PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۶۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
رئیس فداسیون دوومیدانی گفت: احسان حدادی مصدوم هم نمی‌شد، کارش در المپیک در رقابت با حریفان سخت بود.
کیهان ورزشی- 

هاشم صیامی در یک برنامه رادیویی در مورد شرایط احسان حدادی و مصدومیت وی اظهار داشت: با توجه به پایش سلامت ورزشکاران که هر هفته توسط فدراسیون پزشکی - ورزشی انجام می‌شود، چند هفته قبل متوجه شدیم که حدادی از ناحیه دیسک کمر دچار مشکل است و به همین دلیل باید درمان روی وی صورت بگیرد. طبق بررسی‌هایی که صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که او از آمریکا به ایران بازگردد و در اینجا درمان و تمرینات خود را انجام دهد. 

وی در مورد اینکه چقدر امیدوارید که او به المپیک برسد، گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که او در المپیک حضور داشته باشد اما به هر حال بحث پزشکی و درمانی از عهده ما خارج است و پزشکان باید نظر بدهند. در مجموع اگر او آسیبی هم نمی‌دید، شرایطش در المپیک خیلی سخت بود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: برای حضور در یک مسابقه فقط آمادگی خود ورزشکار ملاک نیست، بلکه حریفان هم مهم هستند. در حال حاضر رقیبان حدادی شرایط بسیار خوبی دارند و رکوردشان به 69، 70 متر می‌رسد. 

صیامی با اشاره به اینکه حدادی در سالهای پایانی دوران قهرمانی و حرفه‌ای خود است، گفت:‌ احسان به اندازه‌ای که برایش هزینه شده افتخارآفرینی هم کرده و ما باید شرایطی را فراهم کنیم که او با فراغ بال، دومیدانی را کنار بگذارد و به جرگه مربیان بپیوندد. البته خود او معتقد است که تا بازی‌های آسیایی 2022 حضور خواهد داشت. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار