PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
تیم فوتبال بایرن مونیخ با قبول شکستی خارج از خانه برابر ماینتس، نتوانست نهمین قهرمانی‌ متوالی‌اش در بوندس‌لیگا را در خانه حریف جشن بگیرد.
کیهان ورزشی-
در ادامه دیدارهای هفته سی سی‌و‌یکم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) 4 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه ماینتس با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد. بایرن مونیخ در حالی برای چهارمین بار در این فصل شکست خورد که در صورت کسب پیروزی در این بازی می‌توانست نهمین قهرمانی متوالی‌‌اش را در این رقابت‌ها قطعی کند.

در این بازی جاناتان بورکارت در دقیقه 3 و روبین کویاسون در دقیقه 37 ماینتس را 2 بر صفر پیش انداختند و روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی باواریایی‌ها که به تازگی از بند مصدومیت رها شده و به میادین برگشته، در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده یکی از گل‌‌های خورده را برای باواریایی‌ها جبران کرد. بایرن مونیخ اگر باخت اما هنوز این شانس را دارد که در فاصله سه هفته به پایان فصل قهرمان شود. این اتفاق در صورت باخت لایپزیگ رده دومی (تیمی که 10 امتیاز با بایرن مونیخ فاصله دارد) در بازی خانگی فردای این تیم مقابل اشتوتگارت رخ خواهد داد.

در دیگر بازی مهم بوندس‌لیگا که امروز برگزار شد، تیم بوروسیا دورتموند با وجود 10 نفره شدن در دقیقه 59 (پس از اخراججود بلینگام) با دو گل ارلینگ هالند در دقایق 12 و 68 با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. دورتموند با کسب این پیروزی 55 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده پنجم جدول تثبیت کرد. ولفسبورگ رده سومی هم با 57 امتیاز در رده سوم باقی ماند. به این ترتیب زردپوشان وستفالن شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش دادند.

در سایر بازی‌‌‌‌‌‌ها مصاف خانگی فرایبورگ و هوفنهایم یک - یک مساوی شد و یونیون برلیون با نتیجه 3 بر یک از سد وردربرمن گذشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار