ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - May 22 2024
کد خبر: ۶۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن از معوقه هفته بیست و یکم به پیروزی رسید.
کیهان ورزشی-
 تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس از ساعت 19:30 در دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری دو بر یک پرسپولیس به اتمام رسید.

سرخ پوشان پایتخت با این برد 48 امتیازی شده اما به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم باقی ماندند. شاگردان یحیی گل‌محمدی که در سه بازی خارج از خانه خود در نیم فصل دوم مقابل صنعت نفت، پدیده و سپاهان به تساوی رسیده بودند با این برد نخستین پیروزی خارج از خانه خود در دور برگشت را کسب کردند.

همچنین ذوب آهن هم با توجه به رای اخیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و اعلام نتیجه سه بر صفر دیدار سایپا و پیکان به سود شاگردان فراز کمالوند با باخت به پرسپولیس 21 امتیازی باقی مانده و به رتبه پانزدهم سقوط کردند.

داور: کوپال ناظمی

کمک‌ها:  فرهاد مروجی و یعقوب سخندان

کارت زرد: فرشاد محمدی مهر و علی خدادادی از ذوب آهن/ مهدی ترابی از پرسپولیس

کارت قرمز:

گل‌: سینا اسد بیگی(37) برای ذوب آهن/ شهریار مغانلو(68) و امید عالیشاه(80) برای پرسپولیس

ترکیب ذوب آهن:‌ شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی(85- دارکو بیدوف) مسعود ابراهیم زاده، میلاد جهانی(75- مهرداد قنبری) رضا محمودآبادی(75- سید محمد قریشی) پیمان رنجبری، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر، مجتبی حقدوست(75- علی خدادادی)

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی(90- سعید آقایی) احسان پهلوان(68- شهریار مغانلو) امید عالیشاه(3+90- علی شجاعی) عیسی آل‌کثیر(46- مهدی عبدی)

سرمربی: یحیی گل‌ محمدی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار