PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- با اعلام عباس الیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور؛ مدیرعامل و چند عضو هیات مدیره این باشگاه از سمت خود استعفاء دادند. این نفرات به عنوان تیم اقتصادی وارد بدنه باشگاه شده بودند که پس از ناتوانی در اجرای برنامه‌ها، استعفا دادند و طی روزهای آینده اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل معرفی می‌شوند.
- بازیکنان تراکتور در یک استوری مشترک اعلام کردند : سه ماه است دریافتی نداشتیم ، هربار وعده می دهند اما خبری نمی شود.
- با هماهنگی هایی که فدراسیون فوتبال داشته  15 لژیونر مورد نظر اسکوچیچ چهارم و بامداد پنجم خرداد وارد تهران می شوند و پنجم خرداد همگی آنها دوز اول واکسن را دریافت می کنند. البته قرار است لژیونرها دوز دوم واکسن را بعد از بازگشت از بحرین تزریق کنند.
- تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20:30 جمعه در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر در دربی پایتخت به مصاف استقلال می‌رود. اعضای این تیم قرار است روز پنجشنبه و پس از برگزاری آخرین تمرین خود قبل از این مسابقه مهم به هتل اوین رفته و اردوی پیش بازی را برگزار کنند.
- به دنبال شکست 2-1 منچستریونایتد برابر لسترسیتی ، تیم منچسترسیتی برای پنجمین بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شد.
- تیم فوتبال بانوان بارسلونا با 26 پیروزی از 26 بازی و تفاضل گل 123+ ، قهرمان مسابقات لیگ اسپانیا شد، این تیم 128 گل به ثمر رسانده، تنها 5 گل دریافت کرده و مساوی یا شکست نداشته است!این تیم قهرمان لیگ، جام حذفی و سوپرکاپ اسپانیا شده است و در فینال لیگ قهرمانان به مصاف چلسی که قهرمان لیگ بانوان انگلیس شده خواهد رفت.
- ساعت مسابقه دربی تغییر کرد ، با اعلام سایت سازمان لیگ، مصاف استقلال و پرسپولیس ساعت 19/30 روز جمعه برگزار می‌شود.اکبریان داور دربی شد - قضاوت دیدار پرسپولیس - استقلال به محمدرضا اکبریان سپرده شد.
- رئیس جمهور کشور ترکیه رسما از کشتی گیران تیم ملی این کشور دعوت به عمل آورد تا ضمن صرف افطار، او را در جریان چگونگی تمرینات، آماده‌سازی و در عین حال مشکلات خود قرار دهند. اردوغان قبلا نیز علاقه مندی و اشتیاق خود را نسبت به ورزشکاران خصوصا مدال آوران کشتی نشان داده، بنا به مقتضای شرایط و در مقاطع مختلف پذیرای آنان بوده است.ا
- در مرحله نیمه نهایی جام امیرکاپ قطر ، الریان بااستفاده از شجاع خلیل زاده توانست با پیروزی 2-1 برابر تیم الدحیل به فینال این مسابقات راه یابد. در تیم الدحیل ، علی کریمی 66 دقیقه بازی کرد.
- در ادامه بازیهای لیگ های اروپا این نتایج به دست آمد : منچستر یونایتد یک - لستر سیتی 2 ، ساوتهمپتون 3 - کریستال پالاس یک ، ناپولی 5 - اودینزه یک ،اوساسونا 3 - کادیز 2 ، له وانته 3 - بارسلونا 3 ، الخه صفر - آلاوز 2
- درلیگ برتر فوتبال انگلیس ، سقوط تیم فولام به عنوان سومین و آخرین تیم به چمپیونشیپ قطعی شد.
- آندرس اینیستا هافبک اسبق اسپانیا و بارسلونا اعلام کرد قرارداد خود با باشگاه ویسل کوبه ژاپن را تا سال 2023 تمدید کرده است. 
- اعضای هیات رئیسه فوتبال بر این باور بودند اگر دستمزد داوران درلیگ برتر سه برابر افزایش داشته باشد اما دستمزد دیگر داوران در لیگ های پایین تر شاهد کمتر ، این به دور از عدالت خواهد بود  در نهایت فدراسیون فوتبال باید طرحی را مصوب که توان پرداخت آنرا هم داشته باشد. آنچه که مسلم است افزایش دستمزد داوران برای فصل بعدی قطعی است اما اکنون میزان افزایش آن مشخص نشده است.
- فدراسیون بین‌المللی جودو از آزادی جودوکا ارمنستانی در بند آذربایجان با دستور الهام علی اف رئیس جمهور این کشور خبر داد.در درگیری های نظامی میان ارمنستان و آذربایجان بر سر منطقه مورد مناقشه قره باغ، یک جودوکا 19 ساله ارمنستانی به نام روبرت واردانیان به اسارت نیروهای نظامی آذربایجان درآمده بود .

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار