ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۶۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با حضور مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال، عزیزی‌خادم را به استقلالی بودن منتسب کردند.
کیهان ورزشی- 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو روز قبل با صدور آرای دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال، سید جلال حسینی را یک جلسه قطعی و فرشاد فرجی را دو جلسه قطعی و یک جلسه تعلیقی محروم کرد. همچنین مهدی ترابی، سعید آقایی و فرشاد فرجی یک جلسه تعلیقی محروم شدند. هر یک از این بازیکنان به همراه محمد حسین کنعانی زادگان 75 میلیون تومان جریمه نقدی شده و باشگاه پرسپولیس روی هم به دلیل تخلفات انتسابی در این دو مسابقه در مجموع 250 میلیون تومان جریمه شد. 

*  در همین راستا امروز تعدادی از هواداران پرسپولیس در اعتراض به رای صادره حوالی ساعت 11 امروز مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال دست به تجمع زدند.

* معترضان شعارهایی را علیه شهاب الدین عزیزی خادم و کمیته انضباطی سر داده و البته به حمایت از پرسپولیس، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی و افشین پیروانی پرداختند.

* طرفداران پرسپولیس در بخشی از شعارهای‌شان فریاد می زدند«خادم استقلالی، فدراسیون آبی» و به این شکل عزیزی خادم را به هواداری از استقلال منتسب کردند.

* پس از حدود 40 دقیقه عوامل نیروی انتظامی با گشت موتوری مقابل فدراسیون آمده و برخی از این تجمع کنندگان را برای لحظاتی بازداشت کردند.

* در نهایت با ورود نیروی انتظامی تجمع مقابل فدراسیون به پایان رسید اما حدود 30 نفر از طرفداران برای حمایت از پرسپولیس به مقابل ساختمان این باشگاه رفتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها