شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

- درتنها بازی باقی مانده از دور تازه لیگ فوتبال ایتالیا ، تیمهای ورونا و بولونیا تن به تساوی 2 - 2 دادند ، در هفته آخر این رقابتها که برای کسب سهمیه پیکارهای اروپایی مهم است ، میلان با آتالانتا ، ناپولی با ورونا ، یوونتوس با بولونیا و لاتزیو با تورینو(عقب افتاده) و ساسولو مصاف خواهند داد.
- محمد الکعبی، خبرنگار نزدیک به پاری سن ژرمن در خبری مهم و جنجالی از رفتن مسی به پاریس صحبت کرد. این خبرنگار قطری در صفحه شخصی خود نوشت که مسی به پاریس نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.  تیم پاریسی شاید در نظر دارد با فروش امباپه، خود را مهیای ورود مسی کند و با زوج مسی و نیمار برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بجنگد.
- جانگ هیون، عبدالله عطیف و فواز الطریس 3 بازیکن مصدوم الهلال به تمرینات گروهی برگشتند و آماده بازگشت به میادین شدند.الهلال رقیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.
- در هفته پایانی  لیگ روسیه ، تیم فوتبال زنیت که پیش از این قهرمانی خود را قطعی کرده بود به دیدار تامبوف رفت. در این مسابقه سردار آزمون 19 گله جایی در ترکیب تیمش نداشت و به جای او آرتم زیوبا  که با 16 گل در رده دوم جدول گلزنان قرار داشت، به میدان رفت. زیوبا در میان تعجب دست به شگفتی زد و چهار گل در این مسابقه به ثمر رساند تا با پیشی گرفتن از سردار آزمون آقای گل لیگ روسیه شود.
- سایت ترانسفرمارکت براساس آخرین ارزیابی ها، ارزشمندترین بازیکن دنیای فوتبال را معرفی کرده است. برهمین اساس کیلین امباپه، مهاجم 22 ساله عضو پاری سن ژرمن براساس شرایط کنونی بازار فوتبال حرفه ای جهان، حدود 160 میلیون یورو ارزش دارد.
- بازیکنان پرسپولیس که پیش از این 45 درصد از مطالبات این فصل خود را دریافت کرده بودند، اکنون به 55 درصد رسیده‌اند و این در حالی است که یحیی گل محمدی طی مدت اخیر خواهان توجه بیشتر به بازیکنان و اعضای این تیم بعد از موفقیت در لیگ قهرمانان و همچنین لیگ برتر شده بود.
- فراز کمالوند ، کمک مربی جداشده استقلال ، پس از پیوستن به تیم سایپا به عنوان سرمربی ، با گذشت دو هفته از عمر حضورش در تیم جدید اعلام کرد دیگر راضی نیست درسایپا به کارش ادامه دهد. وی پس از باخت 2-1 تیمش مقابل پیکان این موضوع را شفاهی اعلام کرده است. اوگفت : ما می خواهیم کارهای فنی انجام دهیم اما اجازه نمی دهند.
- جلسه فوق‌العاده هیات ‌مدیره و مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در محل دفتر مدیرعامل  تشکیل و در پایان جریمه 10 درصدی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال به تصویب رسید.این تصمیم در پی نتایج ضعیف چند هفته گذشته و پس از شکست دور از انتظار در مقابل فولاد مبارکه سپاهان  اتخاذ گردید.
- باشگاه پرسپولیس از وکلای پرونده گابریل کالدرون تایید حکم دادگاه CAS را دریافت کرد. قرار است این حکم تا سوم خرداد به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شود. مبلغ طلب کالدرون از پرسپولیس 14 میلیارد است.
- در شرایطی که قرار بود دادگاه رسیدگی به شکایت فدراسیون ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل انتخاب بحرین به عنوان میزبان مسابقات انتخابی جام جهانی برگزار شود، اما این جلسه دادگاه به تعویق افتاد. 
- خداداد افشاریان، سرپرست کمیته داوران گفت : واقعیت این است که بدون هدست و VAR، وضعیت داوری تغییری نمی‌کند و بهتر نمی‌شود، لطفا باشگاه‌ها و مربیان با بیانیه‌ها جو را متشنج نکنند.
- غیبت امید عالیشاه ، به دلیل پارگی رباط داخلی زانو ، شهریار مغانلو و سیامک نعمتی  به ترتیب به خاطر دچار التهاب خارج از زانو و آسیب دیدگی کتف در بازی با شاهین بندرعامری در جام حذفی قطعی است.
- باشگاه سایپا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نارنجی‌پوشان باید پیروز دیدار با پیکان اعلام شوند. آنها در پی یک تعویض اضافی پیکانی ها(تعویض ششم) در بازی با سایپا ، این بیانه را صادر کرده اند . 
- ربیعی، سرمربی مس گفت : بابت شکست سنگین مقابل سپاهان عذرخواهی می‌کنم ، قسم می‌خورم با شرافت بازی کردیم ولی اگر متوجه موضوعی شویم، شدیدا برخورد می‌کنیم.
- محرم نویدکیا سرمربی سپاهان در کنفرانس خبری بعد از بازی با مس گفت : رفتار کمیته انضباطی حرفه‌ای نبود؛ گذاشتند دربی تمام شود بعد حکم دادند.
- تیم بانوان بارسلونا با پیروزی 4 - 0 مقابل چلسی، فاتح لیگ قهرمانان فوتبال اروپا شد. بارسلونا به اولین باشگاه فوتبال تبدیل شد که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در هر دو بخش مردان و بانوان شده است.
- پرویز هادی کشتی گیر ملی پوش کشورمان گفت: خداحافظی نکرده ام اما فعلا کشتی نمی گیرم ، با توجه به فضای موجود علاقه ای به حضور در مسابقات ندارم ، انتظار این بود ملی پوش منتخب المپیک از طریق مسابقه انتخابی برگزیده شود ، وقتی به بیراهه رفتند در آن صورت  چاره ای نیست جز اینکه از این افراد دوری کنیم.
- علی خسروی داور قدیمی فوتبال کشورمان در پی تخلف پیکان در بازی با سایپا با یک تعویض اضافی ، اعلام کرد : قانون در خصوص این مساله شفاف توضیح نداده و از سه بر صفر حرفی نزده اما با توجه به تجربه شخصی و اتفاقات مشابهی که در اروپا رخ داده احتمال تکرار بازی را می‌دهم.
-  بعد از تیم  دیژون ، باشگاه المپیک نیم به عنوان دومین تیم به رقابتهای لیگ دسته دوم فرانسه سقوط کرد.
- گفته می شود در پی حوادث بازی دربی ، بهزاد غلامپور و فرشاد فرجی با محرومیت و جریمه نقدی مواجه شده‌اند و مهدی ترابی، محمد نادری و فرزاد مجیدی نیز توبیخ و جریمه نقدی خواهند شد.
- روز سه شنبه در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران ، تیم پرسپولیس در بوشهر به مصاف تیم شاهین بندر عامری خواهد رفت ، روح الله شریفی قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد. روز جهارشنبه ، قشقایی با فولاد ، آلومینیوم با تراکتور و استقلال با ذوب آهن مبارزه خواهند کرد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار