PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۶۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- طی روزهای جمعه و یک شنبه ، پیکارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران بدین شرح برگزار خواهدشد.جمعه : پرسپولیس - استقلال (19/30) ، نساجی - فولاد ، گل گهر - ذوب آهن ، آلومینیوم - پدیده مشهد ، تراکتور - صنعت نفت ، یک شنبه : سپاهان - مس رفسنجان ، سایپا - پیکان ، نفت مسجدسلیمان - ماشین سازی 
- افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس در پی حوادث خاتمه بازی سپاهان با پرسپولیس در اصفهان طبق رای کمیته انضباطی به مبلغ 5 میلیون تومان جریمه نقدی شد . 
- واکنش افشین پیروانی به جریمه 5 میلیونی : تا روزی که در پرسپولیس باشم اجازه نمی دهم حق تیم محبوبم خورده شود- مردم دیدند مرد و مردانه حرفم را در رسانه و مصاحبه ها زدم و باز هم خواهم زد چرا که خط قرمز من پرسپولیس است و برای این تیم جنگیده و خواهم جنگید. 5 میلیون تومان جریمه مشکلی نیست ، لطف کنند این مبلغ را از پاداش پرداخت نشده من برای صعود به جام جهانی بردارند. پولی که هنوز به من، سید جلال حسینی، جواد نکونام و ... پرداخت نشد و معلوم هم نیست چه شد؟!
- فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دراگائو شهر پورتو پرتغال برگزار خواهد شد.
-- هفته دهم و مرحله پایانی لیگ برتر فوتسال با انجام 3 دیدار برگزار شد و مس سونگون توانست برای چهارمین بار قهرمان شود. در مهمترین بازی تیم مس سونگون به مصاف تیم کراپ الوند رفت و توانست با نتیجه پرگل 7 بر یک پیروز و پوکر قهرمانی خود را کامل کند.در پایان بیست دومین - مس سونگون ورزقان، گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه توانستند عناوین اول تا سوم را بدست آورند.
- صحبت های یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی مربیان در نشست خبری قبل از دربی ، گل‌محمدی : با خیلی چیزها مبارزه می‌کنیم و یکی برنامه‌ریزی مسابقات است و دیگری برنامه‌های چیپ صداوسیماست که همیشه از کارشناسان و مجری‌های استقلالی استفاده می‌کنند و به آب و آتش می‌زنند که داور پرسپولیسی است . فرهاد مجیدی : ما می‌خواستیم رسانه باشگاه را هم عوض کنیم، گفتند وزارت ورزش و آقای مبین موافق نیستند. ایشان چه کاره هستند؟ همین کارها را کردید که استقلال با دلال‌ها بسته می‌شود.
- رضا فتاحی، مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: «اسناد، مدارک و ویدئوهای جدید از توهین‌های کنعانی‌زادگان و سید جلال حسینی جمع‌آوری و تهیه کردیم و به زودی برای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم تا آنها در این باره تصمیم‌گیری کنند.» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احتمالا در هفته آینده رای دیدار سپاهان و پرسپولیس را صادر می‌کند.
- در رقابت های لیگ ، آخرین برد استقلال مقابل پرسپولیس در جریان بازی به 1170 روز قبل یا به عبارتی دیگر به سه سال و 2 ماه و 14 روز قبل برمی‌گردد که آبی‌پوشان تهرانی موفق شدند در پیکار برگشت لیگ هفدهم با نتیجه یک بر صفر از سد رقیب سنتی خود بگذرند. 
-دیدار تیم های منچستریونایتد و لیورپول شب گذشته برگزار شد که با نتیجه چهار بر دو به سود پسران آنفیلد خاتمه یافت . ژوتا ، فیرمینو (2گل) و صلاح ، چهارگل بندری ها را زدند.
- تیم دورتموند با برتری 4 - 1 برابر لایپزیگ ، فاتح مسابقات جام حذفی آلمان شد ، این بازی در ورزشگاه المپیک شهر برلین به تصویر در آمد.
- در ورزشگاه ویلا پارک ، دوتیم استون ویلا و اورتون از بندر لیورپول ، در چریان رقابتهای لیگ جزیره تن به تساوی صفر - صفر دادند.
- در آغاز دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران ، دو تیم چوکا و مس کرمان در ورزشگاه سردار جنگل رشت تن به تساوی یک بر یک دادند روز جمعه در ادامه این رقابتها ملوان با شاهین بوشهر ، قشقایی با فجر سپاسی ، رایکا با استقلال خوزستان ، خوشه طلایی با شهرداری آستارا ، بادران با گل ریحان ، آرمان گهر با خیبر ، پارس جنوبی با هوادار ، استقلال ملاثانی با نود ارومیه به میدان خواهند رفت .
- طی حکمی ، فرزاد بهاری مشاور مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد شد.
- میلاد زکی پور مدافع گل گهرسیرجان به دلیل چهار کارته بودن دیدار برابر ذوب آهن اصفهان را از دست داد.
- بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال ، تهران میزبان بازی های فینال و رده بندی لیگ دسته اول معرفی شد.
- درنشست هماهنگی برای تدارک بازی دربی ، نکات مربوط به برگزاری مسابقه، از پروتکل‌های بهداشتی گرفته تا موارد مربوط به حضور میهمانان ویژه و جلوگیری از حضور افراد متفرقه مورد بررسی قرار گرفت . تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یکدست قرمز و دروازه‌بان با لباس مشکی و تیم استقلال با لباس‌های یکدست آبی و دروازه‌بان با لباس سفید به میدان خواهند رفت.
- در پی شکایت سپاهان از سید جلال حسینی و کنعانی زادگان ، بازیکنان تیم قرمزپوش تهرانی ، تیم پرسپولیس نیز با تهیه مدارک کافی ، از هشت عضو باشگاه اصفهانی شکایت کرد. پس از خاتمه مسابقه دو تیم (1-1) ، در خارج از زمین بین اعضای دو باشگاه درگیری ایجادشد.کمیته انضباطی در حال بررسی شکایت دو طرف است.
- تیم رئال مادرید با برتری 4 -1 برابر گرانادا ، کماکان در کورس قهرمانی با اتلتیکو باقی ماند . اتلتیکو ، رئال و بارسا درفاصله دو هفته به پایان لالیگا با 80 ، 78 و 76 امتیاز اول تا سوم هستند.
- مهدی حاج محمد بازیکن اسبق استقلال تهران و تیم ملی فوتبال ایران به خاطر عارضه گوارشی، تحت نظر پزشکان متخصص شیمی درمانی می کند. برای این پیشکسوت بزرگوار آرزوی سلامتی و شفای عاجل داریم . 
- پیش بازی دربی 95 : درست است که استقلال با مجیدی در نیمه نهایی فصل گذشته جام حذفی و در ضربات پنالتی، رقیب سنتی‌اش را شکست داد اما او در دو دیداری که سرمربی استقلال در دربی بوده، نتوانسته در وقت قانونی پرسپولیس را مغلوب کند و گل‌محمدی نیز در چهار دربی قبلی نتوانسته از سد استقلال بگذرد.در صورتی که پرسپولیس برنده دربی شود با تعداد بازی مساوی با سپاهان جای این تیم را در صدر جدول خواهد گرفت و تبدیل به شانس اول قهرمانی خواهد شد. استقلال هم در صورتی که فاتح دربی شود، می‌تواند امیدوار باشد که در ادامه لیگ نتایج بازیها طوری رقم بخورد که این تیم بعد از سالها بتواند قهرمانی در لیگ را تجربه کند. در ترکیب پرسپولیس عالیشاه، نعمتی و کنعانی‌زادگان شرایط مبهمی برای حضور در بازی دارند. در آخرین بازی ، پرسپولیس با سپاهان به تساوی 1-1 رسید و استقلال با نتیجه 0-2 به ذوب آهن باخت. پرسپولیس با 42 امتیاز در رده دوم قرار دارد و استقلال 34 امتیازی تیم سوم جدول است. به امید تماشای یک بازی بدور از حاشیه و جذاب از جانب دو تیم .
- اسامی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات لیگ ملت‌های جهان اعلام شد : میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، امیر غفور، صابر کاظمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار و بردیا سعادت در لیگ ملت‌ها حضور خواهد یافت.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار