PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس به مدت ۷۵ دقیقه برگزار شد.
کیهان ورزشی-
به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت، تمرین امروز (پنجشنبه) را در هوایی طوفانی و بارانی زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.
 تمرین امروز پنجشنبه از ساعت 17 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. ابتدا یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و شرایط تیم و بازی‌های پیش رو و تمرینات را برای آنها تشریح کرد. تمرین با گرم کردن زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و پس از آن، آقا وسط در سه گروه در دستور کار قرار گرفت. در بخش بعدی تمرین، پاسکاری و حفظ توپ در قالب دو گروه به اجرا در آمد و در آخرین مرحله تمرین امروز، فوتبال درون تیمی زیر نظر کادر فنی انجام شد. 
 تمرین پنجشنبه در حالی انجام شد که هوای تهران به شدت بارانی و طوفانی بود و شدت طوفان در ورزشگاه شهید کاظمی، حدود 25 دقیقه در تمرین وقفه انداخت. پس از وقفه در تمرین، بازیکنان به زمین بازگشته و برنامه‌های کادر فنی را به مورد اجرا گذاشتند.  
تمرین امروز حدود 75 دقیقه به طول انجامید و همه بازیکنان در بخش‌های مختلف تمرین حضوری پرتلاش داشتند. سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی، همچنان به صورت همزمان زیر نظر کادر پزشکی و کادر فنی تمرین می‌کنند.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار