PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
رئیس فدراسیون بسکتبال در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل پالایش نفت آبادان گفت: اگر مشکلی وجود دارد می‌توانند در جلسه با مسئولان فدراسیون آن را حل و فصل کنند نه اینکه در رسانه‌ها جوسازی کنند.
کیهان ورزشی- 

به نقل از فارس، رامین طباطبایی در مورد اعلام آرای کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال و اعتراض‌هایی که وجود دارد اظهار داشت: در کمیته انضباطی افراد حقوقی هستند که پس از بررسی مسائل و شنیدن نظرات خاطیان رای صادر می‌کنند و کاملا مستقل هستند. این رای هم اولیه بوده و اگر اعتراضی وجود دارد می‌توانند درخواست استیناف بدهند. خود من هم هیچ حق رایی ندارم و فقط آن را تایید می‌کنم.

وی ادامه داد: مصاحبه‌ها کاملا خارج از عرف بوده و طبق آیین نامه هم اگر بازیکنان یا مربیان خارج از چارچوب تعیین شده بخواهند صحبتی را داشته باشند، باید پاسخگو باشند. تمام مصاحبه‌ها بعد از بازی مشخص است و کمیته انضباطی هم براساس آن رای داده است. نباید به این شکل باشد که ما بخواهیم صحبت‌های خود با فدراسیون را در رسانه‌ها مطرح کنیم، چون شکل خوبی ندارد و در نهایت کمیته انضباطی ورود پیدا می‌کند.

*با هرگونه صحبت علیه داوران و فدراسیون برخورد می‌شود

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه این رشته دانشگاهی است، گفت: ابتدا باید اخلاق در بسکتبال حاکم باشد و همه در چارچوب آن حرکت کنند. داوران ما با خلوص نیت و بدون هیچ چشم داشتی مسابقات را سوت می‌زنند و حالا در این بین اشتباهاتی هم رخ می‌دهد که در همه جای دنیا طبیعی است، اما نباید اینطور باشد که باخت را به داوران و فدراسیون ارتباط دهیم و برد را به نام خودمان بزنیم.

طباطبایی تاکید کرد: طبق قانون با هرگونه مصاحبه علیه داوران و فدراسیون برخورد می‌شود و این هم تنها متعلق به بسکتبال نیست و در همه رشته‌ها وجود دارد. اگر مشکلی وجود دارد می‌توانند در جلسه با مسئولان فدراسیون آن را حل و فصل کنند نه اینکه بخواهند در رسانه‌ها همه چیز را زیر سوال ببرند. نقض قوانین در همه جای دنیا جریمه دارد و ما هم طبق قانون برخورد می‌کنیم.

*چطور آن زمان که قهرمان شدند، همه چیز خوب بود/ جو سازی در رسانه‌ها درست نیست

وی در مورد اینکه احمد پارو، مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان گفته است حق نقت خورده شده و از طریق مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند، عنوان کرد: مدیرعامل باشگاه هم اگر صحبتی دارد، درِ فدراسیون باز است و می‌تواند بیاید و مطرح کند. او چند روز قبل از نیمه نهایی از فدراسیون حمایت کرده بود و چطور چند روز بعد فدراسیون بد می‌شود؟ در کل اینکه بخواهند از طریق رسانه‌ها جو سازی کنند، منطقی نیست.

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه نفت دو سال قبل قهرمان لیگ شد و به آسیا رفت، گفت: چطور آن زمانی که اول شدند، همه چیز خوب بود و حالا فدراسیون را مخالف تیم‌های شهرستانی می‌دانند؟ برای فدراسیون فرقی ندارد که چه تیمی قهرمان شود. این صحبت‌ها توجیه باخت است و اینکه بخواهید با فرافکنی داور و فدراسیون را مقصر جلوه دهید، قابل توجیه نیست. بازیکنانی که مصاحبه کرده بودند، خودشان در کمیته انضباطی متوجه شدند که اشتباه کرده‌اند و حالا هم اگر به رای صادره معترض هستند، می‌توانند کار را به استیناف بکشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار