PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- درچهارمسابقه باقی مانده از دورسوم (پایان مرحله رفت) ، رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و از گروه اول ، الهلال سه بر یک از سد تیم استقلال تاجیکستان گذشت و تیم ، آی جی ام ک ازبکستان نیز با نتیجه 2 - 1 خودرابه الشباب الاهلی تحمیل کرد. در گروه چهارم ، تیم استقلال ایران در نبردی پرگل ، 4 - 3 برابر تیم الدحیل قطر شکست خورد و در دیگر بازی ، تیم الاهلی عربستان سه بر صفر مقابل الشرطه عراق به برتری رسید. بازیهای دور برگشت از روز شنبه آغاز خواهدشد.
- ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن جای آنیلی را گرفت و رئیس اتحادیه باشگاهای اروپا شد.
- در مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی فرانسه ، تیم پا ی سن ژرمن با برتری پنج بر صفر ، مقابل تیم آنژه ، به نیمه نهایی صعود کرد.
- یک منبع آگاه خبر داد؛ حسین کنعانی مدافع وسط پرسپولیس، با الاهلی قطر به توافق نهایی رسید و در انتهای فصل راهی این تیم خواهد شد، مبلغ قرارداد کنعانی‌زادگان با الاهلی یک میلیون و دویست هزار دلار است و این انتقال حتما انجام خواهدشد.
- تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر مهمان نساجی مازندران است و به همین خاطر کاروان این تیم راهی قائمشهر شد. شایان مصلح و مهدی ترکمان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم در این مسابقه نیستند.
- حسام کاظم بازیکن الشرطه عراق به دلیل خطای خشونت آمیز در بازی با استقلال 3 بازی از همراهی تیمش محروم شد و به اضافه 2 هزار دلار جریمه که 500 دلار آن باید نقدا پرداخت شود. بدین ترتیب هافبک عراقی الشرطه بازی های رفت و برگشت برابر تیم الاهلی عربستان و بازی الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.
- درپی تهدید یوفا و فیفا ، باشگاه‌های اتلتیکو‌مادرید و اینتر‌میلان هم با انتشار بیانیه‌ای کناره‌گیری خود را از حضور در سوپر لیگ اروپا اعلام کردند. پیش‌تر هشت باشگاه لیورپول، یوونتوس ، آس میلان ، منچستر‌سیتی، منچستر‌یونایتد، تاتنهام، چلسی و آرسنال انصراف خود را از حضور در این لیگ عنوان کردند. آندرا آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس هم گفت: «اگر روراست باشم، بعید می‌دانم سوپرلیگ ادامه پیدا کند.»
- گروه بندی مسابقات فوتبال المپیک توکیو انجام شد : ژاپن ، آفریقای جنوبی ، مکزیک و فرانسه (گروه اول) ، نیوزیلند ، کره جنوبی ، هندوراس و رومانی (گروه دوم) ، مصر ، اسپانیا ، آرژانتین و استرالیا(گروه سوم) ، برزیل ، آلمان ، ساحل عاج و عربستان (گروه چهارم)
- درادامه بازیهای لیگ های داخلی کشورهای اروپایی نتایج زیر به دست آمد : تاتنهام 2 - ساوتهمپتون یک ، آستون ویلا یک - منچسترسیتی 2 ، هافن هایم 3 - گلادباخ 2 ، اشتوتگارت یک - وولفسبورگ 3 ، دورتموند 2 - اونیون برلین صفر ، وردربرمن صفر - ماینز یک ، آس میلان یک - ساسولو2 ، جنووا 2 - بن ونتو2 ، اودینزه صفر - کالیاری یک ، اسپیزا یک - اینتر یک ، یوونتوس 3 - پارما یک ، کروتونه صفر - سامپدوریا یک ، بولونیا یک - تورینو یک ، لوانته صفر - سویا یک ، اوساسونا 3 - والنسیا یک ، رئال بتیس صفر - بیلبائو صفر ، آلاوز 2 - ویارئال یک ، الچه یک - وایادولید یک ، کادیز صفر - رئال مادرید 4
- در دیدار تیمهای فولاد - النصر ، ازلیگ قهرمانان آسیا حمدالله در نیمه دوم توسط مایو منزس سرمربی النصر تعویض شد. ستاره مراکشی عصبانی و علیه مربی در حین خروج از زمین صحبت هایی را عنوان کرد که در مقابل سرمربی برزیلی به شدت به این اقدام غیرحرفه‌ای بازیکن مراکشی واکنش نشان داد و با علامت سکوت از او خواست تا حرف نزند.
- بهنام ابوالقاسم‌پور، پیشکسوت تیم پرسپولیس به کرونا مبتلا و در بیمارستان تندیس تهران بستری شد.
- تیم شالکه با شکست برابر آرمینیا بیلفلد پس از 33 سال به بوندسلیگا 2 سقوط کرد.
- پیتی مارتینز، هافبک آرژانتینی النصر عربستان به دلیل مصدومیت برای مدت 6 ماه خانه نشین شد.
- نشریه «الاتحاد» امارات نوشت عادل الحوسنی دروازه بان شارجه در بازی با پاختاکور ازبکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا نزدیک بود جان خود را از دست دهد وی در حین بازی به زمین افتاد و به شدت از ناحیه سینه احساس درد می کرد و نزدیک بود ایست قلبی داشته باشد.
- حمید جاسمیان اولین‌ کاپیتان باشگاه پرسپولیس به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.
- فرهاد مجیدی با دریافت کارت زرد از داور بازی با الدحیل از نشستن روی نیمکت تیمش در بازی برگشت با این تیم محروم شد. سرمربی تیم استقلال در دیدار با الاهلی عربستان هم از داور بازی کارت زرد گرفته بود.
- حسین سلطانی وزنه بردار 81 کیلوگرم ایران در سومین حرکت یک ضرب هنگامی که قصد داشت وزنه 162 کیلوگرم را بالای سر ببرد از ناحیه آرنج دچار شکستگی شد. سلطانی از حرکت دوضرب نیز انصراف داد
- تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران پس از درخشش در مسابقات آسیایی آلماتی و کسب سهمیه های المپیک ، واکسن کرونا دریافت کردند. در این بین چهره حسن یزدانی بخت اول قهرمانی در المپیک هنگام تزریق واکسن جالب بود.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که در خصوص اعزام تیم‌های ملی فوتبال ساحلی آسیا به جام جهانی روسیه تصمیم گیرنده بود، نام ایران را در لیست خود قرار نداد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار