PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۶۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- به دنبال پاری سن ژرمن و چلسی ، تیمهای رئال مادرید و منچسترسیتی نیز با کسب نتایج خوب توانستند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعودکنند ، رئال با توقف بدون گل لیورپول با همان برتری سه بر یک دیدار رفت ، حریف چلسی شد و منچسترسیتی هم با پیروزی دو بر یک مقابل دورتموند ودرمجموع بابرتری 4-2 ، باید درنیمه نهایی باپاری سن ژرمن مصاف دهد.
- شب پنج شنبه ، دوربرگشت مرحله یکچهارم نهایی لیگ فوتبال اروپا با برپایی بازیهای منچستریونایتد با گرانادا، اسلاویا پراگ با آرسنال ، رم با آژاکس و ویارئال بادیناموزاگرب به پایان می رسد. در دور رفت ، منچستر ، رم و ویارئال پیروز شده بودند و پیکار پراگ با آرسنال یک بر یک خاتمه یافت.
- فصل تازه لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ازچهارشنبه آغاز شد که پرسپولیس در گروه 5 با تنها گل سید جلال حسینی یک بر صفر از سد الوحده امارات گذشت ، تراکتور تبریز در گروه 2 با پاختارکور ازبکستان تن به تساوی 2-2 داد و فولاد هم در گروه چهارم با السد قطر یک بر یک مساوی کرد. استقلال دیگر نماینده ایران ، 12/45 دقیقه نیمه شب با الاهلی عربستان روبرو می شود . نتایج سایر بازیها : شارجه یک - نیروی هوایی عراق صفر ، الوحدت صفر - النصر صفر ، الریان صفر - گوا صفر
- جود بلینگهام با 18 سال و 289 روز سن تبدیل به جوان ترین گلزن تیم دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا شد.
- بازیکنان تیم لیگ برتری فوتبال سایپا در پستی مشترک از ابراهیم صادقی مربی خود حمایت و خواستار بازگشت او شدند.وی اخیرا ازسمت خود استعفا داده بود .  
- با پیروزی یک بر صفر مقابل الوحده، باشگاه پرسپولیس 50 هزار دلار یعنی یک میلیارد و 200 میلیون تومان، از AFC پاداش گرفت.
- علی لطیفی، سرمربی تیم دسته اولی چوکا تالش پس از شکست برابر استقلال خوزستان (3-1) و کسب نتایج ضعیف از سرمربیگری باشگاه چوکا استعفا داد! 
- نشریه الریاضیه عربستان خبر داد کادر پزشکی باشگاه الاهلی به ریجکامب سرمربی تیم چراغ سبز نشان داد تا از عمر السومه ستاره سوری در ترکیب اصلی مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند.
- در نشست خبری ، فرهاد مجیدی مربی استقلال پیش از دیدار با الاهلی عربستان گفت : از AFC و فدراسیون فوتبال عربستان احترام می‌خواهیم ، در سخت‌ترین گروه هستیم، اما برای رقابت در این گروه و کسب بهترین نتیجه آماده‌ایم.
تمرکزم روی بازی فرداست ولی برای مسابقات لیگ قهرمانان باید ورزشگاه بهتری انتخاب می‌شد و من هم ترجیح می‌دهم اکنون بیشتر از این صحبت نکنم.
- هواداران متعصب لیورپول قبل از بازی برگشت با تیم اسپانیایی ، به اتوبوس رئال مادرید با سنگ و شکسته شدن شیشه سمت محل استقرار زین الدین زیدان حمله کردند که البته کسی در این حمله زخمی نشده است.
- گل محمدی مربی پرسپولیس بعد از بازی با الوحده در کنفرانس خبری گفت : مقابل تیم الوحده خوب بازی کردیم. آنها شانس صعود از گروه را دارند و در نیمه دوم هم عملکرد قابل قبولی داشتند. سختی‌های زیادی در ترانسفر به شهر گوا و همچنین دو جلسه تمرینی که انجام دادیم پشت سر گذاشتیم. کیفیتی که خودمان انتظار داشتیم رقم نخورد. بازی خیلی سختی را بردیم و از بازیکنانم که بازی پرفشاری را در شرایط جوی هند انجام دادند و به برد رسیدند تشکر می‌کنم. 
- در چارچوب رقابت‌های وزن 52 کیلوگرم بوکس قهرمانی جوانان جهان به میزبانی شهر کلیتس لهستان، مصطفی ریگی مقابل مظفروف از ازبکستان شکست خورد و از ادامه مسابقات بازماند.
- در مسابقات كشتي فرنگي بزرگسالان قهرماني آسيا ، وزن 97 كيلوگرم مهدي بالي پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با توجه به غيبت علي الكابي از عراق به پيروزي رسيد وي در دور بعد و در مرحله نيمه نهايي در يك كشتي نفسگير با نتيجه 11 بر 9 يرولان ايسكاكوف دارنده مدال برنز بازي هاي آسيايي از قزاقستان را از پيش رو برداشت و در ديدار فينال ، سئونگ جون كيم از كره جنوبي را با نتيجه 9 بر 5 شكست داد و صاحب مدال طلا شد.
- در جریان بازیهای لیگ آسیا. ، ای اف سی ، هشدار داد به غیر از سرمربیان تیم‌ها، الزام است تا تمام اعضای نیمکت‌نشین و بازیکنان ذخیره در تمام جریان مسابقه و قبل و بعد از آن ماسک بزنند. در همه مراحل باید رعایت فاصله یک و نیم متر اجرا شود و این مورد اجبار و مورد تاکید AFC است. شادی پس از گل بازیکنان ایرادی ندارد، اما بازیکنان برای شادی گل اجازه ندارند به سمت نیمکت‌ها و مربیان بروند. تعویض لباس بازیکنان پس از پایان مسابقه ممنوع است.
- تاکنون 16 تيم ايرلند ، اتريش ، دانمارک ، آلمان ، فنلاند ، ايسلند ، سوئد، اسپانيا ، روسيه ، نروژ ، سوييس ، هلند ، ايتاليا ، بلژيک ، فرانسه ، انگليس(ميزبان) توانستند به مرحله نهایی فوتبال یورو 2022 انگلیس صعود کردند.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار