PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۶۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

.خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- شبکه تی وای سی آرژانتین مدعی شد سرخیو آگوئرو به کرونا مبتلا شده است؛ تنها 48 ساعت از مراسم معارفه آگوئرو در بارسلونا نگذشته بود که تست این بازیکن بعد از بازگشت به آرژانتین برای حضور در تمرینات تیم ملی کشورش مثبت اعلام شد.
- در چهار مسابقه باقی مانده از بازیهای هفته اخیر لیگ دسته اول فوتبال ایران ، شهرداری آستارا 2-1 از سد پارس جنوبی گذشت ، مس کرمان در یک دیدار پرگل 3-2 خود را به استقلال ملاثانی تحمیل کرد ، نود ارومیه 2-0 از کنار قشقایی عبور کرد و مصاف استقلال خوزستان با خیبر خرم آباد یک بر یک به پایان رسید .
- رادوشوویچ سنگربان دوم و اهل کروات با پرسپولیس فسخ کرد ، وی گفت : 5 سال رنج کشیدم چراکه حقوق من در باشگاه به هیچ وجه تضمینی نبود و اکنون نیز پرسپولیس نمی‌تواند از پس آن بر بیاید. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و من نیز لحظات زیبایی را در این باشگاه پشت سر گذاشتم اما مدیریت باشگاه به من و خانواده‌ام بی احترامی زیادی کرد.
- در پایان دیدار دو تیم دسته دومی اسپاد تهران و شهرداری بندرعباس اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه به زمین بازی آمدند و با داوران و ناظر به شدت درگیر شدند که با تلاش بازیکنان اسپاد درگیری پایان یافت.
- گفته می‌شود جری بنگستون از پرسپولیس به دادگاه CAS شکایت کرده و 3 ماه دیگر علیه سرخپوشان حکم می‌گیرد.
- در چهار دیدار دوستانه فوتبال اروپا ، فرانسه با سه گل ام با په ، گریزمن و دم بله از سد ولز گذشت ، آلمان با دانمارک تن به تساوی یک بر یک داد ، انگلیس با گل ساکا بر اتریش غلبه کرد و مصاف هلند با اسکاتلند 2-2 به پایان رسید ، تیمهای اروپایی برای مسابقات یورو 2020 آماده می شوند.
- امرسون رویال مدافع 22 ساله برزیلی باشگاه بتیس با پرداخت بند خرید 9 میلیون یورویی به تیم بارسلونای اسپانیا پیوست.
- با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه سوپرجام فصل 98-99 بین دو تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و تراکتور تبریز قهرمان جام حذفی روز یکشنبه 30 خرداد برگزار می شود. ساعت و محل برگزاری مسابقه به زودی اعلام خواهد شد.
- خوان میراندا مدافع بارسلونا که در این فصل به صورت قرضی در رئال بتیس بازی می کرد ، با قراردادی دائم و سه ساله به جمع شاگردان پلگرینی پیوست.
- فرشید اسماعیلی ، هافبک استقلال در تمرین روز گذشته تیمش دچار مصدومیت شد و به همین خاطر حدود سه هفته باید دور از میادین باشد.
- دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گفت: این فدراسیون متولی هنرهای رزمی ایرانی است و در قالب فدراسیون آسیایی و جهانی توآی به محوریت ایران و با عضویت 50 کشور به فعالیت می‌پردازد. مستعان افزود: هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نیز قول‌هایی مبنی بر حمایت‌های مادی و معنوی و ثبت رزم ایرانی در شورای المپیک آسیا داده است.
- یوفا تصمیم دارد 3 باشگاه رئال‌مادرید، بارسلونا و یوونتوس را به دلیل اینکه همچنان به پروژه سوپر لیگ پای بند ماندند به مدت 2 فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا محروم کند .
- دادگاه حکمیت ورزش درخواست فرجام‌خواهی باشگاه تراکتور در پرونده کوین کنستانت را رد و این باشگاه را محکوم کرد. این دادگاه محکومیت باشگاه تراکتور به پرداخت 820 هزار دلار به‌علاوه 5 درصد سود سالیانه را تأیید کرده است. در مجموع مبلغ جریمه تراکتور در این پرونده با هزینه دادرسی 880 هزار دلار است. طبق این رأی باشگاه تبریزی ظرف 45 روز باید مطالبات کوین کنستانت را پرداخت کند.
- با توجه به شروع فصل گرما و افزایش دما در استان های کشور، به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و مقابله با شیوع بیماری کوید 19 ، خنک شدن و همچنین کمک به پیشگیری از آسیب های احتمالی بازیکنان ، از تاریخ 11 خرداد 1400 قانون cooling break( توقف برای خنک شدن) به تعداد دو توقف یک تا سه دقیقه ای به تشخیص داور ، بادر محدوده زمانی دقایق 30 و 75 اعمال می شود.
- فرهاد مجیدی مربی استقلال از حضور یک مربی ایتالیایی در این تیم خبر داد و اعلام کرد گابریله پین هفته آینده به ایران می آید تا به عنوان مشاور او فعالیتش را در این تیم آغاز کند. گابریله پین اجازه نشستن روی نیمکت تیم استقلال را ندارد اما او از فصل دیگر و با لغو قانون منع حضور مربیان و بازیکنان خارجی در ایران، در بازی های استقلال روی نیمکت هم خواهد نشست.
- نخستین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان از دور برگشت مسابقات گروه C انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا از ساعت 19/00 روز پنجشنبه (13 خرداد) در ورزشگاه شیخ علی بن محمد برگزار می‌شود قضاوت این دیدار برعهده ادهم محمد توما ، احمد مونس نادی و محمد الکلاف از اردن است و یعقوب عبدالباقی از عمان داور چهارم این مسابقه محسوب می شود .
- دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران در حالی در نشست خبری قبل از بازی با هنگ کنگ شرکت کرد که مهدی طارمی ، مهاجم باشگاه پورتوی پرتغال نیز با او در این کنفرانس حضور داشت.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار