PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
پزشک مستقر در ورزشگاه کپنهاگ، جزییات نجات کریستین اریکسن را حین بازی با فنلاند بیان کرد.
کیهان ورزشی- 

روز گذشته در مسابقه دانمارک – فنلاند اتفاقی رخ داد که دنیای فوتبال را تحت تاثیر قرار داد. در دقیقه 42 بازی بدون هیچ برخوردی کریستین اریکسن، ستاره خط میانی دانمارکی ها نقش بر زمین شد.

او شائبه حمله قلبی را ایجاد کرد. در آن هنگام، سیمون کیائر، کاپیتان تیم ملی دانمارک به سرعت بر بالای سر  هم تیمی اش حضور یافت و اجازه بلعیده شدن زبان اریکسن را نداد تا خفگی ایجاد نشود.

بعد از او، مورتن پوسن، پزشک مجرب مستقر در ورزشگاه و همکارانش عملیات احیای ستاره دانمارکی را در گوشه مستطیل سبز آغاز کردند.

بازیکنان تیم دانمارک در حالی که همانند اکثر تماشاگران حاضر در ورزشگاه اشک می ریختند، بر دور هم تیمی خود حلقه زدند تا اقدامات پزشکی پوشیده بماند. پوسن بعد از انتقال هافبک دانمارک به بیمارستان، جزییات لحظه نجات را بازگو کرد.

او گفت: وقتی اریکسن به زمین افتاد، به سرعت این موضوع به ما اطلاع داده شد. وقتی وارد زمین شدیم، او نفس می کشید. نبض او را بررسی کردیم که ابتدا نبض بود اما بعد آن را نشیندیم. سریع برای زنده نگه داشتن او، شروع به مداخله کردیم. خوشبختانه کریستیان زندگی را رها نکرد.

ستاره دانمارکی بعد از انتقال به بیمارستان و انجام یکسری اقدامات پزشکی به حالت پایدار رسید. او حتی پیامی ویدیویی به هم تیمی هایش داد و خواستار ادامه بازی شد.

به همین خاطر بازی بعد از وقفه یک ساعته از سرگرفته شد و تیم دانمارک یک بر صفر بازی را واگذار کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار