PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۶۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم نورویچ سیتی قهرمان این فصل رقابت های زیرگروه لیگ برتر فوتبال انگلیس شد. این تیم که با 93 امتیاز با تیم 88 امتیازی واتفورد کورس قهرمانی بسته بود در فاصله یک هفته به پایان بازیها (هفته چهل و پنجم) با توجه به باخت 2-0 رقیب خود برابر برنفورد ، توانست با برتری 4 - 1 مقابل ردینگ ، با 96 امتیاز سرود قهرمانی سردهد تا مسابقه آخر این تیم با بارنزلی تشریفاتی شود.
- در جریان مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون  در وزن 84+ کیلو، سجاد گنج زاده راهی دیدار رده بندی و کسب مدال برنز شد. گنج زاده پس از استراحت در دور اول،  هشت بر صفر داگال از ایرلند را شکست داد و سپس با  7 بر 3 مقابل ودچیتس از بلاروس به برتری رسید. در دور چهارم با نتیجه دو بر یک  کواسیک از کرواسی را برد ولی در  مسابقه حساس نیمه نهایی مقابل ارکانیا از گرجستان به تساوی 3-3 دست یافت و در سنشو دیدار را واگذار کرد.
گنج زاده، روز یکشنبه برای کسب مدال برنز با فیلالی از فرانسه مصاف می دهد.
- باشگاه پرسپولیس از منفی شدن نخستین تست کرونای اعضای تیمش بعد از بازگشت از هند خبر داد. اعضای تیم فوتبال پرسپولیس اعزامی به هند که جمعه گذشته به ایران بازگشته و قرنطینه شده بودند، بلافاصله تست مربوط به تشخیص کووید 19 را انجام دادند.
- برنامه دیدارهای باقی مانده تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی مسابقات جام جهانی 2022 قطر اعلام شد . کشورمان روز 14 خرداد باید به دیدار هنگ کنگ برود و روز 17 همین ماه مقابل بحرین قراربگیرد و روز 21 خرداد باید با کامبوج دیدار کند و در نهایت روز 25 خرداد هم با عراق رودررو شود.
- بعد از برتری تیم فوتبال استقلال مقابل الشرطه عراق و صعود آبی پوشان به جمع 8 تیم برتر منطقه غرب آسیا در مسابقات لیگ قهرمانان ، هر بازیکن استقلال بعد از بازی رقمی معادل 500 دلار از کارگزار این باشگاه  پاداش دریافت کرد تا به این شکل بابت پیروزی از آنها تقدیر شود.
-  یحیی گل محمدی ، سرمربی پرسپولیس خواهان تعیین تکلیف سعید آقایی بازیکنی که همراه تیم به هند نرفته بود شد. در نهایت به باشگاه پرسپولیس اعلام شده که آقایی نمی تواند به اردوی باشگله اضافه شود تا این بازیکن عملا بازی برابر سپاهان را از دست بدهد.
- در ادامه مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون و در رقابت های کومیته انفرادی 84- ، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران با غلبه بر حریفان به دیدار نهایی راه یافت. وی در فینال ریتارو آراگا رقیب کهنه کار خود از ژاپن را پیش رو دارد که این مسابقه روز یکشنبه برگزار خواهد شد.
- در مسابقات تیراندازی جایزه بزرگ کرواسی در رشته تفنگ درازکش آرمینا صادقیان از کشورمان مدال نقره کسب کرد.
- در ادامه مسابقات کاراته لیسبون ، ودر ماده  کومیته انفرادی وزن 61 -  کیلو بانوان ، رزیتا علیپور ابتدا با نتیجه 2 بر یک دیانا شوستاک از اوکراین را شکست داد و در ادامه با نتیجه سه بر صفر، لیما استفانی از برزیل را مغلوب کرد ، وی در سومین مسابقه خود مقابل جیانا لطفی از مصر دارنده دو طلا و یک‌ برنز جهانی با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و با توجه به راهیابی حریف به فینال، وی در جدول رپه شارژ قرار گرفت و موفق شد  سه بر صفر سادینی از مراکش را کناربزند . علیپور روز یکشنبه برای کسب مدال برنز با کوبان از ترکیه به روی تاتامی خواهد رفت.
- محمد انصاری که در نیم فصل دوم از پرسپولیس جدا  و راهی مس رفسنجان شد، در شرایطی که مدعی مطالبات 3 میلیاردی از پرسپولیس است، با پاسخ روشنی از سوی مسوولان این تیم مواجه نشده است. گفته می‌شود به انصاری اعلام شده از طریق قانونی پیگیر مطالبات خود باشد و مدافع چپ سابق سرخ‌ها و حال حاضر مس رفسنجان نیز به دنبال این است تا با پیگیری لازم ادعای طلب 3 میلیاردی خود را به اثبات برساند.
- پیمان بابایی، مهاجم تیم تراکتور به علت دو کارته شدن در دیدار مقابل النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور نخواهد داشت.
- موسی آل معمر رئیس باشگاه النصر عربستان گفت : به هیچ‌وجه با تراکتور در زمین بی طرف مسابقه نخواهیم داد. معمر در صفحه شخصی خود نوشت ، تصمیم AFC مشخص شد و صدرنشینان گروه باید این تک بازی را در خانه برگزار کنند. برگزاری این مسابقه در ورزشگاه «مرسول پارک» حق ذاتی ماست و ما به هیچ وجه آن را رها نخواهیم کرد.
- سلطان المهوس، خبرنگار مشهور عربستانی در توییتر خود نوشت : طبق تصمیمی که AFC از مارس 2016 اتخاذ کرده، مسابقه استقلال و الهلال در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد و باشگاه استقلال به عنوان میزبان، می‌تواند کشور بی‌طرف را با توجه به شرایط مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب کند.
- پیکار مرحله یک هشتم نهایی پرسپولیس با تیم استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا ، به میزبانی تیم حریف در شهر دوشنبه برگزار خواهدشد. 
- طارمی با یک گل و پاس گل بهترین بازیکن بازی  پورتو- فامالیکائو انتخاب شد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار