PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم ویارئال اسپانیا با برتری مقابل منچستریونایتد انگلیس ، برای اولین بار قهرمان رقابت های لیگ فوتبال اروپا شد ، در مسابقه فینال به میزبانی ورزشگاه انرژاگدانسک کشور لهستان با داوری تورپین فرانسوی ، ابتدا جرارد در دقیقه 29 برای ویارئال و سپس کاوانی در دقیقه 55 برای منچستر گلزنی کردند ، در وقت های باقی مانده بازی و دو زمان 15 دقیقه اضافی دیگر گلی به ثمر نرسید تا ضیافت پنالتی ها سرنوشت ساز شود که در یک نبرد نفس گیر ، یازده پنالتی ویارئال گل شد اما ضربه پنالتی یازدهم منچستر توسط «ده خه آ» را ، دروازه بان حریف مهارکرد.
- علیرضا منصوریان سرمربی آلومینیوم، در ماجرای درگیری لفظی با رسول خطیبی سرمربی تراکتور، خودش را مقصر دانست و از کمیته انضباطی درخواست کرد کارت قرمز خطیبی بخشیده شود.
- با صعود تیم ملی فوتسال ویتنام به جام جهانی لیتوانی، تعداد تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها کامل شد. قرعه کشی مسابقات جام جهانی روز ۱۱ خرداد در زوریخ سوئیس برگزار می‌شود. براساس اعلام سایت «FootyRankings» ، فوتسال ایران برای جام جهانی لیتوانی در سید دوم قرار می‌گیرد و احتمال دارد با یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا مثل برزیل، اسپانیا و پرتغال همگروه شود.
- نشریه «رکورد» پرتغال خبر داد کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس بعد از پایان مسابقات سری آ راهی پرتغال شد و برای اولین بار در خانه 7.3 میلیون یورویی جدیدش در لیسبون حضور یافت . 
- رسانه اسپانیایی گزارش داد که یوفا در حال برنامه ریزی برای اخراج 3 باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا است ، 12 باشگاه در اواخر ماه فروردین سعی داشتند با تشکیل «سوپرلیگ» رقابتی دیگر به جای لیگ قهرمانان اروپا ایجاد کنند ، به دنبال تهدید یوفا و فیفا تنها 3 باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس به سوپرلیگ وفادار ماندند و حالا یوفا تصمیم دارد تا مجازاتی سنگین برای آنها در نظر بگیرد.
- جریمه‌های نقدی در نظر گرفته شده برای سه تیم پرسپولیس، سپاهان، استقلال از سوی کمیته انضباطی برای دو بازی دربی تهران و پرسپولیس و سپاهان در اصفهان نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان درآمدزایی داشته است. پرسپولیس: 645 میلیون تومان استقلال: 325 میلیون تومان و سپاهان: 260 میلیون تومان
- دانیال شه بخش ملی‌پوش المپیکی ایران با صعود به مرحله نیمه‌ نهایی، مدال برنز خود در رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا 2021 امارات را قطعی کرد. شه‌بخش موفق شد با کسب پیروزی مقابل نماینده کویت مدال برنز خود و نخستین مدال ایران در این دوره را قطعی کند.
- از اردوی تیم ملی خبر می رسد که همه لژیونرها آمدند به غیر از انصاری‌فرد، آزمون و جهانبخش که قرار بود پس از انجام تست PCR از پنج شنبه در تمرینات تیم ملی شرکت کنند.
- دنی الوز ، هفته گذشته با قهرمانی سائوپائولو تعداد قهرمانی‌های خودرا به عدد 42 رساند تا ستاره برزیلی فاصله خود را با سایرین در جدول پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال افزایش دهد ، مسی، اینیستا و مکسول با 37 قهرمانی در رتبه دوم حضور دارند.
- دولت بحرین به دلیل افزایش شدید تعداد کرونایی‌ها در کشور خود تصمیم جدید و مهم را اتخاذ کرده است. طبق اعلام دولت بحرین تمامی مغازه‌ها، رستوران‌ها، مجتمع‌های تجاری، سینماها، آرایشگاه‌ها، مراکز ورزشی، سواحل و سالن‌های بازی‌های تفریحی به مدت دو هفته از فردا تعطیل می‌شوند. این تصمیم در حالی گرفته شد که بحرین میزبان مسابقات گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام‌ جهانی و جام ملت‌های آسیا خواهد بود. این مسابقات از روز سیزدهم خرداد در منامه آغاز خواهد شد و تا آن زمان تمامی کشور بحرین در تعطیلی به سر خواهد برد.
- در لیست اعلام شده تیم ملی عربستان از سوی هره رنارد ، 9 بازیکن از تیم الهلال حضور دارند. علی البلیهی، محمد البریک، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف،  ناصر الدوسری، سلمان الفرج، سالم الدوسری، عبدالله الحمدان و صالح الشهری بازیکنان الهلال هستند که به تیم ملی عربستان دعوت شده اند.
- مسابقه سوپرجام آلمان بین دو تیم بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ در روز سه شنبه 17 آگوست 2021 ( ساعت 21) در سیگنال ایدونا پارک برگزار خواهد شد.
- بعد از اظهارات افشین پیروانی علیه محمدرضا ساکت، باشگاه سپاهان از پیروانی به کمیته انضباطی شکایت کرد. شکایت این باشگاه روز گذشته به سرپرست تیم پرسپولیس ابلاغ شده و پیروانی دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارائه کرده است .

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار