PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
تیم‌های ملی فرانسه و انگلیس توانستند به برتری دست یابند. تیم ملی آلمان نیز در خانه مقابل دانمارک به تساوی رضایت داد.
کیهان ورزشی- 

شب گذشته در چارچوپ مسابقات دوستانه ملی در قاره اروپا، 8 بازی به صورت همزمان آغاز شد که در مهمترین آنها تیم ملی فرانسه مقابل ولز به برتری پرگل رسید و انگلیس در خانه از سد ومبلی گذشت.

تیم ملی فرانسه در شب بازگشت بنزما به ترکیب تیمش مقابل ولز به برتری 3 بر صفر رسید و نام خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمان در یورو به ثبت رساند. در این مسابقه البته کریم بنزما یک پنالتی از دست داد تا شروع دوباره‌اش در تیم ملی با لغزش همراه شود. 

گل‌های تیم ملی فرانسه را کیلیان امباپه در دقیقه 34 ، گریژمان در دقیقه 47 و عثمان دمبله در دقیقه 79 به ثبت رساندند. در این دیدار البته از دقیقه 25، «نکو ویلیامز»، بازیکن باشگاه لیورپول، با اخراج مستقیم داور روبه‌رو شد تا ولز در همان ابتدا با مشکل مواجه شود. 

در دیگر مسابقه مهم نیز انگلیس در خانه مقابل اتریش به یک برد خفیف یک بر صفر دست یافت. تک گل بازی را بوکایو ساکا، بازیکن آرسنال در دقیقه 56 به ثبت رساند. 

تیم ملی آلمان نیز در خانه مقابل دانمارک به تساوی رسید تا پیش از یورو یک تساوی به ثبت رساند. گل مانشافت را نویهاوس در دقیقه 48 به ثبت رساند و یوسف پولسن در دقیقه 71 گل دانمارک را وارد دروازه نویر کرد. 

تیم ملی هلند نیز مقابل اسکاتلند به تساوی 2 بر 2 رسید تا یک نتیجه ضعیف دیگر را به ثبت رساند. ممفیس دپای مانع باخت نارنجی پوشان در خانه شد و توانست در دقایق 17 و 89 گل‌های هلند را به ثمر رساند. جک هندری در دقیقه 10 و کوین نیسبت در دقیقه 63 گل‌های اسکاتلند را به ثبت رساندند.

نتایج کامل دیدارهای دیگر بازی‌های ملی در اروپا به شرح زیر است:

بوسنی و هرزگووین صفر - مونته‌نگرو صفر

بلاروس یک - آذربایجان 2

نروژ یک - لوکزامبورگ صفر

رومانی یک - گرجستان 2 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار