PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم فوتبال استقلال بعد از باخت 2 بر صفر مقابل ذوب آهن از  ساعت 18 روز دوشنبه در زمین مجموعه ورزشی انقلاب تمرینات آماده سازی خود را برای مسابقه دربی با پرسپولیس پیگیری کرد. در ابتدای این تمرین ، مجیدی سرمربی استقلال از شاگردانش خواست تمرکز خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ حفظ کنند و با همه وجودشان برای شادی دل هواداران تلاش نمایند.
- با توجه به حضور چند بازیکن در مرکز ملی فوتبال، بخشی از لیست اسکوچیچ برای چهار بازی پیش‌روی تیم ملی مشخص شد. رشید مظاهری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، مهدی قایدی، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، علی قلی‌زاده، ابوالفضل جلالی، وحید امیری و کاوه رضایی بازیکنانی بودند که در مرکز ملی فوتبال حاضر شدند تا واکسن خود را دریافت کنند.
- جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال تهران لغو و به زمان دیگری موکول شد. در حالی که گفته می شد قرار است  نشست هیات مدیره باشگاه استقلال تهران برگزار شود اما این جلسه لغو و به زمان دیگری موکول شد.
- قرار است سازمان لیگ پیش از آغاز مرحله یک هشتم نهایی رقابت های قهرمانان آسیا  قانون منع حضور خارجی ها در تیم های لیگ برتری را اصلاح تا سه تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از آن بهره ببرند. 
- بارسلونا ارزشمندترین باشگاه فوتبال جهان حتی در بحبوحه کرونا معرفی شد . ، نشریه فوربس، باشگاه بارسلونا را چهارمین تیم ورزشی ارزشمند جهان معرفی و فهرست 50 باشگاه ورزشی ارزشمند جهان را اعلام کرد.
- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرونده بازی پرسپولیس و سپاهان و درگیری‌های این دیدار را مورد بررسی قرار خواهد داد و چه بسا ممکن است چند بازیکن پرسپولیس قبل از داربی تهران با حکم محرومیت موقت مواجه شوند.
- با پایان یافتن بازیهای مرحله گروهی لیگ فوتبال قاره کهن در منطقه غرب ، هنوز پیکارهای منطقه شرق آغاز نشده است ، در این رابطه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد کشور ازبکستان میزبان بازی‌های گروه‌های هشتم و نهم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق است. این تصمیم در پی عدم اعلام آمادگی کشورهای شرق برای میزبانی از بازی این گروه‌ها گرفته شد . در منطقه شرق  تنها کشور تایلند قبول کرد بازی گروه‌های ششم، هفتم و دهم را میزبانی کند.
-  تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مسابقه مقابل سپاهان  امید عالیشاه را در دقایق ابتدایی به دلیل دچار کشیدگی عضله تعویض کرد و در دقایق پایانی نیز سیامک نعمتی و کنعانی‌زادگان دچار مصدومیت شدند تا نگرانی‌هایی بابت حضور این بازیکنان در دیدار مقابل استقلال به وجود بیاید. شنیدیم مصدومیت نعمتی و کنعانی‌زادگان چندان جدی نیست و شرایط دقیق عالیشاه نیز پس از انجام تست‌های پزشکی مشخص خواهد شد. پرسپولیس روز جمعه هفته جاری به مصاف استقلال خواهد رفت.
- پس از بررسی های انجام شده مشخص شد که باشگاه تراکتور در پرونده شکاری ، مانند ماجرای رشید مظاهری در قرارداد بازیکن دست برده و مدت زمان این قرارداد را با رقم مورد نظر خودشان افزایش دادند و از یک فصل به 4 فصل تغییر دادند.
- نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا بعد از شکست 3-0 یووه مقابل میلان ، از پروژه جدایی رونالدو از تیم بانوی پیر خبر داد: وداع با رونالدو در پایان فصل دور از انتظار نیست. فوق ستاره پرتغالی بدترین شرایط خود را در 10 سال گذشته تجربه می کند. رونالدو بعد از این ناکامی های پیاپی تصمیم گرفته تا در پایان فصل از یوونتوس برود. از طرفی پیرلو سرمربی یوونتوس به صورت رسمی برکنار خواهد شد.
- میلاد سرلک هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که عملکرد خوبی ارائه داد، به فهرست 47 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در بازی های مقدماتی جام جهانی که در خرداد ماه برگزار می شود، دعوت شده است.
- درهفته بیست وسوم پیکارهای لیگ برتر فوتبال ایران روزجمعه آتی ، پرسپولیس با استقلال (20/30) ، نساجی با فولاد ، آلومینیوم با شهرخودرو ، تراکتور با صنعت نفت ، گل گهر با ذوب آهن  و در روز یک شنبه سپاهان با مس رفسنجان ، سایپا با پیکان و نفت مسجد سلیمان با ماشین سازی مصاف خواهند داد . 
- پل پوگبا با انتشار یک استوری از مردم مظلوم فلسطین در قبال تجاوز نظامیان صهیونیست حمایت کرد ،  بازیکن مسلمان منچستر نوشت: دنیا نیاز به صلح و محبت دارد. در آستانه عید فطر شما را دعوت می کنم  برای فلسطین دعا کنید.
-  عراق واکسیناسیون بازیکنان تیم ملی این کشور را قبل از سفر به بحرین برای حضور در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 آغاز کرد. عراق یکی از تیمهای همگروه کشورمان محسوب می شود . 
- در مرحله نیمه نهایی امیرکاپ قطر؛ تیم العربی در حضور 90 دقیقه‌ای مهرداد محمدی مقابل السد سه بر صفر شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.
- یک سایت روسیه مدعی شد چلسی انگلیس مشتری جدید سردار آزمون، مهاجم گلزن زنیت است. سران باشگاه لندنی این بازیکن ملی پوش ایرانی را زیرنظر دارند.
- موسی مارگا، مهاجم 30 ساله پورتو و همبازی مهدی طارمی در لیگ پرتغال با عقد قرارداد مورد توجه رسما به الهلال عربستان پیوست.
- در دوبازی باقی مانده از لیگ های انگلیس و اسپانیا ، بارنلی دو بر صفر بر فولام غلبه کرد و رئال بتیس هم 2-1 از سد گرانادا گذشت .  
- مسابقه فینال جام حذفی فوتبال آلمان روز پنج شنبه بین دورتموند با لایپزیگ در ورزشگاه برلین برگزار خواهد شد. هفته پیش در جریان بازیهای بوندس لیگا ، تیم دورتموند سه بر دو تیم لایپزیگ را شکست داده بود.
- در ادامه بازیهای لیگ پرتغال ، تیم پورتو در شبی که مهدی طارمی بازیکن ملی پوش ،  با دبل گل و پاس گل ستاره اول تیمش بود برابر میهمانش فارنسه به برتری پر گل 5-1 رسید.
- ادینسون کاوانی برای یک فصل دیگر قرارداد خود را باتیم منچستر یونایتدانگلیس  تمدید کرد.
- پس از تیم امپولی، صعود باشگاه سالرنیتانا به مسابقات  سری‌آ لیگ فوتبال ایتالیا قطعی شد.
- از گوشه و کنار شنیدیم ، مسابقه فینال لیگ قهرمانان بین تیمهای انگلیسی منچستر سیتی و چلسی به جای استانبول ترکیه در ویمبلی لندن برگزار خواهد شد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار