PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- درآغاز دور سوم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، طی شش بازی انجام شده ، از گروه دوم تراکتور با نیروی هوایی عراق بدون گل شد ، شارجه نیز 4 - 1 از سد پاختاکور گذشت ، در گروه چهارم السد سه بر یک الوحدت رابرد و مصاف فولاد خوزستان و النصر عربستان یک بر یک پایان یافت . در گروه پنجم ، پرسپولیس با برتری 2 - 1 مقابل گوای هندوستان میزبان این گروه با سه پیروزی متوالی در صدر ایستاد.در دیگر مسابقه گروه الوحده امارات 3 - 2 بر الریان قطر غلبه کرد.
- چهارشنبه شب در چهار مسابقه باقی مانده از گروه های اول و سوم ، الهلال با استقلال تاجیکستان ، آی جی ام ک ازبکستان با الشباب الاهلی امارات ، استقلال ایران با الدحیل قطر و الشرطه عراق با الاهلی عربستان دیدار خواهند کرد.
- درچندبازی انجام شده لیگ های فوتبال آلمان ، انگلیس و ایتالیا این نتایج به دست آمد : بایرن مونیخ 2 - له ورکوزن صفر ، کلن 2 - لایپزیگ یک ، بیلفیلد یک - شالکه صفر ، فرانکفورت 2 - اوگسبورگ صفر ، ورونا یک - فیورنتینا 2 ، چلسی صفر - برایتون صفر
- یک دادگاه در اسپانیا طی حکمی ، حق یوفا و فیفا مبنی بر متوقف کردن سوپرلیگ را گرفت و اعلام کرد تا بعد از بررسی شدن پرونده اجازه محرومیت هیچ بازیکن یا تیمی وجود ندارد.
- قرارداد 12 باشگاه حاضر در طرح دید سوپرلیگ طوری تنظیم شده که هر کدام از باشگاه ها اگر انصراف دهند باید خسارت میلیاردی پرداخت کنند.این باشگاه ها متعهد شده اند 23 سال در سوپرلیگ حضور داشته باشند.
-  «جیانی اینفانتینو» رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت :  فیفا سازمانی است که بر اساس ارزشهای واقعی ورزش بنا شده است. در فیفا، ما می‌توانیم ایجاد سوپر لیگ را نپذیریم که این یعنی جدایی باشگاه‌ها از نهادهای فعلی، از لیگ‌ها، از اتحادیه‌ها، از یوفا و از فیفا. در عدم تأیید فیفا هیچ شکی وجود ندارد. اگر برخی انتخاب کنند که راه خود را طی نمایند، پس باید با عواقب انتخاب خود، زندگی کنند. آنها مسئول انتخاب خود هستند. این به این معنی است که یا شما در آن هستید یا بیرون از آن. شما نمی‌توانید نصف درون و نصف بیرون باشید. 
- مهرداد ناظمی فیزیوتراپ اسبق تیم ملی و هامبورگ در پی ابتلا به کرونا درگذشت ، ناظمی در زمان استانکو و قلعه نوعی با تیم ملی همکاری داشت.وی به عنوان مدیر برنامه هم به فوتبال ایران خدمت کرد‌. وی با رایزنی های خود وحید هاشمیان و رسول خطیبی را به هامبورگ برد، علی منصوریان را به  سان پائولی انتقال داد و معرف مهدی مهدوی کیا به پاگلزدرف در هامبورگ هم بود.روحش شاد
- کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از لغو بازی های انتخابی جام جهانی فوتسال در نهایت در مورد نمایندگان این قاره برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتسال تصمیم گیری کرد. بر اساس تصمیمی که در جلسه دوشنبه این کنفدراسیون گرفته شد تیم های ایران، ژاپن و ازبکستان به صورت مستقیم در جام جهانی 2021 که شهریور امسال در لیتوانی برگزار می شود شرکت می کنند.
 - سرانجام کشمکش‌های موجود در لیگ نوجوانان تهران با صدور حکم به پایان رسید و با تأیید تخلف بازیکن اکادمی کیا در اعلام سن غیر واقعی، قهرمانی استقلال در این رقابت‌ها قطعی شد.  تعدادی از دیدارهای تیم آکادمی کیا در رده سنی نوجوانان و جوانان هم 3-0 به سود حریفان اعلام شده است. 
- تست کرونا فرشاد فرجی خرید تازه پرسپولیس ، منفی اعلام شد و وی چهارشنبه برای شرکت در لیگ قهرمانان راهی هند می‌شود.
- در هفتمین روز مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان در شهر کلیتس لهستان، فرهاد مرادی کاپیتان تیم ملی در رقابت های وزن 69 کیلو در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آشالائف از روسیه شکست خورد و از کسب مدال بازماند. با توجه به شکست سیدعلی سیدصدری ملی‌پوش کشورمان در وزن 91 کیلو مقابل روسیه، تمامی بوکسورهای ایران از مسابقات حذف شدند و طلسم عدم کسب مدال در رقابت های جهانی جوانان شکسته نشد.
- دیوید بکهام بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس در پیامی در صفحه اینستاگرامش نوشت: من کسی هستم که عاشق فوتبالم. از زمانی که من به یاد می آورم فوتبال زندگی بوده است.از  کودکی تا کنون فوتبال را  به عنوان یک طرف‌دار دوست داشته‌ام. به عنوان یک بازیکن و مالک می‌دانم که ورزش ما بدون طرفداران هیچ است.  ما نیاز داریم که فوتبال برای همه باشد. ما نیاز داریم که فوتبال منصفانه و به مسابقات برپایه شایسته‌سالاری باشد. اگر از این ارزش‌ها محافظت نکنیم‌، بازی مورد علاقه ما در خطر است.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار