PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۵۴۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:


- تیم والیبال ایران در ادامه رقابتهای لیگ ملت های دنیا به میزبانی ایتالیا باردیگر به مانند دیدار با صربستان با نتیجه 3 بر 2 مغلوب آلمان هشتمین رقیب خود در این مسابقات شد. (25-23 ، 20-25 ، 19-25 ، 25-19 ، 13-15) .
- پیکارهای دور تازه مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آسیا پی گیری شد که در گروه سوم ، تیمهای ایران و عراق با نتایج 10 - 0 و یک بر صفر به ترتیب بر تیمهای کامبوج و هنگ کنگ پیروز شدند .برای تیم ایران درمصاف با کامبوج ، جهانبخش (16پنالتی) ، خلیل زاده(22) ، طارمی(27) ، روتانا (مدافع حریف 32) ، محمدی(57) ، پورعلی گنجی (63) ، انصاری فرد(77پنالتی) ، کاوه رضایی (80،86) و قایدی (84) گلزنی کردند . 
- در آخرین روز بازیهای مقدماتی جام جهانی در آسیا ، تیم ایران برای صعود تحت هر شرایطی محتاج پیروزی بر عراق است ، در صورت تساوی با حریف ، کشورمان با وقوع چند نتیجه در سایر بازیها ، فرصت صعود پیدا خواهد کرد : ازبک و لبنان مقابل عربستان و کره شکست بخورند ، اردن و امارات هم نتوانند بر استرالیا و ویتنام پیروز شوند.
- بعد از معاینات کادر پزشکی استقلال مشخص شد مصدومیت محمد نادری وینگر چپ استقلال که در بازی تدارکاتی با پیکان برای او رخ داد، جدی نیست و وی دچار ضرب خوردگی شده است. بر این اساس این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در روزهای آینده نخواهد داشت.
- حمید رضا آصفی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با آنکه حق امضادارد اما پست ریاست هیات مدیره را قبول نکرد. آصفی باتوجه به نزدیکی به پایان کار دولت، منتظر تغییر و تحولات آتی است.
- دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از برد 10 - 0 کشورمان در دیدار با کامبوج گفت : از نمایش  تیمم  لذت بردم اما در چنین بازی‌هایی که حریف ضعیف‌تر است احساس همدردی به وجود می‌آید تصمیم گرفتیم ترکیب تیم را تا حدودی عوض کنیم تا فشار این بازی روی بازیکنان تقسیم شود و بازیکنان دیگر نیز آماده بازی نهایی مقابل عراق شوند وقتی همه چیز تمام می شود که بازی پایانی را هم با موفقیت پشت سر گذاشته باشیم. 
- فاطمه صادقی نماینده کاتای انفرادی بانوان ایران در آخرین تاتامی کسب سهمیه المپیک توکیو، ناکام ماند. وی که توانسته بود در جمع چهار کاتاروی برتر این مسابقات قرار بگیرد  در مرحله دوره ای مقابل دلیرا بوزان از ترکیه ، جاسمین گاتنر از آلمان و الکساندرا فراچی از فرانسه نتایج را واگذار کرد تا با قبول سه شکست  از کسب سهمیه باز بماند.
- استفانوس سیتسیپاس با پیروزی سه بر دو مقابل الکساندر زورف به دیدار پایانی مسابقات تنیس رولان گاروس راه یافت . 
- در مسابقات بین المللی فوتبال بانوان در بلاروس تیم ایران با نتیجه 5 - 0 مغلوب ازبکستان شد . 
- در مسابقه افتتاحیه پیکارهای فوتبال یورو 2020 ، تیم ایتالیا در ورزشگاه المپیک رم بر مهمانش ، تیم ملی ترکیه ، با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید ، این دیدار از گروه اول و به قضاوت ماکلی هلندی ، با حضور 18 هزار تن تماشاگر با گلهای دمیرال (53 مدافع حریف) ، ایموبیله (66) ، اینسیگنه (79) به سود لاجوردی پوشان خاتمه یافت .  لازم به اشاره است قهرمان یورو مبلغ 30 میلیون یورو پاداش خواهد گرفت.
- در مسابقات کومیته انفرادی کسب سهمیه المپیک به میزبانی پاریس ،  امیر مهدی زاده پس از استراحت در دور نخست، و تساوی مقابل نادر ازوزی از تونس برابر هانتی به برتری رسید و در مرحله سوم  با نتیجه 8 بر یک مقابل رحمان المصطفی از اردن شکست خورد و به گروه بازنده ها رفت.با شکست رحمان و عدم راهیابی او به فینال، امیر مهدی زاده هم از دور رقابت ها کنار رفت.
- علی فائز، مدافع تیم ملی عراق که به ویروس کرونا مبتلا شده بود، پس از بهبودی ، مشکلی برای همراهی کشورش برای دیدار مقابل ایران نخواهد داشت.
- ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران به کووید 19 مبتلا شد وی که خود را مهیای حضور در  اردوی تیم ملی تنیس روی میز زنان می‌کرد در کرمانشاه  به ویروس کرونا مبتلا و جواب تست PCR او مثبت اعلام شد. امیدواریم ایشان هرچه زودترسلامتی خود را به دست آورند و به اردوی تیم ملی بر گردند.
- ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک مشخص شد :  57 کیلوگرم: رضا اطری ،  65 کیلوگرم: مرتضی قیاسی 74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی ، 86 کیلوگرم: حسن یزدانی ،  97 کیلوگرم: محمدحسین محمدیان و  125  کیلوگرم : امیرحسین زارع
- در دومین روز مسابقات فوتبال یورو  2020 ، شنبه از گروه اول ولز با سوئیس و از گروه دوم دانمارک با فنلاند و بلژیک با روسیه به ترتیب در ساعت های 17/30 ، 20/30 و 23/30 به میدان خواهند رفت .

*کامبیز هوشمند 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد روحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
0
ویژه نامه یورو را گرفتم خوب بود دستتون درد نکنه کاشکی عکس ستاره هر تیمی را چاپ میکردید و تعداد بازی ملی بازیکنان را هم چاپ میکردید
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار