PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۴۷۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
چه کسی راست می گوید ؟!

*جعفرمحمدپور رئیس جدید هیئت بسکتبال استان تهران در گفت و گو با رادیو بسکتبال اعلام کرد: هیئت بسکتبال تهران حامی مالی دارد. من نگفتم پول میآورم اما توان جذب سرمایه را با پتانسیل خوب بسکتبال تهران دارم.هیئت را با بدهی بالغ بر 400 میلیون تومان تحویل گرفتهام. 120 میلیون تومان به داوران بدهکاریم که مبنای محاسبات آن سال 97 است و برای من قابل قبول نیست. این بدهی را باید با محاسبات به روز، پرداخت کنیم و ...

پی نوشت : یادمان می آید که خانم کلاهی رئیس اسبق هیئت تهران و دبیربرکنارشده فدراسیون بسکتبال در گفت و گوهای مکرری که با کیهان ورزشی داشت درباره فعالیت های به قول خودش بی سابقه (!) در هیئت تهران خبر می داد و بارها اعلام کرد که این هیئت را به جایگاه واقعی اش رسانده و برای بسکتبال تهران زحمات شایانی کشیده است، اما در کمال شگفتی از زبان جعفرمحمد پور، نکاتی خلاف این موضوع را شنیدیم.

متاسفانه شبنم کلاهی این روزها به طور خودجوش از دسترس خارج شده و پاسخگوی هیچ کس نیست اما انتظار می رود جهت تنویرافکار عمومی هرچه زودتر در این خصوص شفاف سازی کند تا بالاخره بفهمیم چه کسی راست می گوید!

راستی، رامین طباطبایی قرار بود تا پایان هفته گذشته جایگزین کلاهی را در سمت دبیرکلی فدراسیون بسکتبال معرفی کند اما هنوز این اتفاق نیفتاده. آقای رئیس بجنب تا دیر نشده است!

*کامران خطیبی

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نسرین حمدانی از بهشت کویر شاهرود
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
0
با این که زیاد رشته بسکتبال دوست ندارم ولی از یادداشت هاش خوشم میاد . هرهفته وایمیسم تا زبان سرخ چاپ بشه و تو راه خونمون یهوی می بینم تمام بسکتبال ها رو خوندم/میخاستم پیشنهاد بدهم تو همه ورزشا از این جور مطلبای طنز بنویسین
داره از بسکت خوشم میآد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار