PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سپاهان تیم خوب و با برنامه‌ای است و از مهره‌های هجومی خوبی سود می‌برد.
کیهان ورزشی-
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر گفت: خیلی خوشحالم به شهر زیبا و تاریخی اصفهان آمده‌ایم. جا دارد از همه هواداران اصفهانی و پرسپولیسی باشیم که از فرودگاه تا هتل استقبال گرمی داشتند. امیدوارم همیشه سلامت باشند. در این وضعیت واقعا راضی نیستیم اتفاق تلخی برای هواداری رخ دهد.

وی افزود: با یک تیم خوب و با برنامه و فنی بازی داریم. همه از قدرت و کیفیت خوب سپاهان خبر دارند. همه ما می‌دانیم تیم خوب و با برنامه‌ای هستند. بازی‌های زیادی از این تیم دیده‌ایم، در همه مسابقات هجومی،  با برنامه‌ و زیبا بازی و امتیازات زیادی هم کسب کرده‌اند. سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی است و فکر می‌کنم فردا بازی سختی برای دو تیم باشد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: همیشه دیدار دو تیم همراه با جذابیت فنی و اتفاقات زیادی بوده است. با توجه به بازیکنان خوبی که در دو تیم وجود دارد، انتظار ما این است شاهد یک بازی فنی و جذاب باشیم و باید کاری کنیم که کسانی که بازی را نگاه می‌کنند لذت ببرند. تیم‌مان آماده بازی است و از لحاظ بدنی شرایط خوبی داریم و امیدواریم فردا بازی خوبی انجام دهیم.

گل‌محمدی افزود: باید خیلی تمرکز و دوندگی خوبی داشته باشیم. مهره‌های هجومی سپاهان واقعا جزو بهترین‌های لیگ هستند. فردا بازی سختی خواهد بود و همه می‌دانیم و انگیزه فراوانی داریم. امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

گل‌محمدی گفت: سپاهان همیشه نشان داده تیمی خوب، با تشکیلات و با برنامه بوده است. سپاهان تیمی است که از لحاظ مدیریتی هیچوقت مشکلی نداشته و می‌تواند الگوی خوبی برای سایر باشگاه‌ها باشد تا مشکلات زیادی نداشته باشند. همه تیم‌ها باید به مرحله‌ای برسند که هیچوقت مشکل مالی نداشته باشند.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش گفت: خوشبختانه محروم و مصدومی نداریم و همه بچه‌ها آماده بازی فردا هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار