شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- مسابقات یورو 2020 ، در گروه های 5 و 6 پی گیری شد و طی آن ، مصاف مجارستان با فرانسه و اسپانیا با لهستان با نتایج مشابه یک بر یک خاتمه یافت و آلمان هم 4-2 بر پرتغال غلبه کرد.گل تساوی فرانسه مقابل مجارستان را گریزمن در دقیقه 66 به ثمر رساند.موراتا و له واندوفسکی برای اسپانیا و لهستان گلزنی کردند. آلمان نیز برای عبور از پرتغال از گلهای دیاز و گوئیرو (مدافعان حریف) ، هاورتس و گوزنس بهره برد رونالدو و ژوتا برای پرتغال گلزنی کردند.
- تیم فوتبال پیکان در دیداری تدارکاتی برابر گل‌گهرسیرجان با نتیجه 2 بر یک متحمل شکست شد. در این دیدار دوستانه یونس شاکری موفق شد هر دو گل تیم گل‌گهر را به ثمر برساند و تک گل خودروسازان را علیرضا کوشکی وارد دروازه سیرجانی‌ها کرد.
- شیخ دیاباته مهاجم استقلال که بعد از خروج از تهران به دلیل قوانین کرونایی امکان حضور مستقیم از پاریس به تهران را نداشت، به استانبول آمد تا مقدمات حضورش از آنجا به تهران فراهم شود منتها بعد از دو روز حضور وی در ترکیه، این امکان برای استقلال ایجاد نشد تا مجوز بازگشت مهاجمش به تهران را بگیرد و دیاباته بعد از 48 ساعت معطلی در ترکیه، بار دیگر به پاریس بازگشت.
- ازسوی کمیته بازیهای لیگ برتر ، اسامی داوران دو دیدار معوقه این رقابتها اعلام شد : از هفته 21 ، دوشنبه 31 خرداد ( استقلال – پدیده) کمیل غلامی ، از هفته 22 ، سه شنبه اول تیرماه (فولاد خوزستان – نفت مسجد سلیمان) رضا عادل 
- ممفیس دپای بازیکن هلندی تیم فوتبال لیون فرانسه به صورت رسمی به باشگاه بارسلونای اسپانیا پیوست.
 - با گلزنی مقابل آلمان ، کریستیانو رونالدو تعداد گل‌های ملی خود را به 107 رساند و تنها دو گل تا رکورد علی دایی فاصله دارد.
- وحید امیری ، هافبک مصدوم پرسپولیس در بازی با بحرین ، طبق نظر پزشک معالج ، علاوه بر بازی سوپرجام ، مسابقه با مس رفسنجان را نیز از دست داد .
- با حضور بیش از 67 هزار نفر در ورزشگاه فرانس پوشکاش برای بازی مجارستان - فرانسه، رکورد حضور تماشاگر پس از شیوع کرونا در دنیا شکسته شد.
- به دلیل آنچه که عدم تایید چک‌های انتقال محمدحسین مرادمند، بازیکن سابق شهرخودرو به استقلال اعلام شد، گفته می‌شود طلبکاران برای گرفتن حکم جلب مدافع استقلال اقدام کرده‌اند. هرچند باشگاه استقلال به تازگی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده، ورشکسته نیست اما باید دید که مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال چگونه می‌خواهد با تامین بودجه، مشکلات مالی این باشگاه و ماجرای چک‌های مرادمند را حل کند.
- میرهاشم حسینی المپین تکواندو کشورمان پس از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، به منظور ارتقاء رنکینگ المپیکی خود در تورنمنت بیروت شرکت می‌کند. تورنمنت بین المللی بیروت، یکشنبه 30 خرداد به میزبانی لبنان برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها به نفر اول 20 امتیاز، نفر دوم 12 امتیاز و به نفرات سوم 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ وکسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.
- فیفا ، فدراسیون فوتبال ایران را به دلیل عدم پرداخت مطالبات «دَن گاسپار» دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی، به پرداخت 97 هزار دلار محکوم کرده است.
- سایت «البوابه» عراق خبر داد نخست وزیر این کشور برای تدارک تیم ملی فوتبال عراق برای حضور در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 پنج میلیون دلار به فدراسیون داده تا آماده صعود به جام جهانی شوند. آنها این روزها درگیر تسویه حساب با کاتانچ سرمربی فعلی و آوردن سرمربی جدید هستند. 
- مسعود شجاعی که این روزها در کشور آمریکا به سر می‌برد همراه با اشکان دژاگه که در آلمان است نامه فسخ قرارداد خود را به باشگاه تراکتور و سازمان لیگ فوتبال ارسال کرده اند تا اینگونه به دوران حضور سه ساله خود در این تیم پایان دهند.
- کاتانچ ، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال عراق 10 روز به فدراسیون فوتبال این کشور فرصت داد که مطالبات او را پرداخت کنند. او تاکید کرد که در غیر این صورت به فیفا شکایت خواهد کرد
- روز یک شنبه در ورزشگاه آزادی ، مسابقه سوپرجام بین پرسپولیس و تراکتور قهرمانان لیگ و جام حذفی کشور برگزار می شود ، در نشست هماهنگی پیش از دیدار رنگ لباس تیم‌ها مشخص شد. پرسپولیس با لباس یکدست قرمز و دروازه‌بانش مشکی و تراکتور نیز با پیراهن یکدست سفید و دروازه‌بان این تیم هم با پیراهن رنگ سبز وارد میدان خواهندشد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار