PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۶۳۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
تیم فوتبال پرسپولیس نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.
کیهان ورزشی-
تیم پرسپولیس ایران در نخستین دیدار خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه فاتوردا گوای هند به مصاف الوحده امارات رفت که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. تیم پرسپولیس با پیروزی در این بازی سه امتیازی شد و در صدر جدول گروه E قرار گرفت.

سیدجلال حسینی در دقیقه 40 تک گل این بازی را به ثمر رساند تا پس از درخشش در لیگ برتر،‌ کاپیتان سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا هم برای تیمش گلزنی کند.

تن کات سرمربی تیم الوحده که سه فصل پیش هدایت تیم الجزیره را بر عهده داشت در مصاحبه‌ای در مواجهه با سؤالی درباره نقش سیدجلال حسینی در پرسپولیس عنوان کرده بود «مگر سیدجلال حسینی سوپرمن است؟» که کاپیتان پرسپولیس در لحظات پایانی آن بازی مقابل الجزیره موفق به گلزنی شد و این بار نیز مجدداً مقابل تیم تن کات تجربه خود را به رخ کشید.

ترکیب پرسپولیس ایران: حامد لک، امید عالیشاه (70 - عیسی آل‌کثیر)، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی (90 - علی شجاعی)، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری، شهریار مغانلو (77 - کمال کامیابی‌نیا) و سیامک نعمتی.

ترکیب الوحده امارات: راشد علی، لوکاس پیمنتا، خلیل ابراهیم، تیم ماتاوز، خمیس اسماعیل، عبدالله الکربی، لی می یونگ‌جو، احمد رشید، فارس جمعه، عبدالله حامد و عمر خربین.

داور: هیرو یوکی کیمورا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار