PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-  

بخوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که عزیزی خادم دستور تصحیح قانون‌ منع حضور خارجی‌ها از سوی سازمان لیگ را داده است .
- طی حکمی از سوی علی کارگر مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا ، نادر عزت الهی از پیشکسوتان فوتبال گیلان به عنوان مدیر فنی تیم بزرگسالان و مدیر آکادمی باشگاه شهرداری آستارا منصوب شد.پس از جدایی پایان رافت از سمت سرمربی ، احمد جمشیدیان هدایت این تیم را بر عهده گرفت.عزت الهی سابقه سرمربیگری و مدیریت آکادمی باشگاه ملوان بندرانزلی را در کارنامه دارد.
- صعود امپولی به عنوان اولین تیم به سری‌آ لیگ فوتبال ایتالیا در فصل 2021/22 قطعی شد.
- برای قضاوت بازی دربی بین پرسپولیس و استقلال ، چند گزینه مطرح هستند؛ محمدرضا اکبریان، موعود بنیادی فر، محمد حسین زاهدی فر، اشکان خورشیدی و سید مهدی سید علی پنج داوری هستند که نامشان برای قضاوت این بازی مطرح شده است.در میان گزینه‌ها شانس محمدرضا اکبریان و اشکان خورشیدی برای قضاوت دربی بیشتر است. هر دوی این داورها در هفته بیست و دوم قضاوتی ندارند و این اتفاق، یک گام شانس آنها را بالا برده است .
- اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازدید از ورزشگاه المپیک خطاب به مسئولان زمین گفت: این زمین برای یک تیم لیگ برتری و تمریناتش خوب است اما چون ما تیم ملی ایران هستیم این زمین چندان خوب نیست و باید شرایط بهتری داشته باشد.بعد از این اظهارات منصور پازوکی رئیس هیات فوتبال کیش اعلام کرد در فاصله 25 روزه تا برگزاری اردوی تیم ملی در جزیره کیش دو نوبت کوددهی به زمین ورزشگاه المپیک انجام و زمین مهی تمرینات تیم ملی فوتبال ایران خواهد شد.
- اتحادیه فوتبال اروپا رسما اعلام کرد، 10 هزار نفر در دیدار فینال لیگ اروپا می‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند. این دیدار قرار است پنجم خرداد ماه در ورزشگاه شهر گدانسک لهستان برگزار شود. پیش‌تر یوفا اعلام کرده بود فینال لیگ قهرمانان اروپا که به میزبانی استانبول برگزار می‌شود هم با حضور محدود تماشاگران خواهد بود.
- تیمهای چلسی و بارسلونا ، مسابقه فینال لیگ قهرمانان فوتبال زنان اروپا را برگزار خواهند کرد .
- سایت رکورد پرتغال گزارش داد که امیر عابدزاده در جریان تمرینات روز گذشته ماریتیمو مصدوم شد و اکنون تحت درمان قرار گرفته است. دیدار مهم ماریتیمو و ژیل ویسنته برگزار می‌شود و با توجه به مصدومیت عابدزاده، حضور او در هاله‌ای از ابهام است.
- مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا در رشته فوتسال با قهرمانی تیم اسپورتینگ لیسبون به پایان رسید. بارسلوناست درحالیکه تا اواسط نیمه دوم با نتیجه دو بر صفر از حریف پرتغالی خود جلو بود، در نهایت با نتیجه چهار بر سه مغلوب شد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند.
- سقوط تیم پارما در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل به سری B قطعی شد، قدرت سالیان دور ایتالیا پس از 3 سال حضور درق سری‌آ بار دیگر به دسته پایین تر رفت.
- وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال به دلیل آسیب دیدگی در بازی روز یکشنبه برابر ذوب آهن غایب خواهد بود تا بعد از محمد نادری به دومین بازیکنی تبدیل شود که بر اثر آسیب دیدگی این مسابقه را از دست داده است.
- «ژوزه مورینیو» با قراردادی 3 ساله به عنوان جانشین پائولو فونسکا انتخاب شد و کار خود را از فصل آتی در تیم رم شروع می‌کند.
- تیم منچستر سیتی با برتری دو بر صفر در بازی برگشت با پاری سن ژرمن و در مجموع دو مسابقه با پیروزی چهار برپّ یک ، به فینال لیگ قهرمانان فوتبال اروپا را یافت، دیگر مسابقه این مرحله را دوتیم چلسی و رئال برگزار خواهند کرد.
- باشگاه الهلال عربستان رقیب استقلال در بازی حذفی لیگ آسیا پس از تغییر کادر فنی خود و جذب یکی دو بازیکن تازه حالا قصد دارد آگوئرو ، مهاجم آرژانتینی تیم منچستر سیتی را نیز شکار کند .
- با اقدامات قضایی ، سند ششدانگ ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ ساختمان باشگاه پرسپولیس ، به نام شرکت شستا شد،

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار