PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: ۶۴۹۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

یک پسوند «پور» به نام خانوادگی‌تان اضافه کنید!

مایک رستم پور، آرون گرامی پور و حالا پویان (فیلیپ)جلال پور! بازیکنان دوملیتی یا به اصطلاح دورگهای که چند سالی است در چرخه معیوب بسکتبال ما به اردوهای تیم ملی دعوت میشوند و شاید حضورشان همچون آب سردی بر پیکره بازیکنان ایرانی باشد که در این شرایط کرونا در لیگ برتر جان کندند، درخشیدند و در کمال ناباوری خط قرمز روی نامشان کشیده شد. یکی از آنها سجاد مشایخی است که علیرغم درخشش در سوپرلیگ از راهیابی به لیست تیم ملی جا مانده است. فیلیپ جلال پور که جایگزین او در تیم ملی شده، مثل سجاد 28 ساله است؛ منتهی با این تفاوت که مشایخی یکی از مهرههای سرآمد لیگ ایران و ذوب آهن بود و فیلیپ که برای «مدی بایروت» در بوندسلیگا بازی میکند، آماری نزدیک به فاجعه داشته است. نمیدانیم چه متر و معیاری برای دعوت از بازیکنان تیم ملی در نظر گرفته میشود اما مهران شاهین طبع میگوید: سعی ما بر این است تا جایی که امکان دارد از ظرفیتهای بسکتبال ایران استفاده کنیم و اسدالله کبیر هم دعوت شدگان به اردوی تیم ملی را بازیکنان مستعد و آیندهداری معرفی میکند که پس از درخشششان در بازیهای لیگ، مزد زحماتشان را با دعوت به اردوی تیم ملی گرفتهاند!

مسعود قاسمی، رئیسپشت پرده فدراسیون بسکتبال (ببخشید مدیر تیمهای ملی ) هم گفته: جلال پور همانند سایر دورگههایی که در تیم ملی حضور دارند با نظر کادر فنی و دستیارانش شناسایی شده است. فیلم بازیهای او کاملا دیده شده و آمار عملکرد وی برای این انتخاب مدنظر قرار گرفته است و...!

کاش محمد ترابی، محمد شهریان، کیوان ریاعی، مهدی کامرانی ، پارسا فلاح، اشکان جعفری، آرمان زنگنه، عماد سلمانی، نیما فتحی و... هم به جای حضور در سوپر لیگ ایران حداقل در لیگ با کیفیت بورکینافاسو(!) بازی میکردند تا با رزومه سازی میتوانستد جایی برای خودشان در لیست 18 نفره تیم ملی باز کنند. راستی شاید با اضافه شدن یک پسوند «پور» نیازی به لژیونر شدن هم نباشد! چون مایک رستم پور در شهرداری گرگان هم آنچنانکه باید و شاید برای تیم مهران شاهین طبع در سوپرلیگ موثر نبود. راستی از آرون گرامی پور خبری دارید؟!

*کامران خطیبی

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد روحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
0
0
مطلب خواندنی بود ممنونم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار