ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۶۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
داوران فوتبال ایران طی هفته‌های اخیر با انتقادات متعددی مواجه شدند اما آنها هم از شرایطی که فدراسیون برایشان فراهم کرده راضی نیستند.
کیهان ورزشی- 

رضا کرمانشاهی با انتشار یک استوری به انتقاد از فدراسیون فوتبال پرداخت اما ظاهرا این انتقاد فقط مربوط به کرمانشاهی نیست و بقیه داوران که حق مصاحبه‌ هم ندارند از شرایط موجود ناراضی هستند.

طی روزهای گذشته شهاب عزیزی خادم از خداداد افشاریان خواسته تا با توجه به اشتباهات داوری اقدامات لازم صورت بگیرد اما داوران لیگ برتر از این اظهار نظر هم ناراحت هستند.

داوران از اینکه مدت‌ها است کلاسی برای آنها گذاشته نشده ناراضی‌اند و البته معتقدند فدراسیون فوتبال چه اقدامی برای آنها انجام داده که از آنها توقع بهترین عملکرد را دارد.

ظاهرا در دیدار روز گذشته سپاهان و مس کرمان داوران بدون لباس گرم در حالی که پیش از آغاز بازی هوا بارانی بوده به گرم کردن پرداخته و این موضوع ناراحتی آنها را در پی داشته است.

همچنین داوران بعد از سفرهایی که انجام می‌دهند باید خودشان با هزینه شخصی تست کرونا بدهند. یکی از داوران لیگ برتری گفت: برای اینکه همسر و بچه‌ام در امان باشند بعد از هر بازی با هزینه شخصی تست PCR می‌دهم. آیا سلامت داوران مهم نیست و آنها خانواده ندارند؟

این داور فوتبال ایران تاکید کرد: ما داوران با هم همفکری می‌کنیم، بازی‌ها را آنالیز می‌کنیم و فقط و فقط خودمان هستیم اما کسی نیست بررسی کند چه امکاناتی به ما دادند که از ما توقع بهترین قضاوت‌ها را دارند. امروز هم رضا کرمانشاهی با یک استوری به انتقاد از شرایط موجود داوران پرداخت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار