PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: گرفتن امتیاز از سپاهان برای ما خیلی مهم بود.
کیهان ورزشی-
محمود فکری بعد از تساوی بدون گل مقابل سپاهان اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم بازی سخت و سنگینی بود بخصوص برای ما چون سپاهان صدرنشین بود. می‌توانستیم فضاها را ببندیم و فضا و فرصت به حریف ندهیم تا منتظر اشتباه‌های حریف در ضد حمله به گل برسیم.

وی افزود: فضا را کمتر به حریف دادیم. برای من که تازه به تیم آمدم گرفتن امتیاز مهم بود. برای شکل و شخصیت تیمی‌ما هم خوب بود که بازنده نباشیم و از بازیکنان تشکر می کنم که دویدند و جنگیدند و یک امتیاز گرفتیم.

فکری در نشست خبری اظهار داشت: هفته ارتش را به غیور مردان ارتش تبریک می‌گویم و برای خودشان و خانواده شان آرزوی سلامتی دارم. این اولین بازی بود که روی نیمکت مسجدسلیمان نشستم و برایم مهم بود که امتیاز بگیرم. می‌دانستم کار سختی داریم. به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم که بازی جوانمردانه ارایه دادند. از تک تک بازیکنانم که با تمام وجود تلاش کردند و جنگیدند تشکر می کنم. مهم بود که گل نخوریم و یک امتیاز هم گرفتیم. بازیکنان نفت نشان دادند که در نیم فصل اول که امتیاز گرفتن شان جرقه نبوده است و امیدوارم در 10 بازی باقی مانده لیگ فوتبال ایران بیشتر آنها را ببینند.

وی در مورد اینکه  مقابل سپاهان می شد به جز گل نخوردن تاکتیک دیگری داشت، گفت: با توجه به داشته‌هایمان مقابل سپاهان بازی کردیم. این تیم یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است و از نظر مدیریت و تشکیلات خوب است و نشان داده که در صدر جدول بودن این تیم اتفاقی نبوده است و فکر نمی‌کنم تاکتیک دیگری می‌توانستیم مقابل سپاهان داشته باشیم. باز بازی می‌کردیم به بازیکنان خلاق آنها فضا می‌دادیم و این بهترین تاکتیک بود که انجام دادیم و در برنامه اول مان که گل نخوردن بود رسیدیم. بازهم فرصت‌هایی هم داشتیم در نیمه اول یک شوت خوب زدیم در نیمه دوم هم می توانستیم در برخی مواقع به حریف ضربه بزنیم. 

سرمربی نفت مسجدسلیمان  در مورد اینکه افتادن زیاد بازیکنان این تیم به زمین چه دلیلی داشت؟ گفت: دوست نداشتم اتلاف وقتی باشد. در همه بازی ها با توجه به تعداد زیاد تعویض ها 5-6 دقیقه وقت تلف شده هست. برخی مواقع مصدومیت باعث افتادن بازیکنان ما می شد. تیمی مثل سپاهان با توجه به بازیکنانی که دارد به حریف فشار زیادی می آورد و باعث مصدومیت بازیکن حریف هم می تواند باشد نه من و نه نفت به دنبال اتلاف وقت نیستیم و تلاش می کنیم که بازی جوانمردانه‌ای انجام بدهیم.

همچنین سوالی درمورد استقلال هم ارسال شده بود که مسئول جلسه به دلیل غیر مربوط بودن سوال به بازی امروز آن را نپرسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار