PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
دیدارهای روز دوم از هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان با تثبیت نهمین قهرمانی متوالی باواریایی‌ها بعد از شکست نزدیک‌ترین تعقیب کننده این تیم آغاز شد.
کیهان ورزشی-
در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگا، امروز (شنبه) 4 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در خانه با نتیجه 3 بر 2 میهمانش لایپزیگ را شکست داد. شکست لایپزیگ رده دومی در این بازی، سبب شد که قهرمانی بایرن مونیخ صدرنشین قبل از رفتن این تیم به میدان و در فاصله دو هفته به پایان فصل مسجل و این تیم برای نهمین سال متوالی فاتح لیگ دسته اول فوتبال آلمان شود.

مارکو رویس در دقیقه 7 و جیدن سانچو دو بار در دقایق 51 و 87 برای دورتموند گلزنی کردند. لوکاس کلاسترمان در دقیقه 63 و دنی اولمو در دقیقه 77 دو گل لایپزیگ را به ثمر رساندند.

با این نتیجه لایپزیگ برای نوزدهمین بار در این فصل متحمل شکست شد و فاصله 7 امتیازی‌اش با صدر جدول در فاصله 2 هفته به پایان فصل حفظ شد تا عملاً شانسی برای رسیدن به شاگردان هانسی فلیک نداشته باشد. دورتموند اما با کسب هجدهمین پیروزی‌اش 58 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد تا شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد.

در دیگر بازی مهم امشب بوندس‌لیگا تیم فوتبال وردربرمن در خانه برابر بایرلورکوزن به تساوی بدون گل رضایت داد. همچنین ولفسبورگ رده سومی نیز میهمان خود تیم یونیون برلین را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. یوسیپ برکالو در دقایق 12، 63 و 89 گل‌های گرگ‌ها را به ثمر رساندند تا این تیم 60 امتیازی شود و جایگاه خود را در رده سوم حفظ کند.

در آخرین بازی هم شالکه که سقوطش قطعی شده است در خانه تیم هوفنهایم با نتیجه 4 بر 2 تن به شکست داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار