ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۶۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان: در حال حاضر باید از حاشیه دور باشیم زیرا زمان آماده شدن برای جام جهانی است.
کیهان ورزشی- 

سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با کیهان ورزشی در خصوص لیگ برتر و قهرمانی مس سونگون اظهار داشت: ابتدا از تمامی عوامل سازمان لیگ تشکر می کنم که در این شرایط سخت توانستند لیگ را برگزار کنند و به سرانجام برسانند. واقعیت امر این است که لیگ امسال نسبت به سال های گذشته کیفیت پایینی داشت. شاهد لیگی پر فشار و آسیب دیدگی های شدید بازیکنان بودیم که در نهایت با قهرمانی مس سونگون خاتمه یافت. مس طی سال های اخیر نشان داد که با اسنجام تیمی و همدلی می توان نتیجه مثبت گرفت و به این تیم برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی‌اش در لیگ برتر فوتسال کشور تبریک می‌گویم. 

سرمربی تیم ملی درباره خروجی لیگ برای تیم ملی گفت: لیگ امسال برای تیم ملی خروجی خاصی نداشت. اکثر تیم ها با بازیکنان قدیمی و با تجربه وارد میدان مسابقه می شدند و به بازیکنان جوان و جویای نام فرصت کمی برای عرض اندام رسید. البته این مسئله به خاطر حساسیت بالای لیگ و شرایط خاصش بود. هرچه به انتهای لیگ نزدیک می‌شدیم حساسیت نیز بیشتر می شد و جای ریسک برای سرمربیان و استفاده از بازیکنان جوان نبود. همین موضوع باعث شد که نتوانیم بازیکن با استعدادی را برای تیم ملی کشف کنیم. 
وی ادامه داد: ما برای جام جهانی آماده می شویم که سطح این مسابقات با سایر بازی ها و تورنمنت ها فرق می کند. جام جهانی جای اشتباه کردن نیست. در حال حاضر باید با بازیکنان باتجربه و پدیده هایی که طی سال های گذشته رو شدند اردوهای‌مان را پشت سر بگذاریم. باز هم تکرار می کنم که جدال با بازیکنان باکیفیت و مطرح فوتسال در جام جهانی آسان نخواهد بود و فقط حضور بازیکن در زمین مسابقه و بازی کردنش در این رقابت ها مهم نیست زیرا شرایط با مسابقات دیگر متفاوت است و ما هم نمی‌توانیم در این زمان حساس ریسک کنیم. 

ناظم الشریعه در مورد تغییرات در فدراسیون و کمیته فوتسال گفت: با هر تغییر در هر پست و جایگاه، تفکرات و برنامه ها نیز تغییر خواهند کرد. حالا موقع انتقاد نیست. در حال حاضر باید از حاشیه دور باشیم زیرا زمان مهیا شدن برای جام جهانی است و باید تمام تمرکزمان فقط به جام جهانی باشد. ما به آرامش و حمایت نیاز داریم تا نتایج خوبی در آینده کسب کنیم. اردوها و بازی های دوستانه ای در پیش داریم. طی جلسه ای که با آقای عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال داشتیم، در خصوص شرایط فعلی فوتسال و تیم ملی بحث و گفت و گو کردیم.  فردا نیز در جلسه ای به همراه مهندس کریمیان، مدیر تیم ملی بزرگسالان شرکت خواهیم کرد تا در مورد نتایج جلسه گذشته و برنامه های بعدی تیم ملی صحبت کنیم. 

سرمربی تیم ملی کشورمان در پایان تصریح کرد: ما پیشنهاد اولیه حضور کشاورز را به کادر تیم ملی فوتسال ارائه کردیم و این موضوع در جلسه فردا مشخص خواهد شد. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که ما با انگیزه در مسابقات مختلف شرکت کنیم و با نتایجمان باعث خوشحالی مردم عزیزمان شویم.  

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار