شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۶۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
کیهان ورزشی-

با روی کار آمدن کادر جدید مدیریتی در فدراسیون فوتبال، یکی از بحث‌هایی که مطرح شده بود  به لغو احتمالی قانون منع حضور بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال ایران مرتبط می‌شد؛ موضوعی که برخی مدیران فدراسیون درباره آن صراحتا صحبت کرده‌اند.
امشب نیز شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال در برنامه ای تلویزیونی گفت: « بله این قانون را لغو کردیم ولی با مکانیزم مناسب. نمی شود درهای توسعه و دانش را بست ولی مربیان و بازیکنانی که به ایران می آیند باید حتما بازی ملی داشته باشند. ضمن آنکه باشگاه ها باید ضمانت بدهند و ۱۰ درصد از درآمد آنها به فوتبال پایه اختصاص داده شود.»
جا دارد به مدیران فوتبال ایران که با ادعای سالم‌سازی و البته شفاف‌‌سازی قدم به این عرصه گذاشته‌اند هشدار بدهیم که مراقب باشند و ببینند چه کسانی با چه هدفی در این ساز می‌دمند و خواستار باز شدن درهای فوتبال ایران به روی خارجی‌ها هستند. ما نیز با ورود خارجی های کارآمد و به قول رییس فدراسیون گشوده شدن درهای توسعه و دانش موافقیم اما این آمد و رفت های مسئله دار در سالیان اخیر به جای تزریق دانش به فوتبال ما بار مالی سنگین روی دوش آن انداخته و به حیف و میل بیت المال منجر شده است. خارجی‌هایی که طی سال‌های اخیر به سبب قراردادهای خود با باشگاه‌های ایرانی خسارت‌های سنگینی را به این فوتبال تحمیل کردند و مسلما برخی دلال‌ها از قبل این قراردادهای مسئله‌دار بهره برده‌اند و امروز نیز همان جماعت برای فدراسیون‌نشینان هورا می‌کشند و خواهان لغو قانون قبلی هستند. منتظر می‌مانیم تا مشخص شود این تلاش‌های عجیب از سوی جریانات دلالی و برخی مدیران فدراسیون به کجا می‌رسد و سپس درباره آن و افراد پشت‌پرده‌اش بیشتر خواهیم نوشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها