PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۶۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- سهراب مرادی وزنه بردار کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ، با وجود کسب مدال نقره آسیا سهمیه المپیک2020 را به دست نیاورد، مرادی با مهار وزنه 174 کیلو در حرکت یک ضرب برنز گرفت و در حرکت دو ضرب نیز پس از ثبت 210 کیلوگرم در دو اقدام برای 220 کیلوگرم ناموفق بود تا به مدال نقره برسد و در مجموع هم به مدال نقره رسید.
- در شروع دور چهارم (مرحله برگشت) مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، پرسپولیس و تراکتور از کشورمان برحریفان پیروز شدند اما فولاد ، برابر تیم النصر عربستان 2 - 0 شکست خورد. دربازیهای برگزار شده این نتایج رقم خورد : النصر عربستان 2 - فولاد صفر ، الوحدات اردن صفر - السد قطر 2 ، تراکتور یک - نیروی هوایی عراق صفر ، پاختاکور ازبکستان یک - الشارجه امارات یک ، پرسپولیس 4 - گوای هند صفر ، الوحده امارات یک - الریان قطر صفر
 - سندی که اشپیگل از قرارداد 12 عضو سوپرلیگ منتشر کرد.هر باشگاهی که از سوپرلیگ جدا شد، بابت ترک این لیگ باید مبلغ 150 میلیون یورو خسارت بپردازد.
- مجتبی بیژن، مدافع نساجی به علت شکستگی ترقوه در دیدار مقابل سپاهان، ادامه بازیهای فصل را از دست داد.
- کالچومرکاتو خبر داد؛ استراماچونی مربی سابق استقلال با یک تیم قطری برای فصل بعد به توافق رسید. در روزهای اخیر، اولین جلسه به همراه نماینده وی فدریکو پاستورلو برگزار شده است تا برنامه ریزی برای فصل بعد انجام شود.
- بهنام ابوالقاسم‌پور، پیشکسوت پرسپولیس که چندی پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود با نظر کادر پزشکی مرخص و ادامه درمان را در خانه پیگیری خواهد کرد.
- تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات انتخابی کاپ آسیا طی روزهای 22 و 24 خرداد به مصاف حریفان می‌رود. طبق این برنامه، تیم ملی ایران، روز 12 ژوئن (22 خرداد 1400) باید به مصاف تیم ملی قطر و 14 ژوئن (24 خرداد 1400) تیم ملی برابر تیم ملی عربستان صف آرایی کند. این رقابتها در امان مرکز اردن برگزار می شود .
- در ادامه پیکارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران ،تیم گل گهر سیرجان با تنها گل علیزاده ، یک بر صفر از سد تیم صنعت نفت آبادان گذشت.
- سه بازیکن تیم الوحده امارات درلیگ قهرمانان آسیا بازی با پرسپولیس را از دست دادند ،خمیس اسماعیل، هافبک الوحده، احمد رشید دفاع چپ این تیم با دریافت کارت زرد در بازی مقابل الریان قطر دو کارته شدند. بازی بعدی تیمشان را از دست دادند. همچنین اسماعیل مطر، کاپیتان این تیم نیز با اخراج در بازی با الریان، دیدار حساس این تیم مقابل پرسپولیس را از دست داد.
- نژاد مهدی به دلیل اخراج و محبی و حاج صفی به دلیل چهارکارته شدن ؛ بازی مقابل پرسپولیس را از دست دادند.
- کشتی‌گیر ایتالیایی در مسابقات قهرمانی اروپا یاد و خاطره حرکت جهان‌پهلوان تختی را زنده کرد. چامیزو در حالی که رقیبش زامالوف از ناحیه کتف آسیب دیده بود، در دقایق باقی مانده از کشتی‌، با وجود حملات کشتی‌گیر روس، تلاش کرد برخوردی با کتف آسیب‌دیده او نداشته باشد. اقدام این کشتی‌گیر یادآور حرکت تاریخی جهان‌پهلوان تختی بود که برابر الکساندر مدوید چنین رفتاری را انجام داده بود.
- نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا خبر داد کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی تصمیم خود را برای جدایی از یوونتوس در تابستان پیش رو گرفته و می خواهد هر چه زودتر برای جدایی به توافق برسد.
- سرخیو راموس بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید که در روزهای گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده بود، شرایط جالبی در قرنطینه ندارد و با کمک دستگاه‌های تنفسی، نفس می‌کشد.
- دریکی از بازیهای لیگ برتر انگلیس تیم اورتون از بندر لیورپول تیم آرسنال را با یک گل در لندن شکست داد.در دیگر دیدار ، روز شنبه ، لیورپول با نیوکاسل روبرو می شود. در لیگ فرانسه تیم مارسی سه بر یک بر ریمس غلبه کرد و در لیگ آلمان ، تیم کلن در خانه اوگسبورگ 3 - 2 به برتری رسید.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار