PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۵۶۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل تراکتور تبریز برای چهارمین بار متوالی قهرمان سوپرجام فوتبال ایران شد.
کیهان ورزشی-
تیم فوتبال پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر و تراکتور، قهرمان جام حذفی فوتبال در فصل 99-98 از ساعت 19:50 امروز (یکشنبه) دیدار سوپرجام را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند که پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. عیسی آل‌کثیر در دقیقه 61 موفق به گشودن دروازه تراکتور شد.

پرسپولیس با این قهرمانی موفق شد به چهارمین قهرمانی متوالی سوپرجام برسد. یکی از قهرمانی‌های پرسپولیسی‌ها با غیبت استقلال در ایران صورت گرفت که حضور آبی‌پوشان در اردوی ترکیه با رأی انضباطی قهرمانی را به پرسپولیس رساند. برتری مقابل نفت به عنوان قهرمان جام حذفی دیگر قهرمانی سرخپوشان بود و سومین جام پرسپولیس نیز به دلیل قهرمانی در هر دو جام لیگ برتر و جام حذفی بدون برگزاری مسابقه به این تیم اهدا شد. پرسپولیسی‌ها با برتری مقابل تراکتور به عنوان قهرمان جام حذفی فصل قبل موفق به کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود در سوپرجام شدند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی (88 - سیامک نعمتی (4+90 - علی شجاعی)، امید عالیشاه (71 - مهدی عبدی)، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر (71 - شهریار مغانلو).

ترکیب تراکتور:محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری (74 - اکبر ایمانی)، ابوالفضل رزاق‌پور، حمید بوحمدان، محمد قادری (74 - علی فتحی)، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری و محمد عباس‌زاده.

داور: علی صفایی

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نوید خرقانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
0
0
۱-قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام را به هوادارانش تبریک عرض می کنم۲-امیدوارم دولت جدید در کنار معضلات اقتصادی فکری هم به حال سازندگان ورزش نماید و با فساد در ورزش جدا مبارزه کند۳- چه اصراری است اسکوچیچ از تیم ملی کنار گذاشته شود؟۴- از درس های مسابقات یورو بیشتر بنویسید و امیدوارم مسوولان ورزش از بازی‌ها و جوانمردانگی بازیکنان و تماشاگران درس بگیرند۵- حضور تماشاگران در ورزشگاه های اروپایی دیدنی است و فاصله های قاره ها را نمایان می سازد ما داریم از تلویزیون فوتبال می بینیم اما تماشاگر اروپایی فوتبال را از داخل ورزشگاه می بیند و لذت می برد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار