PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۶۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیمهای پاری سن ژرمن فرانسه و چلسی انگلیس با برتری در مجموع دوبازی با بایرن مونیخ آلمان و پورتوی پرتغال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا راه یافتند . بایرن و پورتو به رغم برتری یک بر صفر برابر حریفان در بازی برگشت ، به دلیل عدم نتیجه گیری در مرحله رفت از صعود بازماندند.
- مهدی طارمی ، مهاجم ایرانی تیم پورتوی پرتغال ، دربازی برگشت تیمش با چلسی انگلیس تنها گل پورتو را در دقیقه 90 به ثمر رساند ، وی در دقیقه 63 واردمیدان شد یک گل زیبا زد و یک کارت زرد نیز از داور دریافت کرد . 
- بازی پاری سن ژرمن با بایرن در مرحله برگشت دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، می توانست پرگل به پایان برسد اما در میان ناباوری خیلی از موقعیت ها به طرز عجیب و غریبی به گل تبدیل نشد ، ام باپه ، نیمار و سانه در ردیف کسانی بودند که فرصت های زیادی را با بد شانسی از دست دادند.تیم فرانسوی در نیمه نهایی باید بابرنده مسابقه دورتموند و منچستر سیتی مصاف دهد ، برنده مسابقه رئال با لیورپول هم باید باچلسی روبرو شود .
- روز چهارشنبه ، دوبازی باقیمانده مرحله برگشت دور یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال با لیورپول و منچستر سیتی با دورتموند یرگزار خواهد شد. در مرحله رفت منچستر و رئال بر حریفان پیروز شده بودند.
- مسابقه ذوب آهن با شهرخودرو (پدیده) از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران ، روز پنج شنبه برگزار خواهدشد. 
- روز چهارشنبه (25 فروردین)  ، در آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، این بازیها انجام خواهدشد : پرسپولیس با الوحده امارات ساعت 19 ، گوای هند با الریان قطر ساعت 21/30 از گروه 5 ، پاختاکور با تراکتور ساعت 19/30 ، شارجه با نیروی هوایی عراق ساعت 22/30 از گروه دوم ، الوحدت اردن با النصر عربستان و السد قطر با فولاد خوزستان ساعت 22/30 از گروه چهارم 
- در ادامه بازیهای لیگ قهرمانان آسیا و در روز پنج شنبه ، استقلال تاجکستان با الشباب الاهلی و الهلال با آی جی ام کا در ساعت 23۰30 از گروه اول ، الوصل امارات با الشرطه عراق ساعت 22/15  و بامداد جمعه : استقلال تهران با الاهلی عربستان  از گروه سوم جامدرساعت 00/45 مبارزه خواهند کرد.
- واکسن کووید 19 روز سه شنبه 24 فروردین به ملی پوشان و المپین های تکواندو کشورمان تزریق شد. درگروه مردان آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو، سجاد مردانی، سروش احمدی و امیرمحمد بخشی ملی پوشان تکواندو و فریبرز عسکری و وحید عبداللهی سرمربی و مربی تیم ملی واکسینه شدند.
- باشگاه منچستر سیتی هم فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت. 
- فلورنتینو پرز تا سال 2025 به ریاست خود در باشگاه رئال مادرید اسپانیا  ادامه خواهد داد.
- تست کرونای سرخیو راموس مدافع مصدوم رئال مادرید  مثبت اعلام شد .
- کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز هرگونه تبلیغ غیرمجاز شرکت‌ها به تیم‌ها را نمی‌دهد. همین موضوع نیز باعث شد تا یحیی گل‌محمدی برای حضور در نشست خبری  خود قبل از بازی با الوحده مجبور شود روی کلاه خود برچسب زده تا تبلیغ برندی که با باشگاه پرسپولیس قرارداد ندارد را نکرده باشد.در صورتیکه گل‌محمدی بدون برچسب و با نمایش برند کلاه روی سرش در نشست خبری حاضر می‌شد جریمه‌ای بالغ بر 10 هزار دلار به پرسپولیسی‌ها تحمیل می‌کرد.
- با اعلام سرمربی الوحده ، اسماعیل مطر دیدار مقابل پرسپولیس در روز چهارشنبه را از دست داد.
- طبق توافق انجام شده بین مسئولان فدراسیون بوکس ایران و ازبکستان، اردوی مشترک تمرینی بین تیم های ملی بوکس دو کشور از روز یازدهم اردیبهشت به مدت ده روز در شهر تاشکند برگزار خواهد شد.تیم ملی‌ بوکس ایران خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که از یکم خرداد در هند برگزار می‌شود، آماده می‌کند. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار