PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۶۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- تیمهای ویارئال ، آرسنال ، رم و منچستریونایتد با کسب نتایج دلخواه توانستند به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ فوتبال اروپا راه یابند. دربازیهای برگشت مرحله یکچهارم نهایی این جام ، نتایج زیر به دست آمد : رم یک - آژاکس یک ، منچستر یونایتد 2 - گرانادا صفر ، اسلاویا پراگ صفر - آرسنال 4 ، ویارئال 2 - دینامو زاگرب یک
- در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ فوتبال اروپا ، منچستر یونایتد با رم و ویارئال با آرسنال مصاف خواهند داد. این دوبازی به طور رفت و برگشت در روزهای 9 و 16 اردیبهشت انجام خواهد شد . 
- تیم استقلال تهران ، یکی از چهار نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا ، توانست در اولین بازی خود با ارائه یک نمایش چشمگیر و هجومی تیم عربستانی الاهلی در خاک این کشور را 5 - 2 شکست دهد برای استقلال فرشید اسماعیلی ، محمد نادری ، مهدی قائدی (2بار) و شیخ دیاباته (پنالتی) گلزنی کردند ، السوما زننده دو گل حریف بود.در دیگر مسابقه گروه سوم الدحیل قطر دو بر صفر از سد تیم الشرطه عراق گذشت.
- گلهای اول و دوم مهدی قائدی ، مهاجم استقلال به تیم الاهلی عربستان در اولین روز بازیهای گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا در شرایط سخت و به شکلی زیبا به ثمر رسید ، گل اول او با پاس فرشید اسماعیلی و از زاویه بسته و گل دوم وی با شلیکی از 30 متری به ارمغان آمد.
- در دومین روز بازیهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا از گروه های اول و سوم این نتایج به دست آمد : الدحیل قطر 2 - الشرطه عراق صفر ، استقلال ایران 5 - الاهلی عربستان 2 ، الهلال عربستان 2 - آی جی ام ک ازبکستان 2 ، استقلال تاجیکستان صفر - الشباب الاهلی امارات صفر
- یوسو سو سما مربی فولاد در نشست خبری پس از دیدار مقابل السدگفت : این امکان را داشتیم که برنده دیدار باشیم احساسی که دارم یک احساس تلخ و شیرین است، مساوی با السد نتیجه بدی نیست اما ما این امکان را داشتیم که تیم برنده زمین باشیم. طبعا اگر یک مقدار تجربه بیشتر داشتیم، می‌توانستیم نتیجه را حفظ و سه امتیاز را مال خود کنیم. در زمین خیلی راحت بازی کردیم، وقتی یک صفر جلو بودیم باز هم شانس‌های دیگری داشتیم و اگر استفاده می‌کردیم بازی را برنده می‌شدیم. نتوانستیم دقایق آخر را به نحو احسن مدیریت کنیم.
- ژاوی سرمربی اسپانیایی تیم السد قطر در نشست خبری پس از دیدار مقابل فولاد گفت : از تساوی مقابل فولاد ناراضی هستم ، وضعیت زمین مناسب نبود ، هدف ما در این بازی برد بود. مقابل تیمی سرسخت بازی کردیم که به شدت با ما رقابت کرد.ما در گروه مقابل بهترین تیم های آسیا بازی می کنیم و کسب یک امتیاز در آینده می تواند مفید باشد. باید در بازی آینده پیشرفت کنیم.
- در یکی از دومسابقه باقی مانده هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران ، تیم های پدیده مشهد و ذوب آهن اصفهان تن به نتیجه تساوی یک بر یک دادند. محمدی مهر برای ذوب آهن و مهربان برای پدیده گلزنی کردند.
- تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران موفق به کسب عنوان «قهرمانی آسیا» در رقابت‌های آلماتی قزاقستان شد. شاگردان محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب 9 مدال رنگارنگ و 194 امتیاز در این دوره از رقابت‌های آسیایی که در روزهای 24 و 25 فروردین‌ماه برگزار شد، درخشیدند و بر سکوی قهرمانی ایستادند.
- نشریه «استاد الدوحه» قطر مدعی شد تست کرونای دو بازیکن پرسپولیس در روز پنجشنبه پیش از دیدار شنبه آینده مقابل الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا مثبت شد.
- مسئولان کمیته فوتسال چند روز گذشته با رئیس کمیته ملی المپیک جلسه ای را برگزار کردند تا بتوانند از این طریق مقدمات واکسیناسیون ملی پوشان فوتسال را قبل از شروع جام جهانی فراهم کنند.
- بعد از پست حاشیه‌ساز اینستاگرام رسمی باشگاه پرسپولیس در رابطه با سفر این تیم به هندوستان و مقایسه حضور نظامی ایران در این کشور در زمان گذشته، فدراسیون فوتبال هند به دلیل پست توهین آمیز در شبکه های اجتماعی از باشگاه پرسپولیس به AFC شکایت کرد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار