PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۶۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در رقابت های لیگ های باشگاهی اروپا نتایج زیر به دست آمد : آستون ویلا 2 - وست برومویچ 2 ، وولورهامپتون صفر - بارنلی 4 ، لیدز یونایتد صفر - منچستریونایتد صفر ، نیس 3 - مون پولیه یک ، لانس 2 - نیم یک ، لورین 4 - بوردو یک ، رن 5 - دیژون یک ، استراسبوگ یک - نانت 2 ، آنژه صفر - موناکو یک ، لیون 2 - لیل 3 ، لایپزیگ 2 - اشتوتگارت صفر ، مونشن گلادباخ 5 - بیله فلد صفر ، بن ونتو 2 - اودینزه 4 ، فیورنتینا یک - یوونتوس یک ، اینترمیلان یک - ورونا صفر ، کالیاری 3 - رم 2 ، آتالانتا 5 - بولونیا صفر ، هوئسکا صفر - ختافه 2 ، ویارئال یک - بارسلونا 2 ، سلتا ویگو 2 - اوساسونا یک ، سویا 2 - گرانادا یک ، آتلتیک بیلبائو 2 - آتلتیکو مادرید یک ، ایبار - سوسیه داد(دوشنبه)
- حمید جاسمیان اولین کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در اواخر دهه چهل ، که چند روزی بر اثر ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، دارفانی را وداع گفت. روحش شاد ، یادش گرامی باد
- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اتمام هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به معرفی تیم منتخب هفته پرداخت. در این تیم نام کمال کامیابی نیا بازیکن پرسپولیس به عنوان تنها نماینده ایران در ترکیب تیم منتخب قرار گرفت.
- احمد راشد مدافع و خمیس اسماعیل هافبک تیم به خاطر دو کارته شدن و اسماعیل مطر هم به خاطر اخراج در بازی برابر الریان نمی‌توانند تیم اماراتی الوحده را برابر پرسپولیس همراهی کنند.
- وزیر بهداشت در نامه ای خواستار قرنطینه 14 روزه بازیکنان پرسپولیس شد در این نامه آمده است: تیم فوتبال پرسپولیس در قالب یک گروه ۵۰ نفره در شهر گوا هندوستان حضور دارد. از قرار معلوم این تیم پس از بازگشت در مسابقات داخلی فوتبال شرکت خواهند کرد، لذا ضروری‌ست با توجه به شیوع ویروس موتاسیون یافته هندی و آمار بالای ابتلا و مرگ و میر در کشور مذکور، کلیه افراد پرسپولیس و همراهان آن به محض بازگشت تحت قرنطینه کامل و انجام تستهای مربوطه قرار گیرند.
- مسئولان باشگاه سایپا برای جایگزینی مربی جدا شده خود (ابراهیم صادقی) ، با فراز کمالوند ، کمک مربی فعلی استقلال که در جده عربستان بسر می برد ، قرارداد ببندد.حالا همه منتظرند که پس از بازگشت تیم استقلال به تهران ، کمالوند ، برای ماندن یا نماندن در تیم آبی پوشان پایتخت چه تصمیمی خواهد گرفت .
- طبق هماهنگی های انجام شده ، دیاباته ، مهاجم خارجی تیم استقلال صبح یکشنبه در محل اردوی باشگاه در جده از پای مصدومش توسط کادر پزشکی MRI گرفت تا میزان آسیب دیدگی او مشخص شود.
- مقامات باشگاه الاهلی عربستان به بازیکنان خود وعده داده‌اند اگر بتوانند در روز پنجم مرحله گروهی تیم استقلال ایران را شکست داده و شانس صعود تیم به مرحله بعدی را افزایش دهند به هر کدام از نفرات ثابت 15 هزار دلار پاداش خواهندداد و بازیکنان ذخیره نیز با توجه به دوایر حضور خود در میدان و میزان نقش‌آفرینی، پاداش نقدی دریافت خواهند کرد.
- تیم ماریتیمو با کلین شیت امیر عابدزاده و تنها گل علی علیپور توانست در رقابتهای لیگ فوتبال پرتغال ، تیم بوآویشتا را یک بر صفر مغلوب کند.
- به دنبال توقف منچستر یونایتد مقابل لیدز (0-0)، تیم منچستر سیتی در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال انگلیس قرار گرفت .
- درمسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان علی داوودی وزنه بردار دسته 109 کیلوگرم کشورمان در یک ضرب با 196 کیلوگرم و در دو ضرب با 239 کیلوگرم قهرمانی خود را قطعی کرد تا هر سه مدال طلا یک ضرب، دو ضرب و مجموع را به دست آورد.
- علیرضا سمندر رئیس اسبق فدراسیون کاراته و رئیس سبک شیتوریو ایتوسوکای به ویروس کرونا مبتلا و قرنطینه شد. برای این پیشکسوت کاراته و تمامی بیماران، آرزوی شفای عاجل و سلامتی داریم.
- تیم منچستر سیتی به لطف گل دقیقه 82 امریک لاپورت توانست با پیروزی یک بر صفر مقابل تاتنهام ، برای چهارمین بار پیاپی فاتح جام اتحادیه باشگاه های انگلیس شود . این بازی در ویمبلی لندن و با حضور 7773 تن تماشاگر برگزارشد. درتاریخچه این رقابتها ، لیورپول با 8 و منچستر سیتی با 7 قهرمانی پیشتاز هستند.
- در آغاز بازیهای دور پنجم لیگ قهرمانان آسیا ، روز دوشنبه شاهد شش مسابقه در گروه های دوم ، چهارم و پنجم خواهیم بود . ازگروه دوم نیروی هوایی با شارجه و تراکتور با پاختاکور مصاف خواهند داد.ازگروه چهارم النصر با الوحدات و فولاد با السد و از گروه پنجم ، پرسپولیس با الوحده عربستان و الریان با گوا مبارزه خواهند کرد.
- باتوجه به برتری دو بر یک بارسا مقابل ویارئال و شکست 2 - 1 اتلتیکو مادرید برابر بیلبائو ، تیم بارسلونا تحت رهبری رونالد کومان هلندی این فرصت را دارد ، باپیروزی بر گرانادا در پیکار عقب افتاده ، به صدر جدول مسابقات لیگ اسپانیا پرواز کند.
- شکوری ازباشگاه پرسپولیس اعلام کرد : در حال حاضر حدود سه میلیون دلار از AFC طلبکار هستیم. بازیکنان و کادرفنی ما با تمام توان تلاش می‌کنند اما امیدواریم مشکلات مالی برطرف شود. مشکلات وجود دارد اما سه میلیون دلارمان در AFC بلوکه شده و علاوه بر آن هیچ دریافتی هم از سازمان لیگ نداشتیم. تاکنون یک ریال از سازمان لیگ دریافت نکرده‌ایم، نه حق پخش تلویزیونی و نه تبلیغات محیطی. از عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال درخواست داریم به این مسائل و مشکلات رسیدگی کند.
- ابوالقاسم کاکلی، پدر پرورش اندام ایران که به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شده بود، جان به جان آفرین تسلیم کرد. او از قهرمانان پرورش اندام ایران و آسیا در دهه 40 و 50 ایران بود.
- با آنکه گستردگی کرونا در کشورمان به اوج خود رسیده اما مردم ورزشدوست گرگان از استان گلستان ، با ریختن به خیابانها ، قهرمانی تیم شهرداری در لیگ برتر بسکتبال را جشن گرفتند. شهرداری در مجموع چهار بازی در فینال با برتری سه بر یک مقابل مهرام تهران ، بر سکوی قهرمانی بسکتبال کشورمان تکیه زد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار