PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
رسانه نزدیک به باشگاه بارسلونا از اولین تماس مدیریت این تیم به پاریس برای بازگشت نیمار پرده برداشت.
کیهان ورزشی- 

راک1 کاتالونیا از اولین تماس باشگاه بارسلونا به پاریس برای جذب نیمار پرده برداشت. این رسانه نزدیک به باشگاه اعلام کرد که هدف اصلی و اول خوان لاپورتا در تابستان کنونی بازگشت ستاره برزیلی به نیوکمپ است.

راک1 نوشت که بازگشت نیمار 3 دلیل دارد. اول اینکه کیفیت بسیاری بالایی دارد و این توانایی را در تمامی‌ بازی های لیگ قهرمانان اروپا نشان داده است. دوم اینکه ارتباط خوبی با مسی دارد و سوم این بازیکن می‌تواند پول زیادی به باشگاه بارسلونا واریز کند.

نکته مهم علاقه شدید نیمار به بازگشت به بارسلوناست ولی مسئله اصلی وضعیت نابسمان اقتصادی این باشگاه است. این تیم سعی داشت با ایده سوپرلیگ اروپا بتواند شرایط اقتصادی خود را کمی بهبود بخشد اما اکنون وضعیت هنوز نابسمان است ومشخص نیست با کدام پول بارسلونا می‌خواهد پاریس را برای انتقال نیمار راضی کند.

از طرفی دیگر باید اشاره داشت که پاریس از بین امباپه و نیمار علاقه دارد یک بازیکن را در فرانسه نگاه دارد و با توجه به اخبار پیرامون باشگاه سن ژرمن، امباپه از این تیم رفتنی است و به همین دلیل سران قطری این تیم می خواهند هر طور شده با نیمار تمدید کنند.

راک1 نوشت که بارسلونا می‌خواهد با موضوع نیمار منطقی برخورد کند و می‌خواهد پیشنهادی کمتر از 2 سال قبل به پاریس بدهد. بارسلونا 2 سال گذشته برای جذب نیمار پیشنهاد 130 میلیون یورو به اضافه 3 بازیکن را مطرح کرده بود.
برچسب ها: بارسلونا ، نیمار
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار