PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۶۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در نبرد سراسر لندنی آرسنال با چلسی در استامفوردبریچ ، تیم قرمزپوش آرسنال تحت رهبری «آرته تا» با پاس گل اوبامیانگ و ضربه دقیقه 16 اسمیت راو ، یک بر صفر از سد تیم آبی پوش چلسی گذشت و با 55 امتیاز در مکان هشتم جدول لیگ برتر انگلیس ایستاد.
- در ادامه بازیهای لیگ های داخلی فوتبال اروپا نتایج زیر به دست آمد : شالکه یک - هرتابرلین 2 ، کالیاری صفر - فیورنتینا صفر ، آتالانتا 2 - بن ونتو صفر ، بولونیا صفر - جنووا 2 ، ساسولو یک - یوونتوس 3 ، تورینو صفر - میلان 7 ، لاتزیو یک - پارما صفر ، اینتر 3 - رم یک ، سامپدوریا 2 - اسپیزا 2 ، سویا یک - والنسیا صفر ، سلتا ویگو یک - ختافه صفر ، اوئسکا یک - بیلبائو صفر ، اتلتیکو مادرید 2 - سوسیه داد یک و ...
- مقامات باشگاه بارسلونا در تلاشند تا جیان لوئیجی بوفون سنگربان ملی پوش تیم یوونتوس را استخدام کنند ، قرارداد بوفون ، تابستان امسال به پایان می رسد. واینالدوم ، آگوئرو ، جورجینهو ، گارسیا و ... دیگر بازیکنان مورد نظر بارسلونی ها محسوب می شوند. 
- «اسماعیل خلیل زاده» رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال و متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان از سوی سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان دستگیر شد. وی هفته گذشته به اتهام پولشویی و اخلال در نظام تولید تحت تعقیب قضائی قرار گرفته بود که به علت ابتلاء به ویروس کرونا پس از تفهیم اتهام با صدور قرار وثیقه سنگین و تودیع آن، آزاد شد.
- با اعلام فرهاد مجیدی سرمربی استقلال ، قرار است یک مشاور ایتالیایی که سابقه مربیگری و نشستن روی نیمکت تیم ملی ایتالیا را دارد تا پایان لیگ به او کمک کند. این مربی ایتالیایی بعد از زدن واکسن کرونا به ایران سفر خواهد کرد.
- سیدجلال حسینی با حضور در دربی رفت عنوان مسن ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس در این دیدار را از آن خود کرد و در صورتی که در دربی شماره 95 هم بازی کند با عبور از رضا عنایتی، عنوان مسن ترین بازیکن تاریخ دربی را نیز به نام خود ثبت خواهد کرد.
- لوسیانو دونوفریو» مدیر ورزشی باشگاه آنتورپ، که نقش اصلی را در انتقال علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی به تیم آنتورپ بلژیک داشت ، از این تیم جدا شد .
- طی روزهای جمعه و یک شنبه بازیهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران بدین شرح برگزار خواهد شد. جمعه - 24 اردیبهشت : گل گهر با ذوب آهن ، آلومینیوم با پدیده ، نساجی با فولاد ، تراکتور با صنعت نفت ، پرسپولیس با استقلال (19/30) ، یک شنبه - 27 اردیبهشت : سپاهان با مس رفسنجان ، سایپا با پیکان و نفت مسجد سلیمان با ماشین سازی 
- سازمان لیگ فوتبال ، زمان بازی معوقه پرسپولیس با ذوب آهن را به جای شنبه - 8 خرداد ، به دوشنبه سوم خرداد تغییرداد.
- با نزدیک شدن به زمان برپایی مسابقه دربی پایتخت، باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای اعلام کرد؛ ا ما خواستار قضاوت عادلانه و بی طرفانه از سوی محمد رضا اکبریان و تیم داوری در پیکار با پرسپولیس هستیم.
- مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو، سعید عزت اللهی هافبک وایله دانمارک و امیر عابدزاده دروازه بان ماریتیمو پرتغال با درخشش به همراه تیم های خود در هفته اخیر در لیست 10 نامزد بهترین لژیونر قرار گرفتند.
- اسکوچیچ تماشاگر ویژه دیدار دربی پایتخت خواهدبود ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قرار است جمعه به همراه کادر فنی، تماشاگر دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس باشند.
- با توجه به اخبار ضد و نقیض در خصوص جدایی رونالدو از یوونتوس ، این روزها رابطه بازیکنان تیم بانوی پیر با ستاره پرتغالی فوتبال جهان شکرآب شده است . اغلب این بازیکنان معتقدند ، یووه به رونالدو آزادی بیش از حد داده است.
- بازیکنانی که برای اولین بار دربی پایتخت را تجربه می‌کنند در تیم استقلال بابک مرادی، سعید مهری، سبحان خاقانی، آرش داجلیری و سینا خادم پور و در تیم پرسپولیس نیز شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر و فرشاد فرجی هستند که در صورت بازی کردن اولین بازی در دربی پایتخت را پشت سر خواهند گذاشت.
- تیم اسپورتینگ لیسبون قهرمان فصل 2020/2021 لیگ فوتبال پرتغال شد.
- مسابقات انتخابی جام جهانی فوتسال در قاره آسیا با حضور چهار تیم عراق، تایلند، ویتنام و لبنان از 30 اردیبهشت به میزبانی امارات برگزار خواهد شد. بر این اساس محرابی افشار، گلاره ناظمی و زری فتحی سه داور بین المللی فوتسال کشورمان برای قضاوت در این پیکارها انتخاب شده اند که روز یکشنبه آینده جهت قضاوت در این مسابقات عازم کشور محل برگزاری مسابقات خواهند شد.
- به گزارش کاپ نیوز؛ بازیکنان تیم پرسپولیس به دلیل بدقولی مدیران ممکن است در تمرین دست به اعتصاب بزنند ، قرار بود تا قبل از دربی %15 از قرارداد بازیکنان پرداخت شود که این امر توسط مدیران پرسپولیس عملی نشده است و بازیکنان به شدت ناراضی هستند.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار