فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۶۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- دردومین شب بازیهای فوتبال یورو 2020 ، طی سه بازی ، یک اتفاق تلخ رقم خورد که ختم بخیر شد ، دراولین مسابقه روز شنبه ، دو تیم سوئیس و ولز یک بر یک شدند که ویدئوچک ، گل دقایق پایانی سوئیسی ها را به دلیل آفسایدمردود شمرد ، در دومین پیکار ، درست در دقیقه 42 دیدار دانمارک با فنلاند در کپنهاگن بود که ناگهان کریستین اریکسن ، توپچی دانمارک ایست قلبی کرد که با تلاش سیمون کیائر کاپیتن دانمارک و حضوربه موقع کادر پزشکی و بلافاصله با اعزام بیمارستان ، بازیکن باشگاه اینتر از مرگ نجات یافت و به حالت عادی برگشت.
- مسابقه دانمارک با فنلاند که به دنبال ایست قلبی بازیکن دانمارک طبق دستور داور پس از گذشت 15 دقیقه نیمه تمام مانده بود پس از به هوش آمدن اریکسن ، با حکم یوفا ، ادامه این پیکار در ساعت 23 از دقیقه 42 در دستور قرار گرفت که فنلاند با گلی که توسط پویانپالو به ثمر رساند ، یک بر صفر بر دانمارک میزبان پیروز شد.
- در ساعات پایانی روز شنبه ، دومین مسابقه گروه دوم پیکارهای فوتبال یورو 2020 برگزار شد که در این دیدار تیم ملی بلژیک در حضور 26 هزار تن تماشاگر ، با گلهای لوکاکو (2) و مونیر با نتیجه سه بر صفر تیم روسیه را در ورزشگاه شهر سنت پیترزبورگ ، شکست داد. در سومین شب این رقابتها ، اتریش با مقدونیه شمالی ، هلند با اوکراین و انگلیس با کرواسی مصاف خواهند داشت .
- در بازی دانمارک با فنلاند ، نقش سیمون کیائر، کاپیتان تیم ملی دانمارک برای نجات اریکس چشمگیر بود وی با دیدن این صحنه فورا خودش را به اریکسن رساند و با قرار دادن او روی حالت ریکاوری پوزیشن، مانع آن شد تا زبان اریکسن پشت حلقش گیر کند و راه تنفسی اش بسته شود. پس از این حرکت کیائر، کادرپزشکی دانمارک فورا خودشان را رساندند و با اعمال ماساژ قلبی و عملیات CPR توانستند جان ستاره فوتبال کشورشان را نجات دهند. کاپیتان دانمارک پس از این اتفاق به سراغ همسر اریکسن رفت و در آن لحظات سخت به او قوت قلب داد.
- کریستیانو رونالدو پس از حادثه تلخ ایست قلبی بازیکن دانمارک برای اریکسن پست گذاشت : فکر و دعاهای ما پیش شما و خانواده ات است جامعه فوتبال در کنارهم منتظر شنیدن خبرهای خوبن ، امیدوارم  بزودی تو زمین بازی ببینمت .کریس، قوی باش...
- هواداران فنلاندی حاضر در استادیوم پارکن کپنهاگن دانمارک در پی مسابقه این تیم ، یکصدا اسم «کریستین» را صدا می‌زدند و طرفداران دانمارک با گفتن «اریکسن» جواب آنها را می‌دهند.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه‌ای به فدراسیون‌های فوتبال عضو که در اختیار باشگاه‌ها نیز قرار گرفت، از آماده‌سازی ویرایش جدید مسابقات ملی و باشگاهی تحت نظارت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای 2021-22 را ارائه داد.این قوانین از یکم آگوست (دهم مرداد) لازم الاجراء خواهد بود.
- در مرحله نهایی مسابقات کاتای انفرادی آقایان پیکارهای گزینشی 2021 پاریس ، که با حضور چهار کاتارو و به صورت دوره ای برگزار شد، ابوالفضل شهرجردی با سه شکست مقابل آریل تورس از آمریکا، هیجون پارک از کره جنوبی و یی تا وانگ از چین تایپه، فرصت کسب سهمیه المپیک را از دست داد. قبل از این ، رزیتا علیپور در کومیته با شکست مقابل حریف پورتوریکویی حذف شده بود.
- با توجه به شرایط سنی مدافع کروات، آبی‌پوشان پایتخت حاضر نیستند قرارداد میلیچ را بیشتر از یک سال تمدید کنند. این موضوعی است که در جلسه مددی ، مدیرعامل با این بازیکن هم مطرح شد و به همین دلیل طرفین بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیدند.
- روز دوشنبه ، در هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول ایران ، شهرداری آستارا با قشقایی ، نودارومیه با چوکا ، گل ریحان با آرمان گهر ، مس کرمان با بادران ، فجرسپاسی با رایکا ، خوشه طلایی با ملوان ، هوادار با خیبر ، شاهین بوشهر با استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی با پارس جنوبی جم به میدان می روند . 
- روز یکشنبه در ساعت 15/30 مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی ایران برگزار خواهد شد.تیم های پر‌سپولیس، استقلال، گل‌گهر، خیبر خرم آباد، سپاهان، ملوان، فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک در این مرحله حضور دارند.
- بر اساس هماهنگی انجام شده میان کادرفنی دو تیم پیکان و تراکتور قرارشد عصر روز یکشنبه طی یک دیدار دوستانه به مصاف یکدیگر بروند. تیم تراکتور اردویی 3 روزه  در تهران خواهد داشت .
- با توجه به شروع تمرینات استقلال ، شیخ دیاباته، مهاجم خارجی این تیم هنوز به ایران بازنگشته است. با تلاش این باشگاه ، ویزای دیاباته برای بازگشت به ایران صادر شده و این بازیکن در اولین فرصت باید  به ایران بازگردد تا در تمرینات استقلال شرکت کند.
- طبق مذاکراتی که گابریل پین مربی ایتالیایی با مجیدی سرمربی استقلال داشته قرار است برای سه ماه باقی مانده از فصل جاری او تنها 36 هزار دلار دریافت کند که یعنی ماهانه 12 هزار دلار (با تصور دلار 24 هزار تومانی، حدود 900 میلیون تومان)
- شنیدیم اگر شرایط به گونه‌ای شود که الهلال بنابر هر دلیلی مسافر تهران برای مسابقه با استقلال در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان نشود و این بازی خارج از ایران برگزار گردد ، کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مخارج سفر استقلال از بلیت هواپیما گرفته تا هتل محل اقامت را به طور کامل می‌پردازد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار