شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم ملی والیبال ایران ، پنجمین مسابقه خود در لیگ ملت های جهان را با برتری سه بر یک پشت سر گذاشت تا به سومین برد متوالی دست یابد ، ایتالیا میزبان مسابقات ، حریف ایران در گام پنجم بود که تنها در گیم سوم توانست 25-22 بر کشورمان غلبه کند اما در سه گیم دیگر ، ایران با نتایج 26-24 ، 29-27 و 25-22 بر حریف اروپایی پیروز شود. کاظمی ، پرامتیاز ترین بازیکن ایران در مصاف با ایتالیا بود.
- روزنامه الرایة چاپ قطر در خبری مدعی شد که علی کریمی بازیکن ایرانی الدحیل از این تیم جدا خواهد شد.
- یانا سیزیکوا، تنیس‌باز اهل روسیه به اتهام تبانی در مسابقات تنیس آزاد فرانسه بازداشت شد. دادستان پاریس در خصوص این پرونده اعلام کرد که این تنیس‌باز 26 ساله، به اتهام «رشوه‌ و تقلب سازمان‌دهی شده» بازداشت شده است. تحقیقات در رابطه با احتمال تبانی در این رقابت‌ها از اکتبر سال گذشته میلادی (2020) و پس از گزارش‌هایی که سایت‌های شرط‌بندی درخصوص یکی از مسابقات دابل بین تیم سیزیکوا (روسیه) و برنگل (آمریکا) مقابل ماریا و میتو (رومانی) در اختیار مقامات این رقابت‌ها قرار دادند، آغاز شده بود.
- اریک ماکسیم چوپو موتینگ، مهاجم کامرونی بایرن مونیخ قراردادش را تا سال 2023 تمدید کرد.
- در بازیهای مرحله مقدماتی منطقه آمریکای جنوبی برای راهیابی به جام جهانی این نتایج به دست آمد : آرژانتین یک - شیلی یک ، کلمبیا 3 - پرو صفر ، اروگوئه صفر - پاراگوئه صفر ، بولیوی 3 - ونزوئلا یک
- روز یک شنبه - 16 خرداد - دیدار فینال مسابقات فوتبال زیر 21 ساله های یورو بین آلمان و پرتغال در ورزشگاه استوزیچ کشور اسلوانی برگزار خواهد شد . 
- در حاشیه بازی اسپاد تهران و شهرداری بندرعباس در لیگ دسته دوم فوتبال ایران به داور و ناظر بازی حمله شد.
- در سایر بازیهای لیگ ملتها والیبال جهان این نتایج به دست آمد : برزیل 3 - ژاپن صفر ، هلند 3 - آلمان 2 ، اسلوانی 3 - آرژانتین صفر ، استرالیا صفر - لهستان 3 ، ایتالیا 3 - بلغارستان 2 ، آرژانتین 3 - آلمان 2 ، روسیه 3 - آمریکا یک
- فدراسیون بین‌المللی والیبال جدیدترین رده‌بندی خود را پس از پایان مسابقات روز چهارم لیگ ملت‌های والیبال در بخش مردان اعلام کرد تیم ملی ایران با امتیازاتی که از پیروزی مقابل کانادا کسب کرد، جای آرژانتین را در این رده‌بندی گرفت و برای اولین بار در مکان هفتم ایستاد.
- بعد از نظرسنجی باشگاه پورتو از هوادارانش برای انتخاب بهترین گل سال این باشگاه، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو توانست این عنوان را از آن خود کند. طارمی در نخستین فصل حضور در تیم پورتو موفق شد در مجموع 23 گل برای این تیم به ثمر برساند و در لیگ پرتغال هم 11 پاس گل بدهد.
- در بازی تیم ملی آرژانتین با شیلی ، مرحله مقدماتی جام جهانی ، بازیکنان آرژانتین یاد و خاطره دیه گو مارادونا، را گرامی داشتند.
- تیم‌های سیدنی، ملبورن سیتی و بریزبن استرالیا به ترتیب از مرحله گروهی، مرحله پلی آف و مرحله مقدماتی این مسابقات انصراف دادند. تیم سیدنی در گروه H این مسابقات قرار داشت. ملبورن باید در پلی آف به مصاف سرزو اوزاکا ژاپن می‌رفت و بریزبن در مرحله مقدماتی حریف کایا فیلیپین بود.
- هولیو سوزا سرمربی بحرین گفت : پیروزی برابر ایران از اهمیت زیادی برخوردار است ، ما هر کاری که می‌توانستیم در بازی برابر کامبوج انجام دادیم، زیرا بازیکنان بحرین با تمرکز کاملی وارد این میدان شدند.2 بازی بعدی برابر ایران و هنگ‌کنگ اهمیت بسیار زیادی دارند و تمرکزمان برای کسب مقام نخست یا دومی است. باید در هر 2 بازی پیروز شویم و با ورق زدن پیروزی برابر کامبوج اکنون روی بازی با ایران تمرکز کنیم.
- قبل از آغاز یورو 2020 در پیکارهای دوستانه فوتبال ، اسپانیا و پرتغال ، بدون گل شدند ، رونالدو نود دقیقه برای پرتغال بازی کرد ، ایسلند ، مجارستان و کامرون با نتایج یک بر صفر بر فارو ، قبرس و نیجریه غلبه کردند ، ایتالیا نیز با 4 گل بر چک پیروز شد . اسلوانی هم با شش گل خود را به جبل الطارق تحمیل کرد .
- در ادامه بازیهای لیگ والیبال ملت های جهان ساعت 22 روز یک شنبه تیم ایران در ششمین مسابقه خود به مصاف بلغارستان خواهد رفت .

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار