره نبرد! این نشریات نوشتند علاوه بر داور ، دیرک دروازه رئال نیز دوست نداشت مسابقه 2-2 شود. چرا که قبل از سوت پایان بازی ، بارسا در یک حمله سنگین، در حالیکه سنگربانش هم به صف مهاجمان اضافه شده بود ، شلیک سرضرب ترینکائو ، دیرک رئال را برای ثبت گل تساوی مانع دید.
- در پیکارهای فوتبال لیگ های اروپا، نتایج زیر رقم خورد : بایرن یک - اونیون برلین یک ، اشتوتگارت 2 - دورتموند 3 ، لیورپول 2 - آستون ویلا یک ، کریستال پالاس یک - چلسی 4 ، پارما یک - آث میلان 3 ، استراسبورگ یک - پاری سن ژرمن 4 ، اودینزه  صفر - تورینو یک ، اسپیزا 3 - کروتونه 2 ، فرانکفورت 4 - وولفسبورگ 3 ، هرتا 2 - گلادباخ 2 ، مون پولیه 3 - مارسی 3 
- باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به دلیل عدم صدور مجوز از سوی نیروی دریایی هند به پرواز این تیم که قرار بود امروز عازم هند شود، اجازه پرواز به گوآ داده نشده و هنوز زمان سفر سرخپوشان برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص نیست.
- برای تایید ورزشگاه های کشور بحرین به منظور برگزاری بازیهای مقدماتی جام جهانی آینده ، شین مان جیل، نایب رئیس کمیته برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا از ورزشگاه ملی، استادیوم خلیفه و استادیوم شیخ علی بن محمد بحرین دیدار کرد. بعد از بررسی های لازم نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاه های میزبان را برای مسابقات انتخابی تایید کرد.پیش از این فدراسیون فوتبال ایران به دلیل انتخاب شدن بحرین به عنوان میزبان ادامه مسابقات گروه سوم از کنفدراسیون فوتبال آسیا به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کرده بود .  
- ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پس از پیگیری بی‌وقفه مدیریت باشگاه، بالاخره مشکل سفر به کشور هند حل شد و مجوز پرواز به دست‌مان رسید. بر همین اساس کاروان سرخپوشان ایران به سمت شهر گوا حرکت کرد.
- لیست بازیکنان استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد، در این لیست ، نام محمد دانشگر دیده نمی شود . رشید مظاهری - ارسلان مطهری - مهدی مهدی پور - احمد موسوی - مهدی قایدی - سینا خادم پور - سبحان خاقانی - شیخ دیاباته - بابک مرادی - فرشید اسماعیلی - وریا غفوری - حسین حسینی  - عارف غلامی - متین کریم زاده - مسعود ریگی - داریوش شجاعیان - محمد نادری - محمد حسین مرادمند - سیاوش یزدانی - آرش رضاوند - هروویه میلیچ - عرفان گل محمدی - آرش داج‌ لیری - سعید مهری - آرمان رمضانی - امیر حسین بیات و سینا سعیدی فر ، نفرات اعزامی این تیم به عربستان هستند.
- غایب بزرگ مسابقه ال کلاسیکو بین رئال و بارسا ، سرخیو راموس کاپیتان رئال بود که پس از حضور مستمر در 32 الکلاسیکو ، به علت مصدومیت نتوانست در بازی شنبه شب دوتیم حضور داشته باشد ، او از جایگاه ویژه ، شاهد نبرد سنگین دوتیم در زیر بارش شدید باران بود.
- باشگاه پرسپولیس نسبت به توقیف اموال خود برای پرداخت طلب شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی از فدراسیون فوتبال واکنش رسمی نشان داد. باشگاه پرسپولیس پس از بررسی این پرونده لایحه دفاعی جدیدی را به دادگاه ارائه کرده است تا مانع از این موضوع شود. مسئولان این باشگاه علاوه بر مخالفت با فروش این بخش از ساختمان عنوان کرده است ششدانگ ساختمان فعلی برای پرسپولیسی هاست و هیچ نهادی از جمله فدراسیون فوتبال و شرکت سرمایه گاری تامین اجتماعی، حق داد و ستد آن را ندارد.
- رئیس سابق شرکت «ورلد اسپورت گروپ» در مصاحبه با روزنامه «استاد الدوحه» قطر اعلام کرد طبق قراردادی که برای حقوق تلویزیونی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بسته شده، پخش این رقابت‌ها بر عهده کنفدراسیون فوتبال آسیا است و AFC مستقیماً مسئول پخش مسابقات است. استقلال و تراکتور دو تیمی هستند که با توجه به برگزاری دیدارهای آنها در منطقه خاورمیانه از شانس کمتری برای پخش دیدارهایشان برخوردار هستند. 
- سعید آقایی و فرشاد فرجی دو مدافع پرسپوليس به دلیل مثبت شدن تست کرونا در آستانه سفر این تیم به هند، از لیست یحیی گل‌محمدی خط خوردند.
- تیم فولاد خوزستان نماینده فوتبال کشورمان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه جالب توجه 4-0 بر تیم العین امارات پیروز شد و به مرحله گروهی راه یافت ، با این صعود ، تعداد نمایندگان ایران در مرحله گروهی به چهار تیم افزایش یافت . 
- سعید آذری مدیر عامل باشگاه فولاد اهواز با انتقاد از صدا وسیما گفت : فولاد نماینده کشور ایران است؛ من متعجب شده ام که چرا برنامه ای برای پخش بازی تیم ما وجود ندارد. پخش نشدن بازی به این مهمی، حس خوبی را منتقل نمی  کند. فکر می‌کنم این اتفاقات باعث دلسردی هواداران خوب فولاد خوزستان می‌شود. امیدوارم تبعیض نشود و شاهد پخش بازی های آینده فولاد خوزستان در شبکه‌های تلویزیونی کشورمان باشیم.
- امینات ادریس ورزشکار 26 ساله نیجریه ای درحالی موفق به کسب مدال طلا مسابقات تکواندو در یک جشنواره ورزشی دراین کشورشد که ماه هشتم بارداری خود را سپری می کند.
-  تایسون فیوری بوکسور سنگین وزن جهان فاش کرد سه یا چهار پیشنهاد بزرگ برای مبارزه با آنتونی جاشوا وجود دارد. تابستان سال گذشته فیوری پس از شکست مقابل وایلدر در لاس‌وگاس، دیگر در هیچ مبارزه‌ای شرکت نکرده است در حالی که جاشوا در آخرین مبارزه خود مقابل کوبرات پولوف پیروز شد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار