PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
هافبک تیم فوتبال استقلال به اظهارات مدیرعامل استقلال پاسخ داد و او صحبت‌هایش را غلط و حیرت انگیز خواند.
کیهان ورزشی-

فرشید اسماعیلی، هافبک تیم فوتبال استقلال ضمن رد ادعای احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر پرداخت 37 درصد از مطالبات این بازیکن در فصل جاری صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* حرف‌های مددی کاملا غلط است و همیشه با احتساب تصورات خود می‌خواهد چهره  حق به جانب بگیرد. در یک شرایط ناعادلانه که خود هیئت مدیره محترم هم در مورد اعتراض به حق من به مددی  آن را  تأیید و اصلاح کردند، در نهایت جریمه ١٦ درصدی را مددی و کمیته انضباطی  به من تحمیل کردند، من هم فقط برای بازگشت به تیم و تمرینات سکوت کردم. یک جریمه  به خاطر ماجراهای سال قبل که معلوم شد یک نفر دیگر به جای من و بدون اطلاع من نامه ندامت را امضا کرده و امسال هم جریمه‌ای به خاطر اعتراضی که امروز رسما مددی حرف‌هایم را تأیید کرده است، به من تحمیل شد، یعنی روال باشگاه استقلال اینطور شده که یک بار تسویه حساب فصل قبل را انجام می‌دهند و سپس یک پرونده جدید از فصل قبل برای کم کردن دوباره حقوق مان باز می‌کنند.

 * اگر واقعا قرار به صحبت در مورد تمام ماجرا بوده، بهتر است که ایشان منصفانه حرف بزند. پنهان شدن پشت میکروفون‌ها و نیامدن سر تمرینات راه مناسبی برای جوابگویی نیست، همانطور که در دفتر ایشان باز است، همه بازیکنان هم از آمدن ایشان  به تمرینات استقبال می‌کنند.  در مورد انتشار قراردادها هیچ مشکلی نداریم و  استقبال می‌کنیم. اگر قرار است این کار انجام شود در مورد همه جزئیات صحبت کنیم. قراردادم با استقلال تمام شده بود و قرارداد جدید امضا کردم، آن زمان با تهدید و فشار که قرارداد امضا نکردم. اینکه من از آقای نامداری پول گرفتم مربوط به قبل امضای قرارداد جدید و خارج از قرارداد بود. اگر آقای نامداری نبود هیچ کدام از بازیکنان استقلال قراردادهای‌شان را تمدید نکرده یا بازیکنی با این تیم قرارداد امضا نمی‌کرد.

* ما در مورد شرایط باشگاه استقلال حرف می‌زنیم و از این شرایط  ناراضی هستیم. باشگاه متعهد به پرداخت 50 درصد  به همه باریکنان تا نیم فصل بوده است، ولی انجام نشد. وقتی مدیرعامل به تعهداتش عمل نمی‌کند چطور می‌خواهید یک ماه به انتهای فصل بازیکنان برای مدیرعامل کف بزنند؟ رفتاری که با من شد واقعا عجیب بود. همه می‌توانند شهادت بدهند در جلسه کمیته انضباطی اول که باز هم می‌گویم ناعادلانه  و به شدت نامحترمانه بود، یک بار از من خواستند از مددی عذرخواهی کرده و آن را رسانه‌ای کنم. پس از چند روز در جلسه دیگر از من خواستند که چون به کیان باشگاه  یعنی مدیر عامل ضربه زده‌ام، دوباره عذرخواهی کنم. این رفتار مددی و عواملش واقعا حیرت انگیز است،  وقتی چنین رفتارهایی را می‌بینیم مسلما هیچ بازیکنی در استقلال حرف‌های او را باور نمی‌کند.

* یک اشکال عمده و بزرگ در تمام قراردادهای ما بازیکنان فوتبال وجود دارد و هیچ سازمان یا مدیری از حقوق بازیکنان دفاع نمی‌کند. اگر فوتبال ما تافته جدا بافته از قوانین فیفاست امروز به ما بگویند. نه فقط استقلال که حتی  بازیکنان تیم‌های دیگر هم چنین وضعیتی دارند، اگر طبق قانون دو ماه تاخیر حقوق باعث فسخ یکطرفه  و به حق شود همانطور که فیفا آن را تأکید کرده است، آنوقت مدیران باشگاه‌ها هم می‌دانند چقدر و چطور هزینه کنند. من کمتر از یک ماه قبل اخطار دادم که باید 50 درصد تا نیم فصل طبق قرارداد بگیرم ولی مددی هیچ کاری نکرده و اصلا توجه نکرد و فقط پاراف کرد و اکنون در رسانه‌ها در مورد پرداختی‌های من صحبت می‌کند. در حالی که تا بهمن ماه موظف به پرداخت 50 درصد مطالباتم بود حالا کم کاری خودش را با اعلام پرداخت 37 درصدی می‌خواهد توجیه کند. بهتر است که واقعیت را تمام و کمال بگوید که به چه کسی این مبلغ را داده است. نکند مثل همان نامه‌ای باشد که من امضا نکرده ام؟!

* اگر حق دارم که طبق دو ماه تأخیر حقوقم، یک طرفه فسخ کنم، سازمان لیگ یا کمیته تعیین وضعیت اعلام کند، اگر هم سازمان لیگ فراتر از فیفاست و فقط پشتیبان باشگاه‌هاست رسما اعلام کند بازیکنان فوتبال هیچ حقی ندارند. آقای مددی! شما که در مورد دریافتی‌های من صحبت می‌کنید هنوز جواب نامه یک ماه قبل مرا نداده و درخواست من را به ذی‌حساب حواله داده‌اید. از اینکه قرارداد من و دریافتی‌ام را نشان دهید ترسی ندارم، ولی من هم مدارکی دارم که نشان می‌دهد شما عوام فریبی می‌کنید و من چنین دریافتی نداشتم. شما به طور واضح اذعان می‌کنید که در تعهدات خود کوتاهی کردید و مهم‌تر از همه اینکه اگر از ابتدای فصل به خاطر همان اتفاقاتی که حتما خاطرتان هست تا امروز سکوت کردم و کوتاه آمدم به خاطر تیمم و طرفداران بوده است، ولی شما رفتار متفاوتی داشتید و حالا طلبکار هم هستید. این بار سکوت نمی‌کنم و حق خودم می‌دانم که در مورد بی‌تعهدی شما از خودم و حقوقم دفاع کنم و جلوی توهین و فرافکنی شما را بگیرم تا عمدا مرا جلوی طرفداران قرار ندهید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار