PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۵۳۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
تیم ملی فوتبال کشورمان با شکست بحرین در خاک این کشور سرنوشت خود را در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ تغییر داد و طلسمش مقابل گربه سیاه خود را شکست.
کیهان ورزشی-
تیم‌های ملی ایران و بحرین در دیدار برگشت رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین در گروه C از ساعت 21 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه ملی بحرین به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ایران با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید. سردار آزمون در دقایق 54 و 61 و مهدی طارمی در دقیقه 80 برای ایران گلزنی کردند.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی (46 - سامان قدوس)، مهدی طارمی، وحید امیری (68 - سعید عزت‌اللهی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان (83 - مرتضی پورعلی‌گنجی)، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده (83 - مهدی قایدی) و سردار آزمون (73 - مهدی ترابی).

ترکیب تیم ملی بحرین: سیدمحمد جعفر، سیدرضا عیسی (80 - احمد موسی)، ولید الحیام، احمد نبیل، حمد شمسان، علی حرم، جاسم الشیخ (69 - سید سعید)، عبدالوهاب المالود (62 - کمیل الاسود)، مهدی حمیدان، محمد مرهون (62 - علی مدن) و محمد الرمیحی (69 - اسماعیل عبدالطیف).

داور: فو مینگ

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نوید خرقانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0
0
۱- پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر بحرین در منامه را تبریک می گویم۲-شما در تیتر مطلب از انتقام نوشتید بنده می خواهم خدمت تان عرض کنم که ایران آنقدر باعظمت و قدرتمند است که نیازی به انتقام مقابل کشور کوچکی بنام بحرین ندارد .ایران هر جا با عظمت بپاخاسته حریفش را در جبهه ای ضربه فنی کرده است. ورزش جای انتقام گرفتن نیست و ایران برابر کشورهای کوچک و وابسته به غرب و صهیونیست ها همیشه پیروز است چون ما با ایمان و قلب مان اقدام و عمل میکنیم ۳-نباید با یک پیروزی غرورآفرین تمامی کاستی های فوتبال را از یاد ببریم فوتبال ما کلی خرابی دارد که باید آباد شود مدیریت فوتبال ما باید سلامت شود تا دلالیسم از بین برود مدیریت فدراسیون فوتبال به قول استاد مدنی باید نشان دهد که در خدمت فوتبال است نه دلالیسم رفع قانون منع استفاده از بازیکنان خارجی تعارف کردن به جریان دلالی در فوتبال است ۴-مهدی طارمی و سردار آزمون از بهترین های آسیا می باشند ۵-شرکت در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه ماست نباید پشت نظام را با یاوه گویی عده ای در داخل و خارج خالی کنیم نظام اسلامی ایران با خون شهدا پایدار مانده و ما موظفیم که از خون شهدا و نظام دفاع کنیم و در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار